|
|
Založení tradice
aneb 24hodin v sedle. |
Aktualizováno 08.07.2004 |
|
|
|
|
Z důvodu, aby byl lepší
přehled o nejnovějších zprávách k chystané akci a zbytečně jste aktuální
informaci nemuseli hledat v původní
pozvánce kde je
krom jiného i kompletní itinerář, založil jsem tuto stránku na níž budu
přinášet aktuální informace. Doplnění bude vždy v úvodu označeno datumem.
Tak tedy novinky ke dni 05.07.2004 (dopoledne). |
|
Počet oficiálně přihlášených
je stále dosti malý přestože vím, že se někteří z vás na tuto (dle mého
názoru zajímavou) akci chystají. Pro zajištění (obsazení) všech etap
potřebuji, aby ti z vás kdož ještě neposlali
oficiální
přihlášku tak učinili co nejdříve. |
|
Pokud se kouknete na
momentální stav
obsazení
jednotlivých etap pak vám z toho vyplyne, že zatím nejslaběji máme obsazenu
4 + 6 + 7 etapu. Na čtvrtou etapu je po nechtěném
odstoupení Medvěda
zapsán pouze Mirek M. který je navíc v současné době v Africe. Včera
jsem od něho dostal SMS asi v tomto znění : Kdy se jede má etapa ? Nemohu na
Internet neboť jsem v Africe. |
|
|
Podej zprávu ať se včas
vrátím............ Zprávu jsem mu sice podal a budu doufat, že se
proti jeho včasnému návratu do ČR nepostaví nějaký nosorožec či úřední šiml
(nevím co by bylo horší) přesto je nutné do této etapy obsadit i další
|
jezdce a to ať již nové (zatím
nepřihlášené) a nebo budeme muset nasadit někoho z UV
"univerzálních
vojáků". Podobná situace je i v etapách 6 a 7 zde rovněž ne
vlastní vinou musel odstoupit
Číža. Pokud se tedy
někdo bude nově hlásit zvažte prosím - předně - účast v jedné z těchto
nejméně obsazených etap. |
|
Pokud se někdo domnívá, že
na úvodním fotu držím v ruce : Zlatou bulu choppráckou
pak má pravdu jen z poloviny neboť to co držím je tubus na naší bulu. Bula
jako taková je na snímcích vpravo i když se zatím jedná pouze o "demo"
verzi. "Ostrá" varianta bude kvůli |
přesnosti údajů vytištěna těsně před
vlastní akcí a to na ručně dělaný papír. |
|
Vzhledem k tomu, že se stále
množí dotazy a žádosti o to, aby byla na konci této akce udělána - hrome -
jak to nazvat? Kombajnéři mají dosečnou jiné obory například dodělnou a
nazvat naše zakončení jízdy : dojezdná - tak to se mi zrovna moc nechce neb
přeci nejsme žádní dojížďáci. Což takhle zakončení jízdy nazvat dobulná
. Tuto dobulnou s
možností přenocování by jsme mohli udělat v nějakém kemp okolo Třeboně. Zde
by se celá akce vyhodnotila, poplkali bychom, u debaty by bylo možné i
a druhý den tradá
..... |
Pište své názory do FÓ-RUM
kde je v sekci :
Velký flám pod názvem : 24hodin v sedle otevřena diskuze k této
akci. Pište - ptejte se - připomínkujte - ale hlavně : NEMLČTE !!! |
|
Je dost možné, že díky
sezóně bude docela problém sehnat i pár chatiček, ale pokusím se. Jinak
pokud bude mít někdo zájem tak se může připojit ke Kmotrovi, který má v
Třeboni zapikaný hotel i s parkováním pro moto - ovšem za cenu 1000,- na
osobu. |
Technická
poznámka I : v původní pozvánce na tuto akci jsem se zmiňoval o tom,
že všichni zúčastnění dostanou upomínkový předmět. Vzhledem k obtížnosti
distribuce, ale |
i vzhledem k neujasněnému počtu účastníků
by bylo dosti složité tyto předávat přímo při akci. |
Zlatá bula chopprácká |
Proto jsem se rozhodl, že upomínkové
předměty budou vyrobeny a dodány zúčastněným až zpětně (po ujasnění počtů).
Pro ty hodně zvědavé prozradím, že tyto předměty zajišťuje Roman a ti kdo ví
čím se Roman
profesionálně na velice dobré úrovni zabývá, pak již určitě
tuší oč se bude jednat. Avšak zároveň chci upozornit, že pokud by někdo
chtěl ještě po své linii vyrobit nějaký upomínkový předmět pro
zúčastněné do doby konání této akce pak jak se říká : dobrovolnosti se meze
nekladou. |
Vlastní symbol, který s námi
bude rovněž putovat kolem celé ČR však spatříte (jak je již řečeno v
pozvánce) až přímo při vlastní akci - neboť tak trochu tajemna jistě přidá
na zajímavosti celé akce. |
Technická
poznámka sice č. II, ale ve své důležitosti A1 : termín konání -
zatím vše zůstává tak jak je uvedeno v pozvánce
. Je jasné, že
tak náročný cíl - který jsme si zvolili - tedy objet celou ČR v co možná
nejkratším čase by se nedal realizovat pokud by bylo špatné počasí - déšť a
mokrý asfalt. Avšak asi jen velice těžko budeme mít garantováno : nad celím
územím ČR bez mráčku. To znamená že definitivní termín bude potvrzen později
a to dle vývoje počasí. Z vlastní zkušenosti se mi zatím nejvíce osvědčil
odkaz na Francouzský předpovědní satelit
. Bohužel jedná
se o předpovědní snímek vývoje nad Evropou a tím pádem tam není vyznačena
ČR. Pro lepší orientaci jsem si udělal takovou jednoduchou pomůcku kterou
nejsnáze pochopíte pokud se kouknete na mnou upravený snímek
. To znamená, že
tam kde se setkávají tyto dvě červené šipky je přibližně Praha a
takto si tedy můžete vždy odvodit polohu ČR na aktuálním snímku. |
Takže to je pro dnešní ráno
05.07.2004 zatím vše a doufám, že vás již brzo budu
moct informovat o dalším doplnění jezdců jednotlivých etap.
|
|
Aktuality
07.07. - 01:20hoď. |
Zatím žádná podstatná změna
není. Přibylo pár jmen oficiálně přihlášených
. Zkontrolujte
si své údaje a hlavně : zda jste všichni zapsaní. Mohlo se lehce stát
(v přívalu "vejrů" které dostávám do schránky), že jsem některý e-mail
omylem smazal a tím pádem nejste v seznamu uvedeni. Díky za upozornění, za
nově zaslané přihlášky a též za ty které teprve přijdou. |
Počasí :
pokud se kouknete na tento předpovědní snímek
(je z úterka)
tak by dnes mělo být v ČR velmi solidně, ale dá se předpokládat že mrak,
který je na zmíněném snímku nad Francií a Anglií se ve čtvrtek přesune k
nám. Když kliknete odpoledne na tento odkaz
bude tam již
výhled na čtvrtek. Takže pokud to bude podle předpokladu tak ve čtvrtek bude
na celém území ČR hnusně. Nyní ale záleží, jak se vše bude postupovat
dál..... |
Pokud bych si něco nepřál
pak by to bylo to - abychom tuto akci uspěchali a uskutečnili jí za
mizerného počasí neboť doufám, že ne já sám, ale většina vnímá tuto akci
jako něco svátečním a zcela výjimečným.
Proto mi jistě dáte za pravdu, že při mizerném počasí by to nebylo to pravé
ořechové.
|
Chci tím tedy jen znovu
zdůraznit, že termín akce je podmíněn solidním počasím. |
Dnes (pokud tedy bude tak jak
to na satelitním snímku vypadá) si půjdu projet I.etapu a pokusím se sehnat
nějaké ty chatičky v Třeboni. Večer podám zprávu. |
|
Aktuality
08.07. - 00:29hoď. |
Tak jsem si projel I.etapu a
dělám jednu změnu. Předávka mezi I a II. etapou nebude v Břeclavi, ale v
Hruškách na pumpě
(Moraváci jistě
ví kde to je). Bude to o moc praktičtější, protože by jinak musela vcelku
početná skupina II. etapy projíždět Břeclav (semafory, přechody, kola ....)
zatímco nás pár se snadněji protáhne. |
Technická poznámka
: nepočítejte s tím, že bude možné dělat jakoukoli
přestávku v etapě. Vše je absolutně našponované a není možné kdekoli na
cokoli čekat. Ten kdo bude muset v etapě tankovat - ať tak dělá pouze
za hotové a odpustí si cigárko!!! Sice se to nezdá, ale pokud tankuje více
lidí najednou pak se vše násobí a to již vůbec nechci pomyslet na možnosti
výpadku jejich sítě - což se stává dost často. Takže v etapě nekouřit a
platit hotově! |
Počasí :
stále nejasné, ale zatím to vypadá spíš špatně
. Uvidíme jak se
bude vyvíjet. |
Chatičky v Třeboni
: zatím jsem nesehnal a vypadá to tak, že budeme
muset kousek popojet - ne daleko. Nejhorší je pokud řeknu : že to není jisté
tak každý hned couvne a raději tvrdí že má plno. Když řeknu že je chci tak
mi odpoví : vytlač zálohu. Takže zítra budu pátrat dál.
|
Dotazy :
pokud někdo potřebuje jakékoli informace - ptejte se ve FÓ-RUM
kde je v sekci :
Velký flám pod názvem : 24hodin v sedle. Je možné že odpověď na
váš dotaz bude zajímat i ostatní. |
|
Aktuality
08.07. - 23:55hoď. aneb za 5minut dvanáct : |
Nečasí :
stále nejasné,
okolo oběda
by měl být výhled na sobotu zde :
. Avšak to co se
přihnalo dnes v noci může vývoj počasí ovlivnit nepředvídatelným směrem -
takže uvidíme. S vývojem počasí má přímou souvislost následující text : |
Technická poznámka
č.I
: dá se říct, že na tento náš "úlet" (krom
chatiček které budeme řešit "za pochodu") je vše připravené. Nyní zbývá
rozhodnout se : zda akci spustíme v plánovaném termínu nebo zda bude lepší -
přeložit jí na jiný termín. Rozhodnutí je to velice složité a nechci se z
tohoto nikterak vyvléci. Avšak vzhledem k tomu, že na přípravě se podílelo
spousta z vás a další spoust si jistě ne jednoduše dělala díru ve svém
časovém harmonogramu, aby se jízdy mohla zúčastnit :
vyzívám
všechny kteří budou mít zítra v čase od 12:00 do 14:00 možnost připojit se
na NET, aby tak udělali a dáme rychlou konferenci na toto téma. Kdo tedy má
nainstalován bude na SKYPE ostatní se zapojí do diskuze ve FÓ-RUM.
Rozhodnutí padne maximálně v 14:00 |
Technická poznámka č.II
: v případě že pojedeme je nutné domluvit si
komunikace při vlastní akci. Tato bude probíhat přes mobil a to tak, že
odjíždějící informuje o svém příjezdu na pozici partu, která
pokračuje v další etapě. Informaci podává vedoucí jezdec na pozici (v
seznamu
je v etapě na
prvním místě) vedoucímu jezdci další etapy. Na vlastní odjezd do etapy
- aby nedocházelo ke zbytečným prodlevám - si připravte a uložte text
SMS např. : je právě 20:55 a odjíždíme z Hrušek - Vladimír a SMS v
moment startu odesílá Radimovy.
|
Technická poznámka č.III
: vzhledem k tomu, že se dá předpokládat nejisté
počasí bude více nežli žádoucí aby se v případě že dojde k časové úspoře
v jedné z etap okamžitě pokračovalo do další etapy kde se tato může velmi
hodit (nebude se tedy čekat na čas odjezdu uvedený v pozvánce). To znamená -
opět příklad : Vladimír přijede do Č.Těšína již ve 23:30. Zaplní
"bulu" a předá jí společně se symbolem Radimovy. Ten posílá SMS Medvědovi,
že odjíždí do etapy v .................. Medvěd již bude vědět, že má
obvolat ostatní etapové účastníky, že musejí být na pozici o ..........
dříve. Případný ušetřený čas se může velice hodit do etapy, kde by mohl být
mokrý asfalt, mlha nebo jiná nenadálá situace. |
Technická poznámka č.IV
: přestože
informace a konání či odložení bude na stránkách a
poslaná e-mailem prosím vedoucí jezdce etap - aby znovu po své linii
prověřili zda všichni z jeho etapy mají odpovídající informaci. Rovněž
svolání všech etapových účastníků a organizaci přesunu na pozici startu má
na starost vedoucí etapy. |
Pokud vás ještě
něco napadne :
dejte to obratem do FÓ-RUM kde je v sekci :
Velký flám pod názvem : 24hodin v sedle ale pokud možno co
nejdříve ať je možné reagovat. |
|
|
|
|
|