Založení tradice aneb 24hodin v sedle.

Aktualizováno 08.07.2004
     Ahoj kamarádi jedné stopy.
     V úvodu této informace bych vás chtěl především uklidnil, neboť nechystám žádné povinné formality (v některých klubech zcela běžné) či jiné nesmyslně vyžadované "oficiálnosti". Náš klub je založen na naprosté dobrovolnosti a nevidím nejmenší důvod na tomto cokoli měnit. Přesto jsem se u příležitosti právě začínající - naší páté sezóny, kterou jak doufám budeme opět společně prožívat v sedlech, zamyslel a dospěl jsem k názoru, že je ten správný čas na založení tradice našeho klubu 
 

 09 - 11.07. L.P. 2004

  Je dost možné, že představa či vlastní význam tradice může chápat každý z nás posvém. Nic to však nemění na té skutečnosti, že pokud má být tradice uznávaná musí mít určité nezaměnitelné symboly (na vojně to byla například bojová zástava, síň tradic ....) a musí být spojována s nějakou obtížně splnitelnou věcí. Vzhledem k tomu, že je

klubový znak stále v řešení (o vlajce se snad zatím ani neuvažuje) a poučen z "porodních bolestí" okolo návrhu ale hlavně odsouhlasení klubového znaku - beru záležitost založení tradice - pevně do svých rukou.................

  Co je již jasné :

   A) symbol našeho klubu. Indiáni měli totem, v armádě se používá bojová zástava... Jaký tedy bude náš symbol? To se nechte překvapit neb to není až tak důležité, protože pokud o tom začneme diskutovat tak se nikam nedostaneme. Jeden bude chtít meč, druhý palnou

zbraň třetí třeba žezlo. Takže pouze prozradím, že výroby našeho symbolu se velmi ochotně

ilustrační foto

ujal Franta (kovář, H-D) viz. foto č.1+2 což dává tušit, že se bude jednat o naprosto originální symbol s nezaměnitelnými prvky. To oč se musíme všichni postarat je - zajistit, aby tento náš symbolu získal na vážnosti.

   B) forma - kterou jsem zvolil pro získání náležité úcty našeho symbolu, není vůbec lehká a jak již bylo řečeno, bude se o to muset přičinit dost velká část z nás. Konkrétně tedy půjde o to - obvést tento symbol během 24 hodin kolem hranic celé ČR. Nebude se sice jednat o jízdu "po čáře" neboť zde jsou silnice ve stavu který by vyhovoval snad jen motocyklům stylu

enduro - avšak naplánovaná trasa bude přesto měřit okolo 1.500 km. To proč není údaj km

foto č.1+2

zatím přesný bude objasněno v další části této informace.

   C) jak symbol rozpohybujeme : s trochou nadsázky by se dalo říci, že se bude jednat o štafetu, která bude v neustálém pohybu. Symbol na počátku své poutě převezme : Divize II. Jih - která spadá pod mé velení a "odstartujeme" s ním po jižní hranici státu směrem na Hodonín. V Breclavi bude symbol předán Divizi I. Brněnská - která s ním bude pokračovat okolo západní hranice směrem na sever. V Českém Těšíně bude předána .................

Co musíme dořešit :

   A) závaznou účast  - vzhledem k tomu, že je nutné tuto cestu dobře připravit, posílejte prosím pouze závazné potvrzení zájmu o tuto akci. Tedy pouze tehdy pokud si budete jisti, že ve zvažovaném termínu budete k dispozici. Předběžný termín pro tuto akci je 09 - 11.07 Jedná se tedy o pátek až neděli. Pokud bude ucházející předpověď počasí tak se ostrý start uskuteční v páteční podvečer. Pokud bude předpověď vypadat bledě pak se start odloží na sobotní podvečer. Jestliže ani na těchto 24 hodin nebude předpověď počasí uspokojivá nezbude nic jiného nežli vyhlásit nový termín, ale ten by připadal v úvahu až 23 - 25.07 neboť v ostatních termínech jsou již dlouhodobě naplánovány jiné akce. Pro potvrzení závazného

ilustrační foto

zájemu, zúčastnit se na této akci použij formulář který je zde :

   B) vlastní trasa - vzhledem k tomu, že každý zná svůj region nejlépe sám, nebudu direktivně plánovat přesuny mezi jednotlivými úseky (etapy) předání symbolu . Pevně jsou zatím určeny pouze místa předání. Vlastní trasu mezi

etapami doplním na základě podkladů, které vypracují jednotlivé regióny.

celková mapa

  Etapová místa :

   přestože má náš klub sedm divizí bude celkový počet etap osm. Je pravděpodobné, že se některá z divizí bude suplovat případně překrývat jinou.

    * ) Třeboň - START v 18:00

   1) Třeboň - Hrušky : zde přebírá I. divize Brněnská cca 206 km 18:00 až 20:30

   2) Hrušky - Č.Těšín : zde přebírá I. divize Brněnská (sever) cca 207 km 21:00 až 24:00
   3) Č.Těšín - Rychnov/N : přebírá VI. divize Poděbradská cca 260 km 00:30 až 05:15
   4)  Rychnov/N - Děčín : zde přebírá IV. divize Sever cca 225 km 05:30 až 09:00
   5) Děčín - Cheb : zde přebírá III. divize Kladenská cca 179 km 9:30 až 12:00
   6) Cheb - Klatovy : zde přebírá V. divize Plzeňská cca 127 km 12:30 až 14:00
   7) Klatovy - Horní Planá : zde přebírá VII. divize Pražská cca 118 km 14:30 až 16:00

   8) Horní Planá - Třeboň :  cca 112 km CÍL 16:30 až 18:00

  Předávání symbolu :

foto č.3

   předávací místa jsou tedy jasná. Vlastní předání bude probíhat následovně. Parta která dojede do města předání se setká s pokračující partou na první (ve směru vjezdu do města) benzínové pumpě SHELL. Vzhledem k tomu, že parta která bude symbol přebírat musí být ve městě předávky dříve, bylo by dobré, aby alespoň jeden z této party na přijíždějící čekal u cedule (začátek obce) a přijíždějící partu na tuto pumpu zavedl. Budou zde tři výjimky.

1) Hrušky : zde je pumpa pouze jedna - foto č.3 - u silnice vedoucí z Břeclavi na Hodonín.

2) Rychnov nad Kněžnou :  předání v Rychnově : BENZINA u nádraží silnice číslo 14,

směr Solnice, Dobruška, Náchod.

foto č.4

3) Horní Planá : předání bude v nám známé hospůdce s terasou. Po projetí náměstí v Horní Plané ve směru Lipno se na konci náměstí odbočí vpravo po 30m vlevo. Na konci rovinky je již zmíněná terasa - viz. foto č.4

  Mapa :

   vzhledem k tomu, že přesuny mezi jednotlivými předávkami si bude plánovat každá divize samostatně prosím o dodání těchto map společně s itinerářem v co nejkratší možné době. Jak je budu z jednotlivých regiónů dostávat, budou postupně zařazovány. Pokud nemáte ROUTE 66 pak si trasu můžete naplánovat a ověřit zde :

1. etapa 2. etapa 3. etapa 4. etapa 5. etapa
Generál : 777 - 812288 Vladimír : 608 - 729282 Radim : 603 - 889951 Medvěd : 602 - 692607 Václav : 602 - 430350
general@k1400.cz VN1600@quick.cz raszka@volny.cz medved@medved.biz v.macek@quick.cz
1.etapa : Třeboň - Lásenice - Čimeř - Nová
  Bystříce - Klášter - Slavonice, Znojmo - Hrušovany - Mikulov - Břeclav -  Hrušky cca : 206 km
2.etapa : Hrušky - Hodonín - Otrokovice,
  Zlín - Vsetín - Nový Jičín - Frýdek Místek - Český Těšín cca : 207 km
3.etapa : Český Těšín - Ostrava - Opava,
  Bruntál - Šumperk - Rychnov nad Kněžnou cca : 260 km
6. etapa 7. etapa 8. etapa
Jirka W : 775 - 094123 Vogi : 604 - 562621 Polis : 737 - 766666
rce-wifinet@seznam.cz vogi.m@seznam.cz

poolis@seznam.cz

4.etapa : Rychnov nad Kněžnou - Nové Město nad Metují - Náchod - Trutnov - Vrchlabí - Jablonec nad Jizerou, Tanvald - Jablonec nad Nisou - Liberec - Chrastava - Česka Kamenice - Děčín - cca : 225 km
5.etapa : Děčín - Krupka - Litvínov - Chomutov - Karlovy Vary - Cheb - cca : 179 km
6.etapa : Cheb - Velká Hleďsebe - Planá - Borovy - Klatovy cca : 127 km
7.etapa : Klatovy - Sušice - Vimperk - Lenora - Volary - Horní Planá cca : 118 km
8.etapa : Horní Planá - Lipno nad Vltavou - Vyšší Brod - Kaplice - Nové Hrady - Třeboň cca : 114 km
  Technické připomínky :
   Vzhledem k tomu, že je absolutně nutné aby se symbol prakticky nezastavil musíme zajistit do každé etapy účast alespoň tří strojů. Pokud na startu nebude požadovaný počet strojů bude tento minimální počet doplňován z předešlé etapy. Kdokoli ale může samozřejmě jet tolik etap na kolik se cítí. Pro případné nepředvídatelné situace bude třeba, aby každý region měl zařízeno nouzové ustájení jednotlivého stroje či jezdce (který nebude z nejrůznějších příčin moct pokračovat v jízdě). Jednotlivé divize se na start svojí etapy přepraví samostatně dle vlastního uvážení avšak tak aby byli na místě předání minimálně 30minut před příjezdem symbolu. Nejtěžší etapa je č.3 neboť se pojede celá v hluboké noci a ve velmi náročném terénu. Proto by bylo dobré aby jste si v rámci "tréninku" tuto etapu celou projeli za světla. Konec konců neškodilo by to ani u ostatních etap - alespoň vás nepřekvapí nekvalitní vozovka, objížďka ....... která na mapě samozřejmě vyznačená není. Domnívám se, že zajišťovat doprovodné vozidlo by bylo přinejmenším plýtvání benzínu a potažmo peněz. Přesto - jak se říká : dobrovolnosti se meze nekladou.
  Kdo je již přihlášen :

seznam účastníků je aktuální pouze v roce konání akce :

 24hodin v sedle
   zde se budete postupně dozvídat jak se daří zaplnit jednotlivé etapy. Tento odkaz budu průběžně doplňovat. Pokud v tomto seznamu nenajdete své jméno přestože jste již odeslali e-mailem přihlášku - pak je možné, že jsem vás ještě nestihl zařadit. Jestli však není zařazen déle jak 3 dny po odeslání pak se někde stala chyba.  V takovémto případě mne prosím kontaktujte. Přímé spojení je - viz. níže. A kde je odkaz na seznam účastníků? Klikni na Jerri :
   Kdo poveze symbol :
   vzhledem k tomu, že je nezbytně nutné dodržovat časový harmonogram a dá se předpokládat že na startu každé etapy budou různě vyspělý jezdci symbol poveze vždy nejzkušenější jezdec a v jednotlivé etapě není povinen ničím - pouze tím, aby symbol přivezl do místa předání v daném čase. To znamená, že se teoreticky může stát a prakticky se stane, že (v časové tísni) nebude dojezd jezdců jednotlivých etap hromadný. V případě poruchy stroje, nevolnosti, kolize, zadržení hluchavkama...... u jezdce který veze symbol - tento symbol přebírá druhý jezdec a neprodleně pokračuje. Neřeší žádný !!! problém - tento vyřeší (odstupujícímu pomohou) jezdci jedoucí v závoji.
   Kdo jede v závoji :
   v závoji jedou jezdci kteří svou hlavní etapu již odjeli, ale pokračují dál. Všichni kteří se přihlásili až po uzávěrce přihlášek která je : PRODLOUŽENO do 08.07. a též ti kteří se oficiálně nepřihlásili vůbec nebo jedou na strojích jiných nežli chopper & cruiser.
   Jak to bude u předávky symbolu :
   vedoucí jezdec každé etapy (který do místa předání může přijet podstatně dříve nežli ostatní jezdci a závoj) se postará o to aby v cíly etapy parafovali bulu všichni oficiálně přihlášení jezdci právě odjeté etapy a byly dopsáni jezdci jedoucí v závoji (pouze ti - kteří zvládnou příjezd do startu další etapy na strojích chopper & cruiser). Vedoucí jezdec začínající etapy přebírá symbol společně se zaplněnou bulou.
   Co je - zlatá bula chopprácká :  
   jedná se vlastně o jakýsi protokol o tom kdo jel jakou etapu a v jaké pozici. Bula je zhotovena z ručně dělaného papíru (na fotu je zatím "demo verze") a jak již bylo řečeno bude se parafovat přihlášenými jezdci v cíly každé etapy. Dopisováni do ní budou jezdci ze závoje - kteří jedou na strojích chopper & cruiser a dojedou etapu v časovém limitu (dříve než bula bude pokračovat do další etapy).
   V diskusním FÓ-RUM je v sekci : Velký flám pod názvem : 24hodin v sedle otevřen pokec na toto téma. Pokud tedy máte někdo jakýkoli dotaz, připomínku, radu či nápad k chystané akci sdělte jej právě tam. Avšak pozor toto FÓRA slouží pro dotazy, připomínky ....... na potvrzení účasti v této akci používejte prosím formulář.
   Tak to je na daný moment 04.07.2004 - 15:10hoď. zatím vše. Proto, aby byl lepší přehled o novinkách k této akci je zřízen další dokument , kde budou zařazovány již pouze novinky a aktuální informace.
        
AHOJ v sedlech

Přímé spojení na : Generála

Foto : archiv K 1400

volací SKYPE znak :

k1400cz

+420 777 812288

 

 

Zpět do sekce - naše akce :  

   
 
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser