Založení tradice aneb 24hodin v sedle.

Aktualizováno 08.07.2004
 

   Z důvodu, aby byl lepší přehled o nejnovějších zprávách k chystané akci a zbytečně jste aktuální informaci nemuseli hledat v původní pozvánce kde je krom jiného i kompletní itinerář, založil jsem tuto stránku na níž budu přinášet aktuální informace. Doplnění bude vždy v úvodu označeno datumem. Tak tedy novinky ke dni 05.07.2004 (dopoledne).

 

   Počet oficiálně přihlášených je stále dosti malý přestože vím, že se někteří z vás na tuto (dle mého názoru zajímavou) akci chystají. Pro zajištění (obsazení) všech etap potřebuji, aby ti z vás kdož ještě neposlali oficiální přihlášku tak učinili co nejdříve.

 

   Pokud se kouknete na momentální stav obsazení jednotlivých etap pak vám z toho vyplyne, že zatím nejslaběji máme obsazenu 4 + 6 + 7 etapu. Na čtvrtou etapu je po nechtěném odstoupení Medvěda zapsán pouze Mirek M. který je navíc v současné době v Africe. Včera jsem od něho dostal SMS asi v tomto znění : Kdy se jede má etapa ? Nemohu na Internet neboť jsem v Africe.

Podej zprávu ať se včas vrátím............  Zprávu jsem mu sice podal a budu doufat, že se proti jeho včasnému návratu do ČR nepostaví nějaký nosorožec či úřední šiml (nevím co by bylo horší) přesto je nutné do této etapy obsadit i další

jezdce a to ať již nové (zatím nepřihlášené) a nebo budeme muset nasadit někoho z UV   "univerzálních vojáků". Podobná situace je i v etapách 6 a 7 zde rovněž ne vlastní vinou musel odstoupit Číža. Pokud se tedy někdo bude nově hlásit zvažte prosím - předně - účast v jedné z těchto nejméně obsazených etap.

   Pokud se někdo domnívá, že na úvodním fotu držím v ruce : Zlatou bulu choppráckou pak má pravdu jen z poloviny neboť to co držím je tubus na naší bulu. Bula jako taková je na snímcích vpravo i když se zatím jedná pouze o "demo" verzi. "Ostrá" varianta bude kvůli

přesnosti údajů vytištěna těsně před vlastní akcí a to na ručně dělaný papír.

   Vzhledem k tomu, že se stále množí dotazy a žádosti o to, aby byla na konci této akce udělána - hrome - jak to nazvat? Kombajnéři mají dosečnou jiné obory například dodělnou a nazvat naše zakončení jízdy : dojezdná - tak to se mi zrovna moc nechce neb přeci nejsme žádní dojížďáci. Což takhle zakončení jízdy nazvat dobulná . Tuto dobulnou s možností přenocování by jsme mohli udělat v nějakém kemp okolo Třeboně. Zde by se celá akce vyhodnotila, poplkali bychom, u debaty by bylo možné i a druhý den tradá .....

   Pište své názory do FÓ-RUM kde je v sekci : Velký flám pod názvem : 24hodin v sedle otevřena diskuze k této akci. Pište - ptejte se - připomínkujte - ale hlavně : NEMLČTE !!!

   Je dost možné, že díky sezóně bude docela problém sehnat i pár chatiček, ale pokusím se. Jinak pokud bude mít někdo zájem tak se může připojit ke Kmotrovi, který má v Třeboni zapikaný hotel i s parkováním pro moto - ovšem za cenu 1000,- na osobu.

   Technická poznámka I : v původní pozvánce na tuto akci jsem se zmiňoval o tom, že všichni zúčastnění dostanou upomínkový předmět. Vzhledem k obtížnosti distribuce, ale

i vzhledem k neujasněnému počtu účastníků by bylo dosti složité tyto předávat přímo při akci.

Zlatá bula chopprácká

Proto jsem se rozhodl, že upomínkové předměty budou vyrobeny a dodány zúčastněným až zpětně (po ujasnění počtů). Pro ty hodně zvědavé prozradím, že tyto předměty zajišťuje Roman a ti kdo ví čím se Roman profesionálně na velice dobré úrovni zabývá, pak již určitě tuší oč se bude jednat. Avšak zároveň chci upozornit, že pokud by někdo chtěl ještě po své linii vyrobit nějaký upomínkový předmět pro zúčastněné do doby konání této akce pak jak se říká : dobrovolnosti se meze nekladou.

   Vlastní symbol, který s námi bude rovněž putovat kolem celé ČR však spatříte (jak je již řečeno v pozvánce) až přímo při vlastní akci - neboť tak trochu tajemna jistě přidá na zajímavosti celé akce.

   Technická poznámka sice č. II, ale ve své důležitosti A1 : termín konání - zatím vše zůstává tak jak je uvedeno v pozvánce . Je jasné, že tak náročný cíl - který jsme si zvolili - tedy objet celou ČR v co možná nejkratším čase by se nedal realizovat pokud by bylo špatné počasí - déšť a mokrý asfalt. Avšak asi jen velice těžko budeme mít garantováno : nad celím územím ČR bez mráčku. To znamená že definitivní termín bude potvrzen později a to dle vývoje počasí. Z vlastní zkušenosti se mi zatím nejvíce osvědčil odkaz na Francouzský předpovědní satelit . Bohužel jedná se o předpovědní snímek vývoje nad Evropou a tím pádem tam není vyznačena ČR. Pro lepší orientaci jsem si udělal takovou jednoduchou pomůcku kterou nejsnáze pochopíte pokud se kouknete na mnou upravený snímek . To znamená, že tam kde se setkávají tyto dvě červené šipky je přibližně Praha a takto si tedy můžete vždy odvodit polohu ČR na aktuálním snímku.

   Takže to je pro dnešní ráno 05.07.2004 zatím vše a doufám, že vás již brzo budu moct informovat o dalším doplnění jezdců jednotlivých etap.

   Aktuality 07.07. - 01:20hoď.

   Zatím žádná podstatná změna není. Přibylo pár jmen oficiálně přihlášených . Zkontrolujte si své údaje a hlavně : zda jste všichni zapsaní. Mohlo se lehce stát (v přívalu "vejrů" které dostávám do schránky), že jsem některý e-mail omylem smazal a tím pádem nejste v seznamu uvedeni. Díky za upozornění, za nově zaslané přihlášky a též za ty které teprve přijdou.

   Počasí : pokud se kouknete na tento předpovědní snímek (je z úterka) tak by dnes mělo být v ČR velmi solidně, ale dá se předpokládat že mrak, který je na zmíněném snímku nad Francií a Anglií se ve čtvrtek přesune k nám. Když kliknete odpoledne na tento odkaz bude tam již výhled na čtvrtek. Takže pokud to bude podle předpokladu tak ve čtvrtek bude na celém území ČR hnusně. Nyní ale záleží, jak se vše bude postupovat dál.....

   Pokud bych si něco nepřál pak by to bylo to - abychom tuto akci uspěchali a uskutečnili jí za mizerného počasí neboť doufám, že ne já sám, ale většina vnímá tuto akci jako něco svátečním a zcela výjimečným. Proto mi jistě dáte za pravdu, že při mizerném počasí by to nebylo to pravé ořechové.

   Chci tím tedy jen znovu zdůraznit, že termín akce je podmíněn solidním počasím.

   Dnes (pokud tedy bude tak jak to na satelitním snímku vypadá) si půjdu projet I.etapu a pokusím se sehnat nějaké ty chatičky v Třeboni. Večer podám zprávu.

   Aktuality 08.07. - 00:29hoď.

   Tak jsem si projel I.etapu a dělám jednu změnu. Předávka mezi I a II. etapou nebude v Břeclavi, ale v Hruškách na pumpě (Moraváci jistě ví kde to je). Bude to o moc praktičtější, protože by jinak musela vcelku početná skupina II. etapy projíždět Břeclav (semafory, přechody, kola ....) zatímco nás pár se snadněji protáhne.

   Technická poznámka : nepočítejte s tím, že bude možné dělat jakoukoli přestávku v etapě. Vše je absolutně našponované a není možné kdekoli na cokoli čekat. Ten kdo bude muset v etapě tankovat - ať tak dělá pouze za hotové a odpustí si cigárko!!! Sice se to nezdá, ale pokud tankuje více lidí najednou pak se vše násobí a to již vůbec nechci pomyslet na možnosti výpadku jejich sítě - což se stává dost často. Takže v etapě nekouřit a platit hotově!

   Počasí : stále nejasné, ale zatím to vypadá spíš špatně . Uvidíme jak se bude vyvíjet.

   Chatičky v Třeboni : zatím jsem nesehnal a vypadá to tak, že budeme muset kousek popojet - ne daleko. Nejhorší je pokud řeknu : že to není jisté tak každý hned couvne a raději tvrdí že má plno. Když řeknu že je chci tak mi odpoví : vytlač zálohu. Takže zítra budu pátrat dál.

   Dotazy : pokud někdo potřebuje jakékoli informace - ptejte se ve FÓ-RUM kde je v sekci : Velký flám pod názvem : 24hodin v sedle. Je možné že odpověď na váš dotaz bude zajímat i ostatní.

  

   Aktuality 08.07. - 23:55hoď. aneb za 5minut dvanáct :

   Nečasí : stále nejasné, okolo oběda by měl být výhled na sobotu zde : . Avšak to co se přihnalo dnes v noci může vývoj počasí ovlivnit nepředvídatelným směrem - takže uvidíme. S vývojem počasí má přímou souvislost následující text :

  Technická poznámka č.I : dá se říct, že na tento náš "úlet" (krom chatiček které budeme řešit "za pochodu") je vše připravené. Nyní zbývá rozhodnout se : zda akci spustíme v plánovaném termínu nebo zda bude lepší - přeložit jí na jiný termín. Rozhodnutí je to velice složité a nechci se z tohoto nikterak vyvléci. Avšak vzhledem k tomu, že na přípravě se podílelo spousta z vás a další spoust si jistě ne jednoduše dělala díru ve svém časovém harmonogramu, aby se jízdy mohla zúčastnit : vyzívám všechny kteří budou mít zítra v čase od 12:00 do 14:00 možnost připojit se na NET, aby tak udělali a dáme rychlou konferenci na toto téma. Kdo tedy má nainstalován bude na SKYPE ostatní se zapojí do diskuze ve FÓ-RUM. Rozhodnutí padne maximálně v 14:00

  Technická poznámka č.II : v případě že pojedeme je nutné domluvit si komunikace při vlastní akci. Tato bude probíhat přes mobil a to tak, že odjíždějící informuje o svém příjezdu na pozici partu, která pokračuje v další etapě. Informaci podává vedoucí jezdec na pozici (v seznamu je v etapě na prvním místě) vedoucímu jezdci další etapy. Na vlastní odjezd do etapy - aby nedocházelo ke zbytečným prodlevám - si připravte a uložte text SMS např. : je právě 20:55 a odjíždíme z Hrušek - Vladimír a SMS v moment startu odesílá Radimovy.

  Technická poznámka č.III : vzhledem k tomu, že se dá předpokládat nejisté počasí bude více nežli žádoucí aby se v případě že dojde k časové úspoře v jedné z etap okamžitě pokračovalo do další etapy kde se tato může velmi hodit (nebude se tedy čekat na čas odjezdu uvedený v pozvánce). To znamená - opět příklad : Vladimír přijede do Č.Těšína již ve 23:30. Zaplní "bulu" a předá jí společně se symbolem Radimovy. Ten posílá SMS Medvědovi, že odjíždí do etapy v .................. Medvěd již bude vědět, že má obvolat ostatní etapové účastníky, že musejí být na pozici o .......... dříve. Případný ušetřený čas se může velice hodit do etapy, kde by mohl být mokrý asfalt, mlha nebo jiná nenadálá situace.

  Technická poznámka č.IV : přestože informace a konání či odložení bude na stránkách a poslaná e-mailem prosím vedoucí jezdce etap - aby znovu po své linii prověřili zda všichni z jeho etapy mají odpovídající informaci.  Rovněž svolání všech etapových účastníků a organizaci přesunu na pozici startu má na starost vedoucí etapy.

   Pokud vás ještě něco napadne : dejte to obratem do FÓ-RUM kde je v sekci : Velký flám pod názvem : 24hodin v sedle ale pokud možno co nejdříve ať je možné reagovat.

       
AHOJ v sedlech

Přímé spojení na : Generála

Foto : archiv K 1400

volací SKYPE znak :

k1400cz

+420 777 812288

 

 

Zpět do sekce - naše akce :  

   
 
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser