|
Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/html/dumholubi.cz/public_html/domains/k1400.cz/www/clanky/codelat/tlumice/vymena/simerinku_1.php:82) in /home/html/dumholubi.cz/public_html/domains/k1400.cz/www/seznam/au.php on line 3 Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/html/dumholubi.cz/public_html/domains/k1400.cz/www/clanky/codelat/tlumice/vymena/simerinku_1.php:82) in /home/html/dumholubi.cz/public_html/domains/k1400.cz/www/seznam/au.php on line 3 Standa (paskov.cz) 09.12.2005 10:17 Čau, jaký je rozdíl mezi progresivní a origo pružinou? Někde jsem je viděl prodávat za cca 2100,- a jěště jedna otázka. Když mám najeto cca 17 tKm a gufera mi nerosí stačí vyměnit jenom olej? Dík Generál (27.30) 09.12.2005 11:09 Čágo Staňochu ;-) progresivní máš zde : http://www.k1400.cz/clanky/codelat/tlumice/vymena/15.jpg ...... klasické tady : http://www.k1400.cz/clanky/codelat/tlumice/vymena/16.jpg ...... no a pokud otevřeš poslední adresu tak ti musí skápnout slza : http://www.k1400.cz/clanky/codelat/tlumice/vymena/17.jpg ........ samozřejmě nesmíš koukat na barvu. Ale ty parametry. Průměr 50mm!!! uchycení v brýlích na tři šrouby atd atd.... Jinak těch 17.000 moc neříká. Jak je v článku uvedeno záleží na podmínkách kde a jakým stylem se najely a pak také na zatížení, kvalitě vozovky ..... Já osobně bych je dal - není to zase taková položka aby jsi se s tím pak peklil vejpůl sezony. Ne že by to bylo kdoví jak složité ale když zrovna někam chceš jet a zjistíš že máš pod tlumiči loužičky tak to přijde docela líto ;-) Hlavně ale pořádně zkontroluj a nalešti !!! kluzáky - dělá to opravdu hodně. Standa (paskov.cz) 09.12.2005 12:00 Dík, ale chtěl jsem vědět co se změní když dám místo origo pružiny progresivní. Bude to lépe tlumit nebo něco podobného? A s těma 17tKm je to jasné, já najel cca 8tKm a zbytek předchozí majitel takže vím prd. Zrovna právě rozebírám předek (chtěl jsem vyměnit olej a vyleštit ten hnusný hliník na těch tlumičích, takže asi jóó. Standa (paskov.cz) 09.12.2005 12:23 Jo a ještě jsem ti poslal fotku spodních brýlí (VS 1400) po kolizi (nééé mojí naštěstí!!!). Ty už asi opravit nepůjdou. (Musím poznamenat že rám byl taky ohlý). Generál (27.30) 09.12.2005 12:54 To : Standa - nevím kam to chceš - předpokládám že na zadek. Pokud seženeš odpovídající pak to přínos určitě bude. Dříve když se to ještě neumělo vyrobit tak se dělali pružiny dvě. Jedna měkčí a kratší nahoru a druhá delší a tuhá dolu. Dnes díky pokročilejší technologii se již tyto vyrábějí jako celek (jeden kus) a umožňují právě progresivní pružení (jemný nástup) Navíc se ještě mnohdy řeší tak že mají nejen různé "stoupání" ale také různý průměr (jsou ve tvaru šišky z natahovacích pendlovek respektive těch co je znáš z lesa) což je zase dobré v tom že ti "závity" pružiny o sebe necvakají (navzájem se neodráží). Chce se říci novinka - ovšem koukni do levého spodního rohu na tomto fotu : http://www.k1400.cz/images/K1400/1-12/general/1957.JPG a bude ti jasné, že již můj starý dobrý osmipérák z roku 57 byl takto osazen ;-)))) Martin (jaronet.cz) 21.07.2007 15:42 Ahoj potřeboval bych radu jak na výměnu simeringu.Už jem je měl rozdělaný ale nemohl jsem nějak vysunout tu lesklou tyč z toho tlumiču,jako pružinu(velkou)a olej jsem od tud vyndal ale jak mam vyndat tu lesklou tyč(čast tlumiče)z toho celýho tlumiče?Nějak těm odborným výrazům nerozumím tak jsem to napsal lajdsky,doufam že tomu porozumíš a poradíš mi.Dík Generál (cservis.cz) 23.07.2007 18:13 Je to jednoduché. Povolíš spodní imbus a vyndáš pojistku nad simerinkem. Potom upneš tlumič za flašku (pevná část tlumiče) do svěráku a kluzák (lesklá tyč) z něho větším rázem "vytrhneš". Jde to vcelku dobře.... Tomáš (4ginternet.cz) 11.12.2007 16:39 ahoj generale mam mensi dotaz cim a jak lestit ty trubky soustruch mam a zelenou kridu nebo mejdlo nebo jak se tomu rika taky porad postup diky Petr (iol.cz) 11.05.2008 16:24 Hoj, nemáš, náhodou, zkušenost, jak rozebrat (potřebuju jen vyměnit krytku pružiny) zadní tlumič Ohlins (orig. VTX)? Čumím, točím. aretuju a... nic. Díky... Petr (iol.cz) 11.05.2008 18:04 Hmm, ještě poznámka - jak jsem přišel na Ohlins fakt nevím, je tam samozřejmě Showa... Jura (rps.cz) 26.02.2014 22:31 Ahoj. Prosím tě jaká může být příčina vyražení simerinků předních tlumičů po opravě na motorce MZ 150. Simerinky jsou nové a množství a viskozitu oleje jsem dal dle příručky. Nevím si už rady. Díky za odpověď. Jirka (tlapnet.cz) 10.06.2015 14:15 Ahoj, mám stejný dotaz jako Jura jaká může být příčina vyražení simerinků předních tlumičů po opravě na motorce MZ 150. Simerinky jsou nové a množství a viskozitu oleje jsem dal dle příručky. Nevím si už rady. Díky za odpověď. Libor (upcbroadband.cz) 16.09.2015 12:04 Zdravim, nemas prosim Te za nejakou uplatu nebo za "flasu slivovice" pujcit rozpuleny kovovy narazec gufer na prumer vidli 41mm? Nechce se me to kupovat na jednu vymenu. Diky za odpoved. Fana (171.36) 28.02.2016 10:59 ahoj Generále, vím, že už tady dotaz byl, ale chtěl bych se zeptat na to samé, neb jsem se odpověď nedočetl. Čím leštíš ty trubky ze šavlí? Díky za odpověď. Generál (cservis.cz) 28.02.2016 16:27 Ahoj Fano, klikni si na tlačítko : články / konkrétně / 2008 - 2009 je tam článek s názvem : Leštíš, leštím, leštíme... Zde najdeš odpověď, ale pokud bych měl shrnout článek o leštění jednou větou pak bych si vypůjčil jednu okřídlenou od majora Terazkyho : "....na všetko nám třeba specialistou" :-) Fana (tmcz.cz) 28.02.2016 23:36 Díky za odpověď, ten článek jsem četl, ale doufal jsem, že když Ty sám píšeš ve svém cituji "Tedy - vezměte kluzáky a v soustruhu je kompletně (hlavně pracovní část) přeleštěte. Důvod je jednoduchý. Tlumiče jsou opracovávány strojně a pokud by jste si jejich povrch dali pod mikroskop, zjistili by jste, že je na nich vlastně hóóódně hrubý "závit" Také z tohoto důvodu (tedy že kluzáky nejsou ručně doleštěny) první simerinky na stroji nikdy dlouho nevydrží (druhé již většinou drží déle, neboť se o první simerinky - kluzáky sami částečně doleštily). Při leštění se nemusíte nikterak žinýrovat a pořádně přitlačte. Tato námaha se vám bohatě vrátí nejen v životnosti simerinků."že mi poradíš čím a jak sám, no asi ne, ale i tak děkuji. Generál (cservis.cz) 29.02.2016 00:54 Tak to jsme si nerozuměli. Já myslel flašky. Kluzáky si samo sebou leštím sám. Skutečně není se čeho obávat. Stačí jemné smirkové plátno. Začni 4_stovkou a finále 6_tistovkou. Je potřeba jezdit po celé délce kluzáku (nepřetržitě zprava doleva a poměrně rychle) a !!! HLAVNĚ !!! nezůstávat stát na jednom místě!!! Fana (tmcz.cz) 29.02.2016 10:07 Mockrát děkuji za odpověď, myslel jsem,že bude potřeba nějaká lapovací pasta, nebo tak něco, tak se do toho pustím. Přeji pěkný den. matej (t-com.sk) 28.07.2016 11:13 Zdravím Generále. Potrebujem pomoc s rozobraním predných tlmičov na KTM LC4 400. Chcem vymeniť tesnenia a olej... Otvoril som horný ventíl, vylial olej. Teraz neviem ako mam rozobrať hornú časť tlmiča od spodnej. Vedel by si mi poradiť? Je to ročník ´98. Ďakujem veľmi pekne. Generál (cservis.cz) 02.06.2017 23:41 TO - matej : rada je snadná. Přečti si tento článek ;-) |
||
zpět na úplný začátek WEBu |
||
Chopper a cruiser |