"Závod" o Skrblíkův pohár - průběh

09.09. 2006

 

55  

56

   Jak již bylo řečeno hlavním kritériem závod byla co nejmenší spotřeba - tedy projet předem stanovenou trať s co nejmenší spotřebou. U toho slova předem stanovenou je nutné se pozastavit - neboť účastníci "závodu" trasu neznali a tak se při startu do každé etapy museli řídit indicií kterou si A) mohli "vybojovat" (splněním určitého úkolu) B) "koupit" od traťového komisaře za benzínový handicap. S uznáním musím říci, že za celý "závod" nikdo variantu bé nezvolil První indicie viz. foto 57 zavedla startující (z krátké vzletové se startovalo jednotlivě s cca 3 - 5min odstupem) pod Bechyňský most (výška k hladině cca 50m) kde na ně čekala traťová komisařka Jíťa a ta jim sdělila jak získat druhou indicii. Nebylo to lehké neboť tato byla na druhém břehu Lužnice - což tedy pro startující znamenalo přemístit se z bodu A do bobu B viz. foto 58 Na zdolání Lužnice byli připraveny dvě kánoe.
57 - 1 indicie
58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69

I a II. etapa "závodu"

55+ 56 - Bechyňská duha
57 až 69 - získané indicie se každý držel zuby nehty zřejmě proto, že to nebylo tak jednoduché jak se může zdát. V některých případech bylo dokonce kousíček od katastrofy viz. foto 60 Pupi 61 jel jako jediný "v plné zbroji", ostatní se pro jistotu více či méně odsvlékli na což málem doplatil Milouš 62 až 64 kterému se mezitím Džejár nutil do kalhot 65 Styl zdolání vodního toku byl různý : za Durdisem 66 se dělali vlny jak od lodního šroubu - za Bobkem zase vstoupal dým jak od parního stroje 67 + 68. Bizon 69 je poslední koho při plnění úkolu zachytil objektiv

No a jaký směr udala II indicie - tak to je na fotu č 70.

V indicii zmíněné šachovnicové figurky gigantických rozměrů byli věže Temelínské elektrárny takže bylo jasné že se po přejetí Bechyňského mostu pokračuje ve směru na Týn. Z tohoto přejezdu jsou pouze dvě navíc hodně bídné fotky 71 + 72. Na přehradě čekal traťový komisař - Čistič s dcerou 73 (sedmdesát tři je číslo fotky nikoli věk ) a dalšími pomocníky kteří po technické stránce zajišťovali tento post. Zde v bodě A - foto 74 byla nabízena III indicie ke "koupení" - nekoupil si jí nikdo - (inu Skrblíci ). Každý raději stroj dle zadání protlačil k dalšímu postu kde jí za odměnu získal zdarma (kdo měl tandem byl ve výhodě)
75 - no řekněte sami nebylo lepší si pro získání indicie trochu zatlačit nežli si jí
koupit a tento post minout?
70 - 2 indicie
71
72
73
74
75
76 - 3 indicie
77
78
79
80 - 4 indicie
81

III a IV. etapa "závodu"

76 - rozluštit III. indicii bylo pro ty kdož měli málo podrobnou mapu poměrně složité - nakonec se to ale povedlo všem 77 a tak se mohlo vyrazit 78 vstříc dalšímu neznámému. Najít vhodnou trasu do Netolic nebylo až tak složité, ale hospoda na Rychtě je šikovně "zašitá" 79 a tak se někteří trochu zapotili. Odměnou jim byla paní hospodskou předaná IV. indicie - foto č.80
   Tato další etapa měla pro nás coby pořadatele nečekanou komplikaci a to v poruše jednoho (foto : 81) z doprovodných vozidel (zadřené ložisko na alternátoru). Ale ne nadarmo se říká : kdo je připraven - není napaden, takže i tuto věc se povedlo vyřešit a to navíc tak - že se to nejen časového plánu nikterak nedotklo. Vše tedy běželo i nadále jak mělo a na dalším postu tedy startující čekalo slíbené dědictví.
82 až 95 - oním dědictvím byl velice hutný balónek, který bylo pro získání další indicie nutné nafouknout do prasknutí (splnění tohoto úkolu prováděl tandemista - pokud byl) Zdánlivě jednoduchý úkol dal některým pořádně zabrat obzvláště proto, že do balonku fučícím vyprávěl Čistič vtipy typu : víš jak se řekne Japonsky homosexuál? Nevíš? No přeci : šuká-hošíki atd... takže to v mnohých případech končilo místo jeho prasknutí - bez mála jeho spolknutím . I když se zdají některé snímky hodně podobné určitě se vyplatí prohlédnout si je postupně jak jsou řazeny neboť pak je velmi dobře patrné (všímejte si výrazů v obličeji) bojové nasazení jednotlivců např. 87; 88; 89..
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
 
84 - hrome Pupi na čem jsi vlastně jel tento závod?
85 + 86 - ti kdož měli tandemistu byli opět ve výhodě
87 - Bizon se do toho pustil s vervou a Jíťa 88 okukuje jak na to
89 - bennnng ....... kruci nál Bizone to jsme se lekla ..... a co mám říkat já
90 - a již se do toho pouští další.....
91 - Daně se ale příliš nedaří a tak to vzal Džejár džentlmensky za ní ......
92 - mrknul jak to dělá Jíťa a šel na to .......
93 - těžko ale říci zda byl víc nafouklý balónek nebo Džejár a také těžko soudit kdo byl červenější - fakt je ten že balónek byl červený ještě před foukáním....
94 - boooooong ....... a je to - Jíťa to zmákla ...........
95 - což Džejára zcela zjevně rohodilo ze soustředění....
96 - nakonec si po heroickém výkonu přeci jenom i on indicii vybojoval
97 - tak copak nás čeká nyní????
98 - safra : karta jezdce, indicie, mapa ..... dyk mám jenom dvě ruce
99 - za chvilku bylo ale vše jasné ................ a tak se mohlo vyrazit vstříc dalšímu dobrodružství

V. etapa "závodu"

100 - další trasa byla skutečně skvostná a kdo nezná - mohu jen doporučit. Hlavně málo známý - nádherný - úsek z Lhenice do Prachatic
101 - po celý den byli jezdci pod drobnohledem a tak se podařilo natočit i poměrně dost videomateriálu (zařazen na dalším listu)
102 - první v cíli ale pro konečné hodnocení to pramálo znamená
103 až 107 - postupně s malým časovým odstupem (startovalo se jednotlivě) přijíždějí stále další
108 - a když dorazilo i technické vozidlo byli jsme takřka komplet. Zbývalo pouze počkat cca 15minut na přívoz a mohli jsme pokračovat do dalších
- tentokrát již společných - 3 etap.
94
95
96
97
98
99
100 - 5 indicie
101
102
103
104
105
106
107
108

Klikni pro další fotky

Původní pozvánka

1 - příprava a start akce ...

2 - průběh etap "závodu"...

 

3 - společné etapy a video...

 

na tuto akci

 
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser