09.09.2006

pořádá "závod" o

 
     Hned v úvodu musím zdůraznit, že se skutečně nejedná o závod v pravém slova smyslu. Nejedná se ani o akci - na které jste zvyklí. Skrblíkův pohár je "závodem" v němž se bude jednat hlavně o ekonomické aspekty, které bude moct každý účastník ovlivnit svými znalostmi, dovedností a hlavně pravou rukou - kterou se jak známo ovládá plynová rukojeť.
     Pokud bych měl shrnout princip tohoto "závodu" jednou větou pak by mohla znít : dojet od startu do cíle s co nejmenší spotřebou, ale zase tak jednoduchá to nebude neboť to by bylo docela nezajímavé.
   Pro zatraktivnění vlastního "závodu" - tedy jízdy od startu do cíle na vás čeká v kontrolních bodech splnění několika úkolů na jejichž průběh (tedy splnění či nikoli) budou dohlížet velice přísní traťový komisaři.
   Tandemista nemusí být handicap :

   přestože je hlavním kritériem "závodu" spotřeba (Fáfo - samozřejmě PHM ), není nutné nechávat ledvinku doma neboť ten kdo přijede s tandemistou - tomu bude na startu přidáno 0,4 litru benzínu a navíc je velmi reálné, aby baťůžek v průběhu dne "vybojoval" nejen dalších 0,1 litru benzín, ale bude vcelku užitečný nejen při plnění dalších úkolů. Může pomoci také v orientaci a svou všeobecnou znalostí. Je tedy na každém jednom, aby si spočítal, zda brát či nebrat tandemistu. Při tomto rozhodování (ostatně jako po celý "závod") vám nejvíc pomůže vžít se do Skrblíkovy kůže - tedy : počítat, počítat a zase počítat......

- Itinerář -

ilustrační foto

   jak je v úvodu této pozvánky uvedeno - vlastní "závod" se koná 09.09. 2006, ale ti co to mají dál mohou přijet k nám 

na JIH již v pátek. Ubytování i ustájení strojů zajistíme. Vzhledem k tomu, že start se uskuteční v Bechyni tak případné ubytování bude zajištěno na tradičním místě - tedy v Dražíči (stejně jako při J.A. - klikni zde - )

   Start na nečisto aneb zahřívací kolo :
   rovněž již bylo řečeno, že se tento "závod" vymyká všemu nač jste zvyklý a tak i naše sobotní setkání bude tak trochu jiné. Ten kdo to bude stíhat - přijede v sobotu ráno do 09:00 na tradiční místo - náměstí Bechyně - klikni zde - Při parkování prosím o štábní kulturu - tedy zadní kolo až k obrubníku a přední kolo proti kopci (ve směru odjezdu, tedy tak jako stojí první dva stroje na fotu č.1). Z náměstí odjíždíme společně v  09:30 do zahřívacího kola - přejezd
k startovnímu roštu. Ten kdo nebude stíhat hromadný přesun na start dostaví se na krátkou vzletovou u Hodonic nejpozději do 10:00 Kde se přesně krátká vzletová nachází zachycuje mapka viz. níže.

- Ostrý start -

   do vlastního "závodu" se bude startovat jednotlivě - s 1 až 3minutovým časovým odstupem mezi jednotlivými jezdci a to z krátké vzletové. Na vlastní start budete najíždět třífázově. Na krátké vzletové budou tedy tři označená "pracoviště" startovních techniků. Box A) kalibrace
nádrže. Box B) technické a informační centrum. Box C) startovní rošt

foto č.1

Box A) kalibrace nádrže - proto, aby jste nám ušetřili čas a práci je absolutní nutností, přijet na krátkou vzletovou s úplně plnou nádrží. Tím úplně plnou je myšleno 5cm od horního okraje hrdla nádrže. Velice nám s vlastní kalibrací pomůžete tím, že si doma ustřihnete 10 cm dlouhý a 1 cm široký proužek papíru. Tento v půlce ohnete 5 / 5cm a v Bechyni dotankujete nádrž  tak, aby se při tankování rovně stojícího stroje (v obou směrech) natankovaný benzín dotkl tohoto papírku. Měří se od horní hrany (u řidítek) hrdla nádrže - kde by tedy mělo zůstat 5cm volného prostoru. To jak
jste postup tankování dodrželi - bude zjištěno a upraveno na tomto prvním pracovišti.

Box B) technické a informační centrum - zde budou provedeny další technická opatření a obdržíte první indicii místa kam máte ze startu pokračovat.
Box C) startovní rošt - zde nahlásíte své iniciály, typ stroje a stav hlavního tachometru startovnímu komisaři, který vše zaznamená do laptopu a poté vás "vypustí" - odstartuje. Teprve po odjezdu ze startovního roštu si otevřete indicii a zjistíte místo své další cesty.
Musíte tedy opustit prostor startu a až poté "nastudovat" kam v jízdě pokračovat.

- Indicie -

krátká vzletová

   v některých případech - nebude v indicii uvedeno přesné město kam máte pokračovat. V jiných případech sice město uvedeno bude, ale v uvedeném městě budete muset najít kde obdržíte (případně "vybojujete") indicii pro pokračování v jízdě ve správném směru (pro získání dalšího směru jízdy budete tedy muset prokázat určité vědomostní znalosti - případně použít důvtip, zručnost a zdatnost). Indicie čtěte opravdu pozorně a vždy ještě před tím nežli se vydáte tam kam vás indicie nasměrovala pečlivě vyhodnoťte pro vás ekonomicky nejvýhodnější variantu. Ona totiž nejkratší trasa nemusí být (opakuji nemusí být - ale může) pro celkové umístění tou nejefektnější.
   Pro získání každé další indicie (mimo té kterou obdržíte na startu) budete muset splnit nějaký úkol - pokud se vám bude úkol zdát příliš složitý nebo nad vaše síly můžete si indicii "koupit" za 0,1 až 0,3 litru benzínu (dle obtížnosti úkolu). Může však nastat i situace že "vybojujete" (obdržíte - hned na startu) indicii a přesto po jejím přečtení nebudete vědět kam v jízdě pokračovat. V takovémto případě máte dvě možnosti. 1) risknou to s tím že vás to po cestě "trkne" případně se někde doptáte 2) dokoupit si další indicii (v případě nejistoty je dokoupení další indicie mnohdy ekonomicky přijatelnější variantu nežli bloudit a projet xxx benzínu) . Každá další indicie stojí 0,1 litru benzínu. Nespoléhejte se však na to, že se někomu pověsíte na "záda". Také on nemusí jet zcela správně.

- etapy, jejich délka a časový harmonogram -

 
   celkový počet etap vlastního "závodu" je 4 + 2 Po získávání druhé indicie (bude to relativně velmi krátce po startu a tak předpokládám, že se vás v kontrolním bodě č.1 sjede víc a budete čekat než na vás přijde řada. Nebude to však na škodu - naopak - myslím že se budete dobře bavit) prosím nečekejte a pokračujte dál ať se uvolní skromné parkoviště.
   Důležité : při příjezdu do kontrolního bodu č.1 kde máte získat svou druhou indicii uvidíte značku : zákaz vjezdu. Tuto ignorujte neboť teprve cca 50m za touto značkou je parkoviště na němž vás čeká náš traťový komisař od něhož obdržíte další instrukce pro získání indicie.
   Délka jednotlivých etap je velmi rozmanitá a nedá se přesně určit. Budete mít vždy několik možností a tak je zde uvedené pouze v orientační rovině. 1.etapa - 4 km .... 2.etapa - 17 km .... 3.etapa - 30 km .... 4.etapa - 65 km ....
+ 2 etapy společně (to znamená že 4 etapy jede každý sám a poslední dvě jedeme již společně) První společná etapa na jejímž konci bude oběd je dlouhá cca 30 km a druhá společná etapa - do cíle v Hošticích měří cca 60 km
   Časový harmonogram - bude velmi záležet na tom, jak se vám bude dařit plnit zadané úkoly. Předpoklad je takový, že 1 až 4 etapa by se měla nechat i v ekonomickém režimu odjet za cca 3 - 4 hodiny což znamená, že pokud poslední startující odjede v 11:00 hodin pak by jsme se v cíli čtvrté etapy měli sjet někdy okolo 14:30. Následující časový harmonogram (vzhledem k tomu že poslední dvě etapy již jedeme společně) bude závislí především na tom, jak dlouho se zdržíte u pozdního oběda. Předpoklad je - že by jsme měli být v cíli "závodu" - v Hošticích - okolo 18:00

-v cíli -

   který bude v Hošticích (film - Slunce, seno, jahody....) si opětovně a hlavně dle instrukcí viz. úvodní tankování dojedete doplnit nádrže. !!! POZOR !!! dotankujte skutečně podle úvodních instrukcí a hlavně si vezměte od tankování lístek. Kdo jej nepřinese nemůže být vyhodnocen. Může se stát, že někdo celou trasu na jednu nádrž neujede. V takovém případě se nic neděje a natankovat si můžete třeba u oběda. Kolik natankujete v průběhu "závodu" je úplně jedno, hlavně si musíte vzít lístek a v cíli potom předložíte lístky dva. Lístek (lístky)
předložíte stejnému komisaři který byl na startu a nahlásíte stav hlavního tachometru.

Hoštice - zná každý ;-)

   Vše bude zaznamenáno do laptopu a poté se provede opětovná kalibrace vašich nádrží - stejná jako na startu s tím rozdílem že "odsáté" nebo dolité PHM se změří v odměrném skleněném válci a k celkové vaší spotřebě (dle předloženého lístku od tankování) se tento rozdíl poté přičte nebo odečte. Zjistí se tak skutečná spotřeba. K této se přičtou nebo se od ní odečtou prémiové a penalizační deci benzínu - čímž je také řečeno, že prémie čí penalizace se neděje fyzickým odsátím / dolitím benzínu - ale vše bude probíhat pouze imaginárně.

- propozice -

 
   V krajní nouzi - rozbij sklo
   no tak to dělat nebudeme - že. Ale pro případ, že by někdo opravdu totálně zakufroval otevře balíček pro přežití, který obdržel na startu. Jeho obsah mu umožní proklouznout frontovou linii a připojit se ke spojencům. Otevřením balíčku pro přežití se však automaticky dostáváte mimo jakékoli pořadí v celkovém hodnocení "závodu".
   Skoro nutnost :
   přestože (stejně jako takřka u všeho co děláme) není nic povinné - pro úspěšné absolvování "závodu" je :
1) kvalitní mapa skoro nutností. Optimální a plně dostatečné je - vzít si sebou mapu 1 : 200 000  a propisku.
2) dostatečná hotovost (ne všude kudy se pojede je možné platit kreditní kartou) a mobil.

   Startovné a ceny :
   pro technické zajištění závodu bude nutné zakoupit případně pronajmout některé věci a tak bude na startovní roštu vybíráno startovné. Výše  startovného není zatím pevně stanovena, 

bude záležet na počtu účastníků (čím nás bude víc - tím bude startovné nižší). Odhad je, že by se startovné mělo pohybovat okolo 100,- Kč. Cena pro vítěze. Přestože budeme "závodit" o pohár strýčka Skrblíka hlavní cena není (rovněž zatím) úplně upřesněna, ale již z úvodního fota je patrné, že vítěz s prázdnou neodjede.

- důležité -

   pro zdárný a hlavně plynulý průběh "závodu" je nutné - abychom věděli alespoň přibližný počet účastníků "závodu". Proto vás prosím o zcela seriozní účast na zde zařazené anketě.

část divize JIH

Hlasovat můžete jen jednou! Dle výsledků ankety objednáme

H

Pro objednání ubytování použij formulář

s lehkou rezervou vše potřebné pro zajištění hladkého průběhu a to hlavně při plnění úkolů v získávání indicií.

   Závěrečné propozice : jak již bylo řečeno - ten kdo pojede na "závod" ze vzdálenějšího místa může přijet již v

- klikni na hrad -

pátek a ubytovat se v Dražíči. Ubytování v Dražíči si můžete objednat sami na telefonu : 737 - 80 33 68 p. Pixová nebo pro objednávku ubytování použijte formulář. Rovněž po skončení akce - tedy ze soboty na neděli je možné zajistit ubytování a to přímo ve Volyni. Pro toto ubytování - tedy ze soboty na neděli prosím kontaktujte Bobka - klikni zde -
   Myslím si, že na daný moment je těch informací již poměrně dost - přesto pokud bude někdo z vás chtít další

doplňující informace tak se ptejte v komentáři - viz níže. Rovněž je možné že tuto

*

pozvánku ještě v průběhu nebo koncem týdne budu aktualizovat a tak sem prosím ještě mrkněte i v případě že je vám již vše jasné. V úplném závěru alespoň poodhalím roušku toho co vás čeká a je zatím obestřeno tajemnem (aniž bych se chtěl být v prsa - všimněte si štábní cik - cak kultury při nalodění) - klikni zde -

AKTUALIZACE

   Po zveřejnění této pozvánky jsem od vás dostal několik podnětů, které jsem ve finální podobě "závodu" zohlednil. Tyto lehké změny se však v žádné případě nedotknou původně plánovaného programu - mají výhradně organizační charakter a dotknou se pouze parametrů při vyhodnocení "závodu". Oč se tedy jedná :
A) Nejedná se o "závod" na čas - ale o nejmenší spotřebu. Čas projetí celé tratě zde tedy nehraje prakticky žádnou
roli!!! Doufám, že si toto někdo nevysvětlí tak - že do cíle může přijet v neděli

pohár pro vítěze

B) Bylo již řečeno, že ten kdo veze tandemistu bude zvýhodněn v celkovém hodnocení 0,4 litry benzínu. Toto zvýhodnění je myšleno na 100 km což tedy znamená, že pokud poveze tandemistu celý závod - což je včetně společných etap cca 200 km obdrží celkem + 0,8 litru

C) V konečném hodnocení bude rovněž brán zřetel na objem stroje. Jako nulový objem bylo určeno 1000 cm3. Za každý kubík dolu je odečítán benzín a za každý kubík objemu nad tuto hranici je benzín přidán a to v přímé úměře. Kdo tedy pojede s pětistovkou má 0,5 litrový handicap na 100 km. Kdo pojede - například s Introšem VL 1500 má bonus 0,5 litru na 100km. K této úpravě hodnocení bylo přistoupeno hlavně z toho důvodu, aby měli kladiva oproti malorážkám alespoň trochu podobné šance na úspěch v celkovém vítězství o které,  ale myslím vůbec nejde - daleko důležitější bude abychom si užili bezva jízdu a také kopici srandy při získávání indicií. V neposlední řadě při tomto "závodu" bude možné vcelku korektně porovnat spotřebu jednotlivých modelů.
D) indicie pro cestu k dalšímu kontrolnímu bodu jsou napsány velice přehledně a tak by neměl nikdo bloudit. V každém případě - pokud si nebudete zcela jisti - neopouštějte
kontrolní stanoviště v němž jste "vybojovali" indicii a raději si od traťového komisaře dokupte za 0,1 litrů benzínu již konkrétní místo dalšího kontrolního stanoviště, kterých bude celkem 5 (včetně startu a bez společných etap). 
   Na startu obdrží každý účastník (mimo jiné) svůj osobní list (tento poveze sebou) a traťový komisaři do něho budou po celý den dělat záznamy o penalizacích a bonusech. V cíli se tento list odevzdává společně s již zmíněným lístkem od závěrečného tankování.
   

    zde je na mne spojení
Foto : archiv K1400  

Anketu připravil : Vogi

informace o bezplatném SKYPE

volací SKYPE znak :

k1400cz

   +420 777 812288

volání naleznete zde - klikni -

pokud máš SKYPE stačí kliknout na symbol

 

 Zpět do sekce : naše akce...

       
Fáfa (upc.cz) 04.09.2006 10:00
Generále si prostě bourák.pokud se tam nedostanu tak budu fakt nasra..j
Generál (cservis.net) 04.09.2006 22:52
Tak máme oproti původní pozvánce první změnu, která vlastně pro zúčastněné nic neznamená - naopak jí možná mnozí přivítáte. Oč se jedná? Je to vlastní cíl "závodu" který nebude ve Volyni, ale o cca 3km dál a to v Hošticích - které každý zcela jistě zná a to přinejmenším z filmu : Slunce, seno, jahody....
Vážka (eurotel.cz) 05.09.2006 18:57
Mám to 50:50. Pokud vše dobře dopadne, rád se zůčastním.Alespoň uvidím,za kolik dokážu s Wildou jet. :-) Vážka
Kmotr (179.179) 06.09.2006 09:15
Ahoj,vypadá to dobře. Možná přijedu na kontrolu a na pivo. Ono s tím dvoulitrem se na spotřebu blbě závodí. I když jezdím pod 8l/100km. Hlavně, ať vyjde počasí
Olda (upc.cz) 07.09.2006 02:13
Klobouk dolu,mrzi me,ze nemohu.Je to parada.Tak si to uzijte.Docela Vam zavidim,ale preju :-)
Tisic (206.245) 08.09.2006 22:34
Nadherna akce. Je to pro me pres celou republiku, ale pristi rok to musim zvladnout :-) Drzim palce a preju nadherne pocasi a kopec srandy. Uz se tesim na reportaz.
Bubák (contactel.net) 09.09.2006 13:00
Mirku ty jsi fakt ,,pokladnice,, fantastických nápadů. Držím palce a křičím:,,GENERÁL NA HRAD,,!!!
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser