25 - 26.08.2006

III. a IV. etapa

21
22
23
24
25
26

3. etapa : Děčín - Cheb 02:50 - 05:10 / 179km

etapový jezdci : Pavel XV, Charles,Chang, Vorel a Tomy

   Celá 24-hodinovka má pro mne velký význam a to nejen, že jsem se zúčastnil všech jejích ročníků nebo, že to byla moje první jízda s K1400. Samozřejmě si i uvědomuji a vážím nasazení všech jezdců v náročné koordinace celé akce, která se zatím vždy podařila.
   Proto, když jsem se dozvěděl, že Václav letos nejede a tudíž role vedoucího jezdce padá na mne, byl jsem poctěn a zároveň mi bylo jasné, že to na naší etapě musí klapnout i kdyby padali ne „howínka s háčkama“ (replika od Polise), ale třeba i Tatrovky s tou nástavbou co se jí říká hovnocuc.
   Měl jsem štěstí, do třetí etapy se hlásili i noví jezdci, takže od počátku jsem se nebál, že bych jel sám. Naplánoval jsem časy a místa, kdy se s kým setkáme na cestě do Děčína. Drobný problém nastal, když první etapa byla zkrácena o 45 minut. Rozeslal jsem zprávy o časovém posunu, ale nikdo se neozval. A tak se stalo, že jsme se s Changem minuli o cca 2-3 minuty a já čekal a čekal na mostecké Shellce a on mi volal už z Teplic. Vzal jsem to o něco rychleji a na místo dalšího srazu v Ústí nad Labem jsem se zpožděním dorazil. Odtud jsme to, pod vedením Charlese, valili podél Labe do Děčína. V Děčíně jsme čekali o mnoho déle než byl předpoklad, protože, většinu toho, co jezdci v první etapě nahnali se v druhé, podle mého odhadu nejnáročnější etapě (čas, trasa, délka, chlad, apod.), opět ztratili.
   Přijeli tři, krátce jsme pokecali, převzali RABIJÁK No.1, udělali zápis do BULY, vzali Zid@na mezi nás a vyrazili. S drobnou zajížďkou jsme se projeli Děčínem a již jsme pokračovali  přes Libouchec do Teplic, kde se přidal Tomy. A poté se není již čím chlubit. Nebýt to v noci a pod časovým limitem, nikdy bych takovou trasu na motorce nejel. Takže to bylo skoro 70 km většinou po čtyřproudovce až za Klášterec n.O.. Jediné vzrušení bylo, když se před námi (na tlumená světla) vynořila (rychlost 100-110) ze tmy ležící, již přejetá srna. Já ji minul o kousek, ale Chang si hupsnul přes ní. Pak bylo pár nádherných zatáčel, ale co s nimi v té tmě. Pak už jedinou třešničkou byl drobný déšť, který nás od Sokolova včetně docela velkého provozu kamionů doprovázel až do Chebu, kde nás čekal Vendys a Vogi. Chvilku jsme pokecali (vždyť jsem Vogiho neviděl od Anabáze 2004), předali Rabiják, Bulu a Zid@na, poslali SMS zprávu Bobkovi a v klidu se spoustou zastávek začali vracet k domovům.
   Můj názor a hodnocení: „Vyjížďka to byla na nic. Zodpovědnost, spěch, nervy napnuté! Ale, …!!!!!!!!!! Jsem strašně rád, že jsem jel. Jsem rád, že jsem měl roli vedoucího jezdce.
Udělám vše proto, abych mohl jet i letech příštích.“
 

Pavel XV

Fota z etapy č.4 :

21 - je mi tak blbě že nemám ani tužku

22 - a je to na nás - pánové......
23 až 25 - tak balíme, balíme
26 - a popojedem
27 - v Chebu. Již zvolna svítá
4. etapa : Cheb - Klatovy  05:25 - 07:05 / 127km

etapový jezdci : Vendys, Vogi a Zid@n

   Posílám hlášení o průběhu 4. etapy 24hodinovky:
   Úvodem se nemůžu nezmínit o tom, za jak velkou čest považujeme (můj Introš a já) to, že nám jako nováčkům v k1400 bylo svěřeno vedení jedné z etap tak prestižní akce, jako je Zlatá bula čoprácká. Fakt si toho hodně cením a dlouho na to nezapomenu. A nic na tom nemění skutečnost, že naštěstí pro mne nikdo jiný neměl možnost projet si 4. etapu předem nanečisto a to mi tudíž asi dost pomohlo. Trochu jsem měl výčitky před dlouholetým "káčkařem" Vogim, ale když jsme se sešli, tak mi bylo jasný, že je to chlap, který tohle určitě neřeší.
27
28
29
30
31
32
 Přípravu den před odjezdem jsme provedli opravdu svědomitě, včetně přiměřeného odpočinku. Vogi přijel k nám do Mariánek asi ve 22.30. Po tak náročném nočním přesunu jsme ho museli nakrmit (bramboračka s chlebem) a napojit (dali jsme každý po jedné Plzni), pak jsme probrali všechny důležité skutečnosti, takže do horizontu jsme se dostali někdy po půl noci. Po půl třetí ráno mě vzbudila SMS o startu 3. etapy, pak se mi podařilo ještě asi na hoďku usnout. Vogi na tom byl ještě hůř, nějak se mu u nás nelíbilo a ráno mi říkal, že spal asi hodinu a půl. Nicméně ráno jsme lehce posnídali a po té, když se Vogimu po chvíli usilovného hledání podařilo najít klíče od Máši, jsme odjeli do Chebu na dohodnuté místo předání. Asi za 15 minut prořízlo ranní ticho (cca 05.15) burácení 6ti nadupaných strojů a účastníci 3. etapy dorazili. Předáno - převzato a spolu se Zidanem, kterému byly málo 2 předchozí etapy, jme vyrazili. První necelá půlhodinka proběhla za tmy v celkem svižném tempu. Pak se naneštěstí rozednilo a když jsme uviděli po jakém povrchu jedeme, naše rychlost citelně poklesla. Bylo totiž úplně mokro a to nás provázelo bez jediné výjimky až do cíle etapy.  Když pominu tyto podmínky, tak jediná kritická chvíle nastala asi 10 km před cílem, už na hlavním tahu Plzeň - Klatovy. Po najetí na tuto rovněž úplně mokrou silnici se mi po chvíli podařilo předjet dva kamiony (tu sprchu, kterou jsem od nich dostal si každý umí představit). Avšak v zrcátku jsem uviděl jen jednu motku a ta na mne ještě blikala. No hrklo ve mě dost. Hned jsem si vzpomněl na pokyn, že vedoucí jezdec nic neřeší, ale vzhledem k tomu, že jsme byli jen 3, zajel jsem ke kraji a sledoval, co se děje vzadu. Mezitím mě samozřejmě oba kamiony zase předjely. Když už jsem se chtěl vracet, dojeli mě oba spolujezdci a usoudil jsem tedy, že můžeme pokračovat. A to už se nám ty kamiony předjet nepodařilo, ale po pár kilometrech jsme byli v cíli. Tam nám pak Zidan vylíčil svůj "vodní balet", jak to nazval. Při předjíždění kamionu se mu rozvlnil zadek motky tak, že byl přesvědčený o závažné závadě. Nakonec to opravdu bylo souběhem podhuštěných gum (předek 1,1 - zadek 1,5), podélných kolejí od kamionů a pořádnou vrstvou vody na silnici. Chvíli bylo vidět, že to s ním trochu zamávalo, ale to mu vůbec nebránilo uskutečnit svůj okamžitý nápad a vydal se do Břeclavi, aby se zúčastnil ještě i poslední etapy. Chvilku jsem o tom uvažoval taky, nejsa ještě nabažen první pořádné jízdy na Introši, ale zdravý rozum Vogiho nakonec zvítězil, za což jsem mu vděčný  Z Přeštic jsme se tedy rozjeli každý jinam do svých domovů.
 

Hlášení podává mjr. Vendys

Fota z etapy č.4 :
28 až 30 - nezbytné formality
31 - a foto při předávce z 3 na 4 etapu
32 - a to jsme jíž v Klatovech. Noc svůj souboj se svítáním opět prohrála, ale nechala po sobě mokrý asfalt což ovšem Šumavským Keltům ani trochu neubírá na náladě.......

Klikni pro další fotky

Původní pozvánka

na tuto akci

 

 Etapa 1 + 2  
  Etapa 3 + 4
  Etapa 5 + 6  
  Etapa 7 + 8  
   

Zpět do sekce : naše akce

 

 
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser