Proč a jak tato jízda vlastně vznikla? Myslím, že na toto téma bylo již popsáno poměrně dost řádek a vzhledem k tomu, že se i letos hlásí "staří harcovníci" podrobnou info. budou zřejmě hledat pouze nový účastníci - kteří jí naleznou v archivu (na konci tohoto tohoto listu), přistoupím tedy
rovnou k věcem organizačním :

   termín : 02 - 03.07.2010
  Odlišnosti oproti loňskému roku - asi tou největší změnou bude i letos start a cíl celé akce. Zatímco loni byl start a cíl v Chebu - letos se vše posouvá o jednu etapou - tedy do Klatov - start : 02.07. v 18:00 hodin. Cíl : 03.07. v ??:?? hodin.
   Pozor : vzhledem k tomu, že se tato jízda skutečně nedá ujet za deštivého počasí bude v
případě nepříznivé předpovědi start přesunut na sobotu 03.07. v 18:00 hodin. Pokud ani na těchto dalších 24 hodin nebude předpověď uspokojivá bude vypsán nový termín. Ovšem to bych již předbíhal - držme se tedy zatím
toho co je uvedeno s tím, že s blížícím se termínem bude tato stránka aktualizována.
   Na daný moment - tedy přípravy celé akce je nejdůležitější obsadit všech 8 etap a proto vás žádám aby jste zaslali závaznou přihlášku - klikni - do konkrétní etapy. Vlastní etapy se oproti loňskému roku příliš lišit nebudou :

Start

Cíl

Čas jízdy

km

1 - etapa : Klatovy - Horní Planá

18:00

19:50

1 hoď 50min

118

2 - etapa : Horní Planá - Chlum u Třeboně

20:00

21:50

1 hoď 50min

112

3 - etapa : Chlum u Třeboně - Hrušky

22:00

01:40

3 hoď 40min

217

4 - etapa : Hrušky - Český Těšín

01:50

05:00

3 hoď 10min

214

5 - etapa : Český Těšín - Rychnov nad Kněžnou

05:10

09:20

4 hoď 10min

260

6 - etapa : Rychnov nad Kněžnou - Děčín

09:30

13:20

3 hoď 50min

225

7 - etapa : Děčín - Cheb

13:30

16:00

2 hoď 30min

179

8 - etapa : Cheb - Klatovy

16:10

18:00

1 hoď 50min

127

seznam jezdců bude postupně doplňován Časy odjezdů a příjezdů etap jsou pouze orientační !!!

   Vedoucí jezdci etap : ne nadarmo se říká "neměň vítěznou sestavu" a tak není nejmenší důvod měnit oproti loňsku vedoucí jezdce etap ani v tomto případě. Přesto žádám každého, aby tuto svou úlohu potvrdil v přihlášce. V případě,
že nebude vedoucím jezdcem z loňského roku etapová účast potvrzena bude tento post dán k dispozici.
   Nanečisto : stejně jako loni vás žádám, aby jste svou etapu nepodcenili a raději si jí projeli ještě před akcí. Oproti loňsku mohou být objížďky, uzavírky.... Po projetí mi prosím potvrďte podrobný itinerář (alespoň mapku, výpis měst a
počet km) a navrhovaný čistý čas pro etapu. Časy a km zde zatím uvedené jsou orientační.

   Organizační věci :
1) Bula - formát pro tisk byl zaslán vedoucímu jezdci 1. etapy - což je Bobek
2) Symbol a tubus pro bulu - byla zaslán vedoucímu jezdci 1. etapy - což je Bobek
3) Seznam účastníků - díky Vogimu máme opětovně již v předstihu připravenou "kostru" tohoto seznamu který bude průběžně aktualizován
4) Dobulná - jak celý průběh této akce probíhá budete moct sledovat na našich stránkách
kde bude průběžně podávána informace a tak nebude těžké odhadnout reálný čas kdy

Ilustrační foto

projede bula cílem. V cíly celé akce tedy můžou uvítat jezdce i ti kteří z nejrůznějších důvodů nemohli jet.
   Vlastní průběh akce :
   z hlediska organizace je myslím dostatečně popsán u předchozích ročníků (odkazy v konci stránky) a tak pouze bodově připomenu nejdůležitější věci.
1) na start etapy je nutné dostavit se minimálně 1/2 hodiny před předpokládaným příjezdem předávajících (vedoucí jezdec etapy může čas odhadnout z obdržené SMS)
2) vedoucí jezdci si pečlivě přečtou pravidla pro zaplňování buly.
3) pokud přijedou předávající dříve s odjezdem do další etapy se nečeká na zde plánovaný (orientační) čas (časová úspora se může velmi hodit v dalších etapách)
4) odjíždějící informuje minimálně formou SMS o svém odjezdu do etapy vedoucího jezdce následující etapy
5) ten kdo veze symbol ve své etapě na nikoho nečeká a nic neřeší (případný problém řeší jezdci jedoucí v závoji)
6) každý může být pouze v jediné etapě v roli vedoucího jezdce - v ostatních pokud pojede dále je již veden v závoji. Etapu (a jejich počet) si každý volí sám s ohledem na své vlastní možnosti a schopnosti.
7) přestože je v každé etapě jmenován pouze jeden vedoucí jezdec - jeho úlohu - v případě nutnosti - může převzít jiný jezdec - jenž jede tuto etapu mimo závoj (tedy nemá odjetou již jednu nebo více etap).

   Bezpečnostní opatření :
   připomínám, že tato akce se jede za zcela normálního provozu a tak je třeba dodržovat veškerá běžná pravidla provozu a bezpečností předpisy. Mějte na paměti, že ani v jedné etapě se rychlou jízdou nenechá najet hodina ani 30 minut a pět minut nás nevytrhne. Uvědomte si, že nejedeme závod - ale jedeme pro zábavu a tak celkový čas čtyřiadvacítky nemá prioritní význam. Přestože časové limity jednotlivých etap neoplývají rezervou není nutné  obzvláště v uzavřených obcí a nočních etapách riskovat

Ilustrační foto

COKOLI. Časová úspora (velmi podstatná) se nechá získat daleko snadněji a to hlavně
na předávkách (které jsem v časovém plánu zkrátil na minimum) a přesnou - nezkreslenou komunikací mezi odjíždějícím a přebírajícím v následující etapě (informací SMS o odjezdu o které jsem již psal - viz výše). SMS Informaci o odjezdu do etapy podávejte nejen vedoucímu jezdci následující etapy, ale můžete jí rovněž posílat na mé telefonní číslo. Já budu na našich stránkách informovat o průběhu ostatní kteří si tak lépe udělají představu o časové návaznosti etap.
   Potvrzení termínu :
   konečné rozhodnutí zda se akce uskuteční v prvním termínu padne 02.07 - maximálně ve 14:00.

   Důležité :

   každý kdo pojede tuto akci poprvé měl by si (nejen ve vlastním zájmu) pozorně pročíst archiv této akce (viz. níže) a to především první ročník (tučné písmo)

   V souvislosti s touto akcí pouze připomínám že náš symbol jako takový je neprodejný a to ani jako kopie. Je však možné objednat si Rabiják - info viz. : klikni zde
   Tak to je na daný moment vše. Dole do komentáře prosím vkládejte své dotazy neboť odpovědi na vaše případné otázky mohou zajímat i ostatní. V závěru ještě připomínám, že s blížícím se termínem byla otevřena ve fóru konference.

AKTUALIZACE 02.07.2009

jedéééééém..............

dle původního (prvního) naplánovaného termínu - startuje se tedy dnes 02.07 v 18:00 z Klatov - ostatní dle itineráře.

Více dodat netřeba
 

    zde je na mne spojení
 

foto : archiv K1400

informace o bezplatném SKYPE volání naleznete zde - klikni -

volací SKYPE znak :

k1400cz

   +420 777 812288

pokud máš SKYPE stačí kliknout na symbol

 

 Zpět do sekce : Naše akce ...

       
Boža (gtt-net.cz) 27.06.2010 21:47
Jel bych zas, tentokrát třetí etapu z Chlumu u Třeboně do Hrušek. Změnil jsem moto, teď mám Hondu VF 750 C Magnu je to cruiser, ale to znáš. Boža
Generál (cservis.cz) 28.06.2010 10:26
To - Boža : v seznamu jezdců (viz. odkaz v pozvánce) se neobjevíš neboť nemáš udělaný ksicht a seznam jezdců se generuje z této databáze... pokud by jsi chtěl tento stav změnit - cesta je jasná ;-)
Dann (siemens.de) 29.06.2010 09:29
Ahoj Generále, letos etapu vést nemůžu, protože jsem bohužel RFP Hradci Králové celý víkend, ale Vinčenzovi jsem to hlásil už na Sfyni, že s tím má počítat. :-)
Vendys (iol.cz) 01.07.2010 10:34
Jen pro upřesnění - poslední etapa končí na pumpě Benziny po pravé straně na začátku Klatov ve směru od Švihova (tak, jak je to předpokládám v itineráři - nemůžu se do něj dostat). Byly v tom v předchozích ročnících drobné změny, tak ať nás případně někdo nehledá jinde.
KOBRA (198.2) 02.07.2010 13:10
Ahoj kluci moc jsem se těšil že pojedu konečně s vámi a poznám osobně Generála, no a v utery jsem dostal 39 horečku, nebyl bych schopen to odjet. Hodně štěstí, žádnou nehodu, hlavně pohodu a krásnou projiždku v ideálním počasí přeje Pavel - Kobra
Lišák (250.69) 02.07.2010 13:56
Ku.a Generále ještě že jedu v noční. Letos jsi zařídil pěkný pařák :-)
Mlaďas (178.11) 03.07.2010 11:52
Ahoj,zdravím "Všechny jezdce" 24 hodinovky a samo i ostatní co nejeli !!! Byla to pro mne čest jet poprvé a hned převzít a předat "BULU A SYMBOL této akce ! Dík !! A taky díky za podporu ostatních v etapě , Luban , Honza P F , a ještě jednomu,ale kurňa na jméno si ne a ne vzpomenout,tak chlape soráč ??
Charlie (nextra.cz) 03.07.2010 12:53
tak to sem byl asi já, komu nemůžeš přijít na jméno! :)
Mlaďas (178.11) 03.07.2010 19:23
tak ještě jednou omluva,to víš ta hlava stará,děravá !!!!
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser