Proč a jak tato jízda vlastně vznikla? Myslím, že na toto téma bylo již popsáno poměrně dost řádek a vzhledem k tomu, že se i letos hlásí "staří harcovníci" podrobnou info. budou zřejmě hledat pouze nový účastníci - kteří jí naleznou v archivu (na konci tohoto tohoto listu), přistoupím tedy
rovnou k věcem organizačním :

   termín : 20 - 21.07.2007
  Odlišnosti oproti loňskému roku - asi tou největší změnou bude i letos start a cíl celé akce. Zatímco loni byl start a cíl v Českém Těšíně v letošním roce se vše posouvá na Rychnov nad Kněžnou. Start : 20.07. v 18:00 hodin. Cíl : 21.07. v ??:?? hodin.
   Pozor : vzhledem k tomu, že se tato jízda skutečně nedá ujet za deštivého počasí bude v
případě nepříznivé předpovědi start přesunut na sobotu 21.07. v 18:00 hodin. Pokud ani na těchto dalších 24 hodin nebude předpověď uspokojivá bude vypsán nový termín. Ovšem to bych již předbíhal - držme se tedy zatím
toho co je uvedeno s tím, že s blížícím se termínem bude tato stránka aktualizována.
   Na daný moment - tedy přípravy celé akce je nejdůležitější obsadit všech 8 etap a proto vás žádám aby jste zaslali závaznou přihlášku - klikni - do konkrétní etapy. Vlastní etapy se oproti loňskému roku příliš lišit nebudou :
Start : Rychnov nad Kněžnou  - 04.08. v 18:00 (od pumpy benzínové pumpy)

Start

Cíl

Čas jízdy

km

18:00

21:45

3 hoď 45min

225

21:55

00:40

2 hoď 45min

179

00:50

02:50

2 hoď

127

03:00

05:00

2 hoď

118

05:10

06:55

1 hoď 45min

112

07:05

10:35

3 hoď 30min

217

10:45

13:45

3 hoď

214

14:00

18:00

4 hoď

260

1 - etapa : Rychnov nad Kněžnou - Děčín
2 - etapa : Děčín - Cheb
3 - etapa : Cheb - Klatovy
4 - etapa : Klatovy - Horní Planá
5 - etapa : Horní Planá - Chlum u Třeboně

seznam jezdců bude postupně doplňován Časy odjezdů a příjezdů etap jsou pouze orientační !!!

6 - etapa : Chlum u Třeboně - Hrušky
7 - etapa : Hrušky - Český Těšín
8 - etapa : Český Těšín - Rychnov nad Kněžnou
   Vedoucí jezdci etap : ne nadarmo se říká "neměň vítěznou sestavu" a tak není nejmenší důvod měnit oproti loňsku vedoucí jezdce etap ani v tomto případě. Přesto žádám každého, aby tuto svou úlohu potvrdil v přihlášce. V případě,
že nebude vedoucím jezdcem z loňského roku etapová účast potvrzena bude tento post dán k dispozici.
   Nanečisto : stejně jako loni vás žádám, aby jste svou etapu nepodcenili a raději si jí projeli ještě před akcí. Oproti loňsku mohou být objížďky, uzavírky ...... Po projetí mi prosím zašlete podrobný itinerář (alespoň mapku, výpis měst a
počet km) a navrhovaný čistý čas pro etapu. Časy a km zde zatím uvedené jsou orientační.

   Organizační věci :
1) Bula - formát pro tisk byl zaslán vedoucímu jezdci 1. etapy - což je Polis
2) Symbol a tubus pro bulu - byla zaslán vedoucímu jezdci 1. etapy - což je Polis
3) Seznam účastníků - díky Vogimu máme již v předstihu připravenou "kostru" tohoto seznamu který bude průběžně aktualizován
4) Dobulná - pokud bude zájem může být v cíli akce (nebo v nejbližším okolí)
zorganizováno posezení s ubytováním (ubytování - maximálně chatky). V případě reálného

Ilustrační foto

zájmu toto prosím uveďte zde (dole v komentáři) a jezdci z regionu zajistí (jak doufám) vše potřebné. Znovu však zdůrazňuji v případě reálného zájmu - aby to nedopadlo jako ve Znojmě kdy se chudák JaKr mohl přetrhnout aby zajistil ubytování a potom když se všichni večer rozjeli do svých domovů vypadal před ubytovatelem jako trubka neboť ze zajištěných XX noclehů nebyl realizován jediný.
   Vlastní průběh akce :
   z hlediska organizace je myslím dostatečně popsán u předchozích ročníků (odkazy v konci stránky) a tak pouze bodově připomenu nejdůležitější věci.
1) na start etapy je nutné dostavit se minimálně 1/2 hodiny před předpokládaným příjezdem předávajících (lze odhadnout z obdržené SMS)
2) vedoucí jezdci si pečlivě přečtou pravidla pro zaplňování buly.
3) pokud přijedou předávající dříve s odjezdem do další etapy se nečeká na zde plánovaný (orientační) čas (časová úspora se může velmi hodit v dalších etapách)
4) odjíždějící informuje připravenou SMS o svém odjezdu do etapy vedoucího jezdce následující etapy
5) ten kdo veze symbol ve své etapě na nikoho nečeká a nic neřeší (případný problém řeší jezdci jedoucí v závoji)
6) každý může být pouze v jediné etapě v roli vedoucího jezdce - v ostatních pokud pojede dále je již veden v závoji. Etapu (a jejich počet) si každý volí sám s ohledem na své vlastní možnosti a schopnosti.
7) přestože je v každé etapě jmenován pouze jeden vedoucí jezdec - jeho úlohu - v případě nutnosti - může převzít jiný jezdec - jenž jede tuto etapu mimo závoj (tedy nemá odjetou již jednu nebo více etap).

   Bezpečnostní opatření :

   připomínám, že tato akce se jede za zcela normálního provozu a tak je třeba dodržovat veškerá běžná pravidla provozu a bezpečností předpisy. Mějte na paměti, že ani v jedné etapě se rychlou jízdou nenechá najet hodina ani 30 minut a pět minut nás nevytrhne. Přestože časový limit je opravdu napružený není nutné obzvláště v uzavřených obcí riskovat. Časová úspora (velmi podstatná) se nechá získat daleko snadněji a to hlavně na předávkách (které jsem v časovém plánu zkrátil na minimum) a přesnou - nezkreslenou komunikací mezi odjíždějícím a přebírajícím v následující etapě (informací SMS o odjezdu o které jsem již psal - viz výše). SMS Informaci o odjezdu do etapy podávejte nejen vedoucímu jezdci následující etapy, ale můžete jí rovněž posílat na mé telefonní číslo. Já budu na našich stránkách informovat o průběhu ostatní kteří si tak lépe udělají představu o časové návaznosti etap.
   Potvrzení termínu :
   konečné rozhodnutí zda se akce uskuteční v prvním termínu padne 20.07 - maximálně ve 14:00.

   Důležité :

   každý kdo pojede tuto akci poprvé by si měl (nejen ve vlastním zájmu) pozorně pročíst archiv této akce (viz. níže) a to především první ročník (tučné písmo)

   V souvislosti s touto akcí pouze připomínám že náš symbol jako takový je neprodejný a to ani jako kopie. Je však možné objednat si Rabiják - info viz. : klikni zde
   Tak to je na daný moment vše. Dole do komentáře prosím vkládejte své dotazy neboť odpovědi na vaše případné otázky mohou zajímat i ostatní. V závěru ještě připomínám, že s blížícím se termínem byla otevřena ve fóru konference.

Aktualizace 20.07.2007 v 14:30hoď

  Zatím sdělím to podstatné Jedééééme dnes dle původního plánu
   Další informace o průběhu akce budou zařazovány do mapky, která je v hlavním poli při načtení našich stránek
klikni
- ZDE - a také na fórum kde byla pro toto zřízena samostatná
konference klikni - ZDE -
 

    zde je na mne spojení
Foto : archiv K1400  

informace o bezplatném SKYPE

volací SKYPE znak :

k1400cz

   +420 777 812288

volání naleznete zde - klikni -

 Zpět do sekce : naše akce...

       
Pupi (iol.cz) 16.07.2007 20:57
4. etapu jsem z velké části projel v sobotu 14.7. a byla O.K. Takže tato etapa může s největší pravděpodobností proběhnout dle itineráře. Vzhledem k tomu, že to bude tentokrát etapa noční, netroufám si odhadnout její trvání, ale myslím, že projet jí v limitu je reálné. (platí bez mlhy a deště)
Dixie (iol.cz) 17.07.2007 12:12
Generále, 4.etapa vede z Klatov do Horní Plané, nebo do Horní Vltavice jak je uvedeno v detailu itineráře? Asi je to jen šotek :-)
Vogi (upc.cz) 19.07.2007 11:03
>Dixie: Tuto etapu jsem na první 24 připravoval já a ujišťuji tě, že je tam všechno, zkus si tuto stránku vytisknout, nebo si zmenšit písmo v okně (na stránce s mapkou a fotkama to je přehlednější) - zkrátka, při prvním otevření tam nevidíš vše, ale je to tam ;o)
SCORPION (iol.cz) 19.07.2007 12:26
Gl&hf&go
Jiří z Opavy (bluetone.cz) 19.07.2007 17:01
Kurňa, musím se omluvit, ale tchýne má narozeniny a to bych doma nerozchodil :-)) Takže snad příště....
SCORPION (0.60) 19.07.2007 17:43
Jiříku , jiříku. Tchýně už ve své zásadě nesmí zasahovat do našich zájmů a to zájmů MOTORKÁŘů :))))))))) Jedině, že je to velká zlá tchýně co tě bije a bere všecky peníze. V tom případě si omluven. SCORPION
Bobek (eurotel.cz) 19.07.2007 21:52
navazuji na Pupiho - itirenář letos bez výhrad,čas v normal.počasí ok,není na hl.stránce blbě rok?? ved.etapy-dohodneme na místě s Pupim.
Dixie (4ginternet.cz) 19.07.2007 23:02
To Vogi - Máš pravdu, jako většinou vznikla chybka mezi klávesnicí a židlí :-) Sorry
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser