|
09.09.2006 - na startu "závodu" : O pohár strýčka Skrblíka |
v pátek večer to ještě s
účastí vypadalo nadějně a o tom že to se spotřebou někteří vzali zcela
vážně svědčí i snímek - 39 |
40 - ti kdož přijeli v
pátek přespali na tradičním místě. Na tomto snímku je dobře patrné
(vpravo dole) jak Bizon vyřešil přístroje na své Kawě
 |
41 - sobotní ráno se neslo
v očekávání neznámého..... |
42 - vymetená obloha,
chtělo by se říci Palermo avšak .... |
43 až 48 - i přes takto
ideální podmínky je nás stále žalostně málo..... |
49 - déle již nemá cenu
čekat a tak se přemísťujeme |
50 až 52 - na startovní
čáru, která byla na : krátké vzletové - zde čekala zúčastněné
kalibrace a zapečetění nádrží - o čemž se vědělo z pozvánky. To co
však málo kdo čekal byla kontrola stavu nahuštění pneu. Za podhuštěné,
kterých bylo až nečekaně mnoho (v některých případech o více jak
1Atm!!!) byl hříšníkům do karty jezdce připisován handicap
(dle stavu podhuštění). |
53 - krátkého času před
startem využil Milouš k odzkoušení ergonomického trojúhelníku na mém
stroji (řidítka, sedlo a přepákování) - dle jeho slov
 |
Na vlastní
startovní čáře byl každému do karty jezdce zapsán objemový handicap a
trestné deci za podhuštění pneu (obojí pokud bylo). Každý
startující obdržel 1 indicii a balíček pro přežití. |
54 - karta jezdce a balíček
pro přežití (v další části podrobněji) |
|