Proč a jak tato jízda vlastně vznikla? Myslím, že na toto téma bylo již popsáno poměrně dost řádek a vzhledem k tomu, že nejen na úvodní otázku dostanete vyčerpávající odpověď pokud si v historii pročtete  vše co se k loňskému ročníku této jízdy vztahuje (na konci tohoto listu nechám odkazy) přistoupím rovnou k věcem organizačním.
   Termín : 22 - 23.07.2005
  Odlišnosti oproti loňskému roku - asi tou největší změnou bude start a cíl celé akce. Zatímco loni byl start a cíl stanoven na Třeboň v letošním roce se vše posouvá na Znojmo. Start : 22.07. v 18:00 hodin od Shellu. Cíl : 23.07. v ??:?? hodin.
   Pozor : vzhledem k tomu, že se tato jízda skutečně nedá ujet za deštivého počasí bude v
případě nepříznivé předpovědi start přesunut na sobotu 23.07. v 18:00 hodin od Shellu. Pokud ani na těchto dalších 24 hodin nebude předpověď uspokojivá bude vypsán nový termín. Ovšem to bych již předbíhal - držme se tedy zatím
toho co je uvedeno s tím, že s blížícím se termínem bude tato stránka aktualizována.

 

Aktualizováno : 09.07.

   Na daný moment - tedy přípravy celé akce je nejdůležitější obsadit všech 8 etap a proto vás žádám aby jste zaslali závaznou přihlášku - klikni - do konkrétní etapy. Vlastní etapy se oproti loňskému roku příliš lišit nebudou :
Start : Znojmo - 22.07. v 18:00  
1 - etapa : Znojmo - Český Těšín 18:00 22:00 cca 288 km

2 - etapa : Český Těšín - Rychnov nad Kněžnou 22:30 03:00 cca 260 km

3 - etapa : Rychnov nad Kněžnou - Děčín 03:30 07:00 cca 225 km
4 - etapa : Děčín - Cheb 07:30 09:45 cca 179 km
5 - etapa : Cheb - Klatovy 10:15 12:00 cca 127 km
6 - etapa : Klatovy - Horní Planá 12:30 14:15 cca 118 km
7 - etapa : Horní Planá - Chlum u Třeboně 14:45 16:15 cca 112 km

seznam jezdců

8 - etapa : Chlum u Třeboně - Znojmo 16:30 18:00 cca 111 km
   Vedoucí jezdci etap : ne nadarmo se říká "neměň vítěznou sestavu" a tak není nejmenší důvod měnit oproti loňsku vedoucí jezdce etap ani v tomto případě. Přesto žádám každého, aby tuto svou úlohu potvrdil v přihlášce. V případě,
že nebude vedoucím jezdcem z loňského roku etapová účast potvrzena bude tento post dán k dispozici.
   Nanečisto : stejně jako loni vás žádám, aby jste svou etapu nepodcenili a raději si jí projeli ještě před akcí. Oproti loňsku mohou být objížďky, uzavírky ...... Po projetí mi prosím zašlete podrobný itinerář (alespoň mapku, výpis měst a
počet km) a navrhovaný čistý čas pro etapu.

   Organizační věci :
1) Bula - připravím já (Vladimíre 1ks ručně dělaného papíru mám ještě od loňska snad jej nezkazím a tak máš o starost méně) splněno 18.07.
2) Symbol, připravená bula a její tubus - dopravím (případně zašlu) Vladimírovy do konce příštího týdne. splněno 19.07. - odesláno na Hanse neboť Vladimír bude mimo ČR
3) Seznam účastníků - prosím Vogiho zda by se mohl ujmout vytvoření "kostry" seznamu
splněno 08.07. - díkes Vogi

Ilustrační foto

4) Dobulná - pokud bude zájem může být v cíli akce (nebo v nejbližším okolí) zorganizováno posezení s ubytováním (ubytování - maximálně chatky).
 

Aktualizováno : 20.07.

   K dnešnímu dni se podařilo obsadit všechny etapy. Závazné přihlášky do jednotlivých etap jsou přijímány  - klikni - nadále a tak kdo ještě neposlal udělejte tak prosím co nejdříve aby byl přehled. Rovněž jste se ještě nikdo nevyjádřil zda bude zájem o "dobulnou" (posezení s případným ubytováním v cíli 24 hodinovky) - klikni -  
   Jak již bylo řečeno přepravu na start jednotlivých etap si organizují vedoucí jezdci a tak je prosím kontaktujte ať se ke startu zbytečně netrousíte jednotlivě.

Vedoucí jezdci jednotlivých etap :

1. etapa   2. etapa   3. etapa   4. etapa  
  Hans   Radim   Polis   Václav
5. etapa   6. etapa   7. etapa   8. etapa  
  Tomáš   McFly   Formulák   Generál
   Vlastní průběh akce z hlediska organizace je myslím dostatečně popsán u loňského ročníku a tak pouze bodově připomenu nejdůležitější věci.
1) na start etapy je nutné dostavit se minimálně 1/2 hodiny před předpokládaným příjezdem předávajících (lze odhadnout z obdržené SMS)
2) vedoucí jezdci si pečlivě přečtou pravidla pro zaplňování buly.
3) pokud přijedou předávající dříve s odjezdem do další etapy se nečeká na zde plánovaný (orientační) čas (časová úspora se může velmi hodit v dalších etapách)
4) odjíždějící informuje připravenou SMS o svém odjezdu do etapy vedoucího jezdce následující etapy
5) ten kdo veze symbol ve své etapě na nikoho nečeká a nic neřeší (případný problém řeší jezdci jedoucí v závoji)

Aktualizováno : 22.07.
   Dá se říci, že po organizační stránce je již vše připraveno a počet závazně přihlášených je vcelku uspokojivý. Někteří zřejmě ještě přibudou a tak i jednotlivé etapy budou mít vždy dostatečný počet "čerstvých koní". Drtivá většina etap byla vedoucími jezdci v přípravě této akce fyzicky projeta a tak by nás nemělo prakticky nic překvapit.
   Bezpečnostní opatření - připomínám, že tato akce se jede za zcela normálního provozu a tak je třeba dodržovat veškerá běžná pravidla provozu a bezpečností předpisy. Mějte na paměti, že ani v jedné etapě se rychlou jízdou nenechá najet hodina ani 30 minut a pět minut nás nevytrhne. Přestože časový limit je opravdu napružený není nutné obzvláště v uzavřených obcí riskovat. Časová úspora (velmi podstatná) se nechá získat daleko snadněji a to hlavně na předávkách - přesnou a nezkreslenou komunikací mezi odjíždějícím a přebírajícím v následující etapě (informací SMS o odjezdu o které jsem již psal - viz výše). SMS Informaci o odjezdu do etapy podávejte nejen vedoucímu jezdci následující etapy, ale můžete jí rovněž posílat na mé telefonní číslo. Já budu na našich stránkách informovat o průběhu ostatní kteří si tak lépe udělají představu o časové návaznosti etap.
   Potvrzení termínu - konečné rozhodnutí padne dnes maximálně ve 14:00. Zatím to vypadá tak že vše bude probíhat dle původního plánu - tedy start v pátek. Bylo by ale dobré, aby jsme se sešli okolo 12:00 na fóru a zhodnotili počasí v regionech. Dle předpovědi to na páteční podvečer nevypadá moc příznivě, ale má se to již jen vylepšovat i když nějaká ta přeháňka je hlášená jak na sobotu tak i na neděli.

   Tak to je na daný moment vše. Dole do komentáře prosím vkládejte své dotazy neboť odpovědi na vaše případné otázky mohou zajímat i ostatní. V závěru ještě připomínám, že s blížícím se termínem byla otevřena ve fóru konference.

Výpis souvisejících článků

1) Příprava 2004
2) Příprava - II. list 2004
3) Foto z akce 2004
AHOJ v sedlkech 4) Článek o této akci 2004
 

    zde je na mne spojení
Foto : archiv K1400  

informace o bezplatném SKYPE

volací SKYPE znak :

k1400cz

   +420 777 812288

volání naleznete zde - klikni -  

 

 Zpět do sekce : naše akce...

       
Standa (paskov.cz) 07.07.2005 21:02
Chci se jenom zeptat, proč tu nejnáročnější etapu(jak píšeš)č.2 Český Těšín - Rychnov nad Kněžnou jsi zase naplánoval přes noc? Možná by se do ní přihlásilo více jezdců (loni to byl jenom Radim a Rendis).Vím žes jí jel i ty, ale z místních jenom dva.
Generál (cservis.cz) 07.07.2005 22:38
Odpověď je jednoduchá - protože se začíná ve Znojmě :-) Až se za rok bude začínat v Českém Těšíně bude tato etapa první a pojede se od 18:00 do cca 22:30 no a za další dva roky až se bude začínat v Děčíně tak se tato etapa pojede někdy okolo oběda
Standa (paskov.cz) 08.07.2005 16:07
Ok, netušil jsem že se to startovací kolečko bude měnit každý rok. Je to fér.
Hans (169.246) 09.07.2005 09:49
A proč je start ze Znojma? :) O těch 70 km se první etapa natahuje a poslední je jen 110km .)
Generál (cservis.cz) 09.07.2005 13:35
Protože ve Znojmě a okolí se bude po dojezdu lépe pařit nežli v Hruškách :-)
Vorel (eurotel.cz) 13.07.2005 22:53
Tak tu zatím všude čtu VS, myslíte, že vám budu s Virážkou stačit? :-)
Generál (cservis.cz) 14.07.2005 03:22
Čé - če, já to bral jako hotovou věc - že jedeš. O čem pak budeme přes celou zimu plkat a na co vzpomínat.... Průměrná rychlost jízdy byla loni okolo 78km/hoď což je sice docela dost ovšem Virago 535 je na polovině trati bezkonkurenčně pohyblivější (hlavně v horských etapách plných stoosmdesátek) Tak neváhej a pošli přihlášku :-) Samo sebou, že to platí i pro ostatní.
alovka (vitkovice.cz) 15.07.2005 13:40
Vorel> Akorát to budeš muset v kopcích trošku víc točit :-) a samozřejmě bez tandemisty.
Vorel (eurotel.cz) 17.07.2005 21:06
Včera jsem si to projel s Václavem, Tomym a s tandemem a dalo se to přežít. Samozřejmě, že příští týden pojedu sám a v nejhorším holt dojedu později :-)
Radim (trz.cz) 19.07.2005 09:22
2. etapu jsem projel v sobotu 16.7.Je to OK bez možnosti chytnout zpoždění z důvodu trasy.
alovka (vitkovice.cz) 19.07.2005 11:42
Radime, jestli jedeš...pošlu ti nejpozději do čtvrtku potvrzení o účasti na 24hodinovce, abys měl nějaký doprovod. Sám, po tmě a bez podrobné znalosti trasy si netroufám, to by asi dopadlo zle.
Radim - 2. etapa (trz.cz) 20.07.2005 12:52
V Č.Těšíně u pumpy SHELL ve 22.15 nejpozději.
alovka (vitkovice.cz) 20.07.2005 14:24
OK
chrami (sxg.cz) 20.07.2005 16:45
Jestli budu mít aspoň trochu schopné rameno (vykloubeno před 14 dny na dovolené) tak pojedu 5 a 6 etapu. S Tomem jsem předběžně domluvenej na odjezdu z Prahy a v pátek po zatěžkávací jízdě to snad potvrdím a pošlu přihlášku. Tak doufám že to už půjde sakra!!!
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser