"Závod" o Skrblíkův pohár - příprava

02 + 09.09. 2006

 

01  

02

   K uspořádání této akce mně vedla diskuze na našem fóru jejímž tématem byla spotřeba. Po pravdě řečeno - spotřeba by neměla být věcí která je jakkoli limitující při volbě stroje (samozřejmě myšleno stroje který využíváme pro potěchu duše) - na druhou stranu - při plkání po internetu je to téma vcelku vděčné . Motivován touto konferencí rozhodl jsem se uspořádat "závod" jehož jedním z hlavních kritérií bude spotřeba. Aby tento "závod" nebyl nudný bylo potřeba zařadit několik vložek (nikoli však rychlostních ) Ale to bych předbíhal. Nejprve bylo nutné vše pečlivě připravit a tak jsem obvolal pár kamarádu z naší divize JIH a za nedlouho byl realizační tým zformován. Při přípravě celé akce jsem musel s uspokojením konstatovat, že nadšení pro uspořádání akce bylo všeobecné. Bohužel později se ukázalo, že toto nadšení bylo pouze z řad organizátorů neboť účast při vlastní akci byla prachbídná (přestože bylo nádherné počasí , termín se s ničím nekřížil a akce byla ohlášená dlouho předem) - což je škoda neboť ........ no posuďte sami dle fotodokumentace.
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15

02.09.2006 - příprava "závodu" o pohár strýčka Skrblíka

01 - realizační (později z části i "závodní") tým
02 - cena pro vítěze
Nejprve bylo potřeba zajistit ceny, itineráře (indicie) atd, atd......
03 - ceny do závodu byli pořízeny převážně z "vlastních" zdrojů
04 + 05 - detail poháru pro vítěze
06 - speciální cena
07 - 5ti litrový kanistr : cena útěchy (pro jezdce s největší spotřebou)
08 - karta jezdce do které traťový komisaři zapisovali vše potřebné...
09 - indicie bylo potřeba zapečetit - ale kde vzít stylové pečetidlo? Jeho výrobu zajistil p. Petrák, ale vzhledem k tomu že to bylo za 5min dvanáct
10 - ......raději jsme pro něj na Kladno zajeli po ose.
11 - se zapečetěním všech indicií (celkem cca 240ks) pomohl Hasky - díkes
12 - vlastní trasu "závodu" jsme nejprve probrali na Rychtě teoreticky
13 až 22 - a po zhotovení nezbytných fotek
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
23 - při kterém zbyl i čas na vzájemné vyzkoušení strojů
24 až 27 - jsme se vydali projet druhou polovinu "závodu" fyzicky
28 - velmi důležitý bod - seřadiště po 5ti etapách
29 - v další cestě nám stálo české more
30 až 32 - nalodění vyžaduje určitou zručnost
33 - ještě jednou nalodění - tentokrát zachycené na video (wmv - 4,33 MB)
34 + 35 - odměnou je pak velmi nevšední zážitek
36 + 37 - na druhém břehu jde vše již daleko rychleji
38 - tak co Bobku - nezapomněli jsme na něco?
28
29
30
31
32
- 33 - video!
34
35
36
37
38
39

  09.09.2006 - na startu "závodu" : O pohár strýčka Skrblíka

v pátek večer to ještě s účastí vypadalo nadějně a o tom že to se spotřebou někteří vzali zcela vážně svědčí i snímek  - 39
40 - ti kdož přijeli v pátek přespali na tradičním místě. Na tomto snímku je dobře patrné (vpravo dole) jak Bizon vyřešil přístroje na své Kawě
41 - sobotní ráno se neslo v očekávání neznámého.....
42 - vymetená obloha, chtělo by se říci Palermo avšak ....
43 až 48 - i přes takto ideální podmínky je nás stále žalostně málo.....
49 - déle již nemá cenu čekat a tak se přemísťujeme
50 až 52 - na startovní čáru, která byla na : krátké vzletové - zde čekala zúčastněné kalibrace a zapečetění nádrží - o čemž se vědělo z pozvánky. To co však málo kdo čekal byla kontrola stavu nahuštění pneu. Za podhuštěné, kterých bylo až nečekaně mnoho (v některých případech o více jak 1Atm!!!) byl hříšníkům do karty jezdce připisován handicap (dle stavu podhuštění).
53 - krátkého času před startem využil Milouš k odzkoušení ergonomického trojúhelníku na mém stroji (řidítka, sedlo a přepákování) - dle jeho slov
   Na vlastní startovní čáře byl každému do karty jezdce zapsán objemový handicap a trestné deci za podhuštění pneu (obojí pokud bylo). Každý startující obdržel 1 indicii a balíček pro přežití.
54 - karta jezdce a balíček pro přežití (v další části podrobněji)
40
41
42
43
44
45
46
47
48
49
50
51
52
53
54

Klikni pro další fotky z této akce

 

1 - příprava a start akce ...

2 - průběh etap "závodu"...

 

3 - společné etapy a video...

 

 

 
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser