Jak již bylo řečeno hlavním kritériem závod byla co nejmenší spotřeba - tedy projet předem stanovenou trať s co nejmenší spotřebou. U toho slova předem stanovenou je nutné se pozastavit - neboť účastníci "závodu" trasu neznali a tak se při startu do každé etapy museli řídit indicií kterou si A) mohli "vybojovat" (splněním určitého úkolu) B) "koupit" od traťového komisaře za benzínový handicap. S uznáním musím říci, že za celý "závod" nikdo variantu bé nezvolil První indicie viz. foto 57 zavedla startující (z krátké vzletové se startovalo jednotlivě s cca 3 - 5min odstupem) pod Bechyňský most (výška k hladině cca 50m) kde na ně čekala traťová komisařka Jíťa a ta jim sdělila jak získat druhou indicii. Nebylo to lehké neboť tato byla na druhém břehu Lužnice - což tedy pro startující znamenalo přemístit se z bodu A do bobu B viz. foto 58 Na zdolání Lužnice byli připraveny dvě kánoe. |