25 - 26.08.2006

VII. a VIII. etapa

51
52
53
54
55
56
57

7. etapa : Chlum u Třeboně - Hrušky 11:00 - 14:15 / 217km

etapový jezdci : Generál a Čistič

   Předně bych se měl omluvit za opožděný příjezd na start a vysvětlit zdržení. Toto zdržení bylo na vrub zařazení aktuálních informací o průběhu naší 24hodinovky - jinými slovy chtěl jsem, aby ještě před mým odjezdem na post byla zařazena informace o předávce z 5 na 6 etapu a tak jsem byl u PC déle nežli bylo záhodno - čímž se zároveň omlouvám jezdcům 6. etapy.
   Vlastní příjezd na start byl ještě trochu zkomplikován tím, že jsme před Chlumem dojeli kombajny, které se na místní velmi úzké silnici dost složitě předjížděli - ale povedlo se.
   Naší - tedy 7. etapy se původně mělo zúčastnit 5 až 6 jezdců, ale z důvodu přeložení termínu (špatné počasí) jsem nakonec do etapy vyjeli pouze dva i když nás část trasy provázelo několik strojů z předešlých etap.
   Vlastní průběh etapy byl zcela bezproblémový - švestky jsme neviděli prakticky žádné a vzhledem k tomu, že Čistič bral svého Dráčka řádně do slabin tak se ve velmi příznivém počasí dařilo udržet i solidní tempo které polevilo jen v několika úsecích (na tankodromech Vysočiny). Pokud vezmete v úvahu, že bylo v průběhu naší etapy nutné tankovat, skoro celá se jela po okrajových silnicích a museli jsme jet po velice mizerně značené objížďce (průjezd přes Hevlín byl uzavřen) pak dosažený čas (přestože se nejelo na doraz) byl velice solidní.
   Po předávce v Hruškách jsem se rozhodli užít si i zpáteční cestu a tak jsme to zamířili na Novomlýnské nádrže............. ale to by bylo již zase jiné vyprávění
 

Generál

58
59
60
61
62
63
64
65
66
67
68
69
70
71
72
73
74
75
76
Fota z etapy č.7 + předání v Hruškách :

51 - nasadit kšiltovku a jde se na přebírání

52 až 54 - si snad dělaj srandu ..... a já nic?
55 + 56 - no konečně...... lejsto ať si nechaj, ale Rabiják až do Hrušek bude můj
57 + 58 - tak popojedem
59 + 60 - z Chlumu u Třeboně (jak již bylo řečeno) nás několik strojů z předešlých etap chvilku doprovázelo
61 až 64 - mezitím se v Hruškách pomalu sjíždí účastníci finálové - tedy 8.etapy
65 - již jsou komplet takže by štafeta mohla klidně dorazit...
66 - uuuuuúúúúúž jedoóó 67 až 70
71 + 72 - po krátkém uvítání "starých" známých bylo uděláno nezbytné 73 až 76
8. etapa : Hrušky - Český Těšín 14:25 - 17:14 / 214km

etapový jezdci : Hans, Mirečák, Jarouš, Vladimír, Yoskin + Želvička, Milouš, Bakus, Míra a Zidan

  Na startu poslední etapy v Hruškách jsme se ocitli už kolem 13,00 hodiny. Nějak jsme tušili, že Gé přivalí dříve a tak jsme byli připraveni. Překvápkem byl Zid@n, který si to přihasil s Jaroušem. Jeho červené oči mluvily za vše :) . Při přemisťování na start jsme dali rozcvičku Mirovi V., který si vybral pro premiérovou jízdu s K1400 zrovna tu nejnej variantu :) . Ale do cíle dojel jen cca 15 minut po nás a v časovém limitu. Takže za 1* ( to je ta 12 motorka co nemá Radim ve výčtu :) )
71
72
73
74
75
76
77
  Na rovinkách a mimo obec jsem se snažil držet 140 a když jsem viděl roj světel stále v závěsu, tak jsem věděl že to bude velice velice dobrá jazda. A kurňa byla. Za Vsetínem čekal Standa s Kallou. Cíga letěla pryč a stíhačka k Valmezu, kde nás Standa nasměroval jinam, jak byla původní trasa, kvůli opravám na cestě. 5 minut Valmez dotankování a obluzení plic rychlovkou a stejný úprk na Rožnov, Frýdlant, F-M, Č.Těšín. Někde 15 km před Těšínem jsme vzali zpět do balíku Bakuse, který to vzal z "cvičných důvodů " po původní trase. U Shellky jsem se nestačil divit, protože se k nám někde cestou nabalili další dva Introše - dvojčata v barvě - a celkem se do lajny naskládalo 15 mašin. To když dojeli pozdravit roj i další zpřízněné duše. Počasí bylo nádherné a tak Radim to "vyžral" za nás všechny asi nejvíc
   Nemůžu mluvit za druhé, ale já byl spokojený velice a slibuju, že tento rok už budu fakt jezdit moc a moc podle předpisů . Snad
 

v.n.Hans

78
79
80
81
82
83
84
85
86
87
88
89
90
91
92
93
94
95
96
97
98
99
100
Fota z etapy č.8 + cíle celé akce :
71 - další - již takřka poslední místo v bule bylo zaplněno
72 - Hansova nová a naprosto neomylná GPSka

zlatá bula chopprácká

bula

2006

73 - a pomalu pofrčíme
74 - jediné foto v etapě pořídil Rider který se ke koloně připojoval cestou (tedy v 8.etapě)
75 - po 23 hodinách a 14ti minutách je CÍL
76 + 77 - Radim kontroluje zda je vše jak má být a Mirečák 78 - společně s dalšími mu chystá k předání náš symbol který u Radima zůstane až do příštího roku
79 + 80 - ještě rychle podat hlášení o slnění vytýčeného ....
81 + 82 - .... vypálit na oslavu zdaru rachejtli
83 až 94 - a potom se již plkalo, plakalo a zase plkalo..... o všem možném i nemožném....
95 až 98 - některé stroje s námi jeli poprvé
99 až 100 - nezbytné závěrečné foto a přání - za rok zase AHOJ na 24 hodinovce
 

 
   Poznámka pod čarou :
   po ukončení této akce byla na našem fóru otevřena diskuze v níž některé příspěvky mohli vyplynout pouze z neznalosti pravidel pro konání 24 hodinovky. Přestože jsem se do této diskuze nezapojil - jakožto duchovní otec 24 hodinovky mi nedá, abych se k tomuto nevyjádřil alespoň zde.
   24 hodin v sedle - je a zůstane !!! velmi náročnou záležitostí a proto ji nelze brát (ani se v ní účastnit) v duchu klasické vyjížďky. Toto je ale myslím vcelku jasně řečeno v propozicích a pokud by je všichni pozorně četli - nemusela se stát zmíněná konference na fóru neplodnou.
   Z příspěvků které byli v této konferenci publikovány celou věc asi nejvýstižněji komentuje tento - cituji : dle mě je daleko větší nebezpečí pro tuto akci to, že postupem času na ní bude jezdit větší počet lidí, kteří se budou snažit své síly přepínat a snažit se s vedoucím jezdcem držet tempo stůj co stůj. Co dodat? Myslím si že nic - neboť v této větě a při znalosti propozic je řečeno vlastně vše.
   

Klikni pro další fotky

Původní pozvánka

na tuto akci

 

 Etapa 1 + 2  
  Etapa 3 + 4
  Etapa 5 + 6  
  Etapa 7 + 8  
   

Zpět do sekce : naše akce

 

 
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser