na Jihočeskou

  anabázi aneb Generál

 

nás svolává

     Protože většina z vás již na této akci byla připomenu v úvodu pouze několik podstatných věcí.
     Anabáze znamená ve volném překladu : těžký až strastiplný pochod (putování) ........ a kdo již někdy na této akci byl jistě mi dá za pravdu, že projet celou trasu nebývá nejlehčí neboť za sobotu většinou najíždíme 300 i více km

termín : 27 - 29.07

   Nejinak tomu bude i letos a tak zvažte svůj příjezd již v páteční podvečer, aby jste na sobotní start hlavní akce byli zcela fit a ne zatíženi 200 a více km přepravou z domova.
   Hlavní změna - oproti létům minulým je v místě ubytování. Nově tedy budeme nocovat v kempu Cihelna který se osvědčil při loňské akci : Bukvice
   Kudy tudy ?
   Kemp Cihelna není těžké najít  - klikni zde - přesto si dovolím k této mapce několik málo zpřesňujících informací.  Pokud pojedete z Bechyně tak se vydáte směrem na Radětice (Bernartice). Po opuštění Bechyně pojedete z kopce a pod kopcem (po přejetí mostku) viz. foto č.1 3 jste již na místě ubytování. Je to tedy od cedule konec Bechyně necelý jedem km.
foto č.1 foto č.2 foto č.3 foto č.4  Landštějnský dvůr - foto z přípravy akce
   Jestliže pojedete od Bernartic tak po projetí obce Radětice jedete stále z kopce a ještě před můstkem po pravé straně uvidíte kemp viz. foto č.4
   Ubytování - si každý objednává samostatně - nejlépe na mobilu paní Živnůstkové : 728 960 208 
prostředí na kempu Cihelna je sympaticky komorní....
   Ceny a možnosti ubytování 
   ceník je k dispozici - ZDE - Co se týká možnosti ubytování pak (jak je též z ceníku patrné) jsou k dispozici místa ve zděné části a to cca 30 míst. Dále máme k dispozici 3 luxusní chatky. V každé je možno ubytovat 6 až 8 lidí. Dále jsou k dispozici malé chatky vždy pro 2 až 4 osoby což znamená že dva jsou dole a dva na bidýlku. Samo sebou je možné též ubytování ve vlastním karavanu případně stanu - takže možností něurekom. Stačí si tedy jen vybrat a včas rezervovat. Žádný pořadník se nedělá - prostě kdo dřív zavolá má větší možnost výběru. Při objednávce ubytování nezapomeňte zdůraznit, že jste z K1400.

   Pátek 27.07 - já budu na základně k dispozici již od rána a do kempu můžete přijíždět již od oběda kam se také v odpoledních hodinách přemístím.
   Co se týká pátečního programu pak bude k dispozici bazén (který je možné využívat po celou dobu akce) takže plavky sebou neboť bez plavek je bazén přístupný až po 23:00hoď. Pokud bude zájem a hlavně příznivé počasí tak uděláme v pátek od 17:30 hodin kratší podvečerní vyjížďku na Tábor (projedeme si staré město a dáme kávu na Harachovce) s tím, že se budeme vracet přes Týn kde natankujeme na Shellce.

   Páteční podvečerní vyjížďka (v případě solidního počasí) tedy nebude delší jak cca 80 km a budou na ní dvě zastávky : v Táboře Harachovka a v Týně Shell. Návrat na kemp Cihelna plánuji v cca 20:00 neboť právě v tomto čase na kempu začne produkce skupiny Jednímtahem - KLIK - což si myslím bude velmi vhodná kulisa nejen pro pozdní večeři, ale též k večerní koupeli či tanečku.
   Páteční večerka je ve 24:00. V pátku tedy žádné ponocování - bejci
Harachovka Jednímtahem neb v sobotu nás čeká náročný program.

   Doplňující informace : čepují se Svijany - KLIK - a celý areál kempu se na noc uzamyká.

  K vlastnímu programu sobotní jízdy :

   Sobotní start : 10:00 - "ostrý start" z náměstí Bechyně. Pozor - je nezbytně nutné, aby jste se ředili tak, aby byl zachován průjezd vozidlům v obou směrech.
   Je bezpodmínečně nutné přijet na start minimálně v 09:30 s plnou nádrží - další možnost tankování (pokud nepočítám tankování RUMu) bude až po cca 110 km
   Těm kteří přijedou na podobnou akci poprvé doporučuji (samozřejmě v dobrém) přečíst si

sobotní řazení

pravidla jízdy v koloně neboť převážná část tato akce se jede ve formaci - klikni -  Prosím, aby jste 
tuto zcela zásadní informaci nepodceňovali a v článku obzvláště pozorně čtěte pasáže nazvané :Uspořádání kolony, Dorovnání výpadku v koloně a Přechod na jízdu v zástupu
   Itinerář - nejen na daný moment (ale vlastně až do úplného začátku sobotní jízdy) je skutečně nereálné abych zde uvedl definitivní plán cesty neboť tato se bude dotvářet dle počasí a počtu zúčastněných.

   To co již nyní jasné je - je, že nás nečeká žádná kulturně vzdělávací zastávka - neboli hlavním a jediným programem sobotního dne bude jízda s tím, že hlavním cílem není nic menšího nežli hrad Landštějn. Ale nepředbíhejme a povězme si tedy alespoň něco málo k tomu co je již jasné.

   Etapy :

   naše sobotní putování bude rozděleno do několika etap. Jejich skladba se však může v průběhu dne měnit a tak berte zde uvedenou informaci pouze jako jednu z možných variant.

   etapa č.1 :

   nás zavede do Jindřichova Hradce (kudy konkrétně bude záležet pouze na počasí). Na konci J.H. ve směru na Novou Bystřici bude první zastávka a to na velmi zajímavé pumpě. Záměrně nepíši benzínové pumpě neboť na této pumpě lze tankovat nejen benzín viz. foto

   Snad tedy ani nemusím zdůrazňovat, že je více nežli žádoucí nechat si v batožinovém prostoru místečko pro kultovní Jindřichohradecký RUM s plachetnicí který je navíc za neuvěřitelnou cenu tankován do přinesených nádob. Kdo si nádobu nepřinese může si jí zakoupit i s originálním polepem....

   etapa č.2 :

   nás dovede do hlavního bodu sobotní jízdy a to na hrad Landštějn - klikni zde - Sem zkrátka dojet musíme ať je počasí jakékoli neboť právě - zde - máme domluvený oběd. Bohužel občerstvení zde podávají pouze pro jezdce což tedy znamená, že naše železné oře bude nutné nakrmit později

   etapa č.3 :

   Při našem sobotním putování jihočeskou krajinou bude tedy vedle oběda dalším poměrně složitým úkonem

tankování strojů které spácháme ve Slavonicích. 

   Tankování - vzhledem k svrchu řečenému je asi každému jasné že v průběhu dne (přestože vyjedeme z Bechyně s plnou nádrží) bude nutné tankovat. Tankování je naplánováno v obci Slavonice, kde je sice velmi solidní čerpačka. fy. Benzina ovšem má poměrně málo stojanů. Kdo již někdy byl na nějaké větší akci ví a zcela jistě mi dá za pravdu, že tento úkon je ve velké skupině lidí časově velice náročný a proto vás všechny důrazně žádám, aby jste z jedné pistole natankovali přinejmenším dvě a více mašin a důrazně vás žádám aby nikdo - opakuji

nikdo při společném tankování neplatil kartou !!! neb tato platba úkon tankování velice

ilustrační foto

prodlužuje. Díkes za pochopení.

   etapa č.4 :
   aby byla nějaká změna tak ve Slavonicích opustíme J.Č. a chvilku pojedeme po AT s tím, že další zastávka bude až ve Staňkově u Sumečka - KLIK - kde si dáme místní speciality. Pozor - je pamatováno i na toto : pokud by měl někdo problém s tím, že nechce (nemůže) jet po území AT pak se nic až tak strašného neděje neboť jeden z organizátorů akce vás ze Slavonic do Staňkova dovede po silnicích které leží na našem území a ve Staňkově se obě skupiny (pokud tedy budou) opět spojí.

   etapa č.5 :

   budeme improvizovat a to hlavně s ohledem na počasí a čas. Cíl páté etapy je však jasný a tím cílem je kemp Cihelna ovšem je dost dobře možné, že budeme ještě tankovat v Týně.

  Hlavně těm kteří se této akce účastní poprvé

jsou určeny řádky viz níže. Prosím neberte je na lehkou váhu a čtěte opravdu pozorně - díkes.

   Předně :  anabáze znamená ve volném překladu : těžký až strastiplný pochod (putování) ....V případě solidního počasí tedy zapomeňte na nějakou jízdu od kavárny k cukrárně - takže ti kdož nejsou zvyklí nebo ochotni ujet za den v koloně (navíc v docela svižném tempu) více jak 300 km nechť raději pro tento víkend zvolí jiný program.

   Ostatní čtěte prosím pozorně dál.

   1 - věci podstatné :

   Velmi důležité je - aby jste se po příjezdu na Bechyňské náměstí řadili jeden za druhým tak jak vidíte - ZDE - To znamená že po vjezdu do náměstí jeďte až dolu kde se na konci náměstí otočíte a pojedete proti kopci. Na úrovni posledně zaparkovaného zastavíte a couvnete šikmo z kopce zadním kolem až k obrubníku (zadní kolo se opře o obrubník). Pokud dojde k situaci, že celá pravá strana silnice (jenž vede skrz náměstí) bude již obsazena začněte parkovat také kolem spodní části náměstí. Pozor - je nutné aby jste se ředili tak, aby byl zachován průjezd vozidlům

v obou směrech.

   2 - věci podstatné :

   O své pořadí v koloně se v tento moment (parkování po příjezdu) vůbec nezajímejte neboť po odjezdu z náměstí (kde bude celá řada přihlížejících a tak doufám, že štábní kultura pofrčí naplno) vás zavedu na krátkou vzletovou letištní plochu (cca 3km jízdy od náměstí) kde se "za pochodu" seřadíte tak jak jízda v koloně vyžaduje.

   Při tomto řazení bude do kolony vždy po 20 - 25 strojích "nasazen" jezdec obeznámený s

trasou a tak při případném roztržení kolony by nemělo dojít ke zbloudění její části.

ilustrační foto

   Bohužel se ani letos nevyhneme několika semaforům a proto pouze připomenu, že je nezbytně nutné při zastavení na červenou koukat na semafor a jakmile padne zelená tak se rozjet. Jedině tak se může rozjet celá kolona jako jeden stroj - nekoukat tedy na záda toho před  vámi a teprve až se rozjede zařadit a rozjíždět se.
   3 - věci podstatné :

ilustrační foto

   Před startem do každé etapy bude provedena krátká "rozprava" při které vás vždy seznámím se

specifikou nadcházející etapy a upozorním na možná nebezpečí. Je nanejvýše žádoucí aby jste tyto rozpravy sledovali pozorně neboť v průběhu dne může dojít k zásadním změnám které nebudou odpovídat zde nastíněnému itineráři.

   4 - věci podstatné !!!!!

   Pouze některé křižovatky budeme uzavírat a přesto že budou uzavřeny (ulehčen průjezd kolony) nemůžete se 100% spolehnout na to, že všichni řidiči budou naši "vynucenou" přednost respektovat.

Jak tomu bylo v létech minulých
  Jihočeská anabáze 2009 - soubor je sestaven v Power Point a měl by se sám přehrát po kliknutí na odkaz. Objem je 14,50 MB  (načtení tedy může trvat déle). Je více nežli žádoucí pouštět tento soubor se zvukem....

léto - Anabáze

podzim - Bukvice

     

2011

     

2011

     

2010

     

2010

      2009       2009
2008 2008
  2007   2007
2006 2006
  2005   2005
    2004     2004
      2003       2003
     

2002

     

2002

     

2001

     

2001

  Bukvice 2010 - pro tento odkaz platí vše jako u předešlého Objem souboru je 27,10 MB.........

   To je na daný moment vše - v případě nutnosti může být tato pozvánka aktualizována.

AHOJ v sedlech

 

    zde je na mne spojení
Foto : archiv K1400  

informace o bezplatném SKYPE

volací SKYPE znak :

k1400cz

   +420 777 812288

volání naleznete zde - klikni -

pokud máš SKYPE stačí kliknout na symbol

 

 Zpět do sekce : naše akce...

       
Kulda (tmcz.cz) 15.07.2012 11:41
Ty pi..o, to je buď bejvalej LAMPASÁK nebo BENGO tohle má být vyjížďka? To je buzerace a organizátor pravděpodobně trpí sindromem méněcenosti jak ten malej francouzskej generál...
Čistič (iol.cz) 15.07.2012 18:41
A to si vem, že kdo neposlechne toho mlátí železnou trubkou, už s nima nejezdím páč se mi posledně trefil do oka a nevidím na něj
Huron (iol.cz) 15.07.2012 18:50
To jako fakt, někde jsem četl, že je to u moto klubů tvrdé ale takhle? Takže to není jen v zahraničí ale i v česku? A tu hodnost, tu dostává? Když bych s váma chtěl také jezdit?
Jim (poruba.net) 15.07.2012 18:53
ba ba, Generál se s tím nesere a jak řve že kázeň muší bejt vy holomci, jinak bysme prej lezli po stromech, no co už, Generál je Generál, kdo umí, umí
PEPINO (cservis.cz) 15.07.2012 21:21
To Kulda....jo, je to lampas a poznáš ho podle voblečení.Dodnes jezdí ve stejnokroji sedmý bechyňský dělostřelecký čety, akorát namísto kanónu vozí revolvér........a střílí dobřeeee.
KLDR (wlnet.cz) 16.07.2012 00:33
K1400 je ten nejtvrdší motoklub v Evropě. Čistič přišel o oko, jen kvůli tomu, že měl přední kolo pootočený při focení o 7° víc vlevo. Za pomalý tankování se střílí do kolen - proto už někteří sedlají trike, no a ti co nedrží kolonu....budiž jim země lehká
Supp (220.250) 16.07.2012 08:28
Ale zato je tu jedna velká výhoda.Na rozdíl od MC klubů, zde mohou býti státní zaměstnanci.Dík tomu mohu být členem tohoto gangu.A z práce jsem, dík své nízké hodnosti, zvyklý poslouchat.Takže- žádný problém.
Martina (iol.cz) 16.07.2012 13:01
........a ledvinkám se doporučuje pás cudnosti s sebou, jinak .......
Huron (iol.cz) 16.07.2012 18:49
Tak ted z toho nejsem moudrý :-(
Huron (iol.cz) 16.07.2012 18:51
Suppe s těma státníma zaměstnancema to také nějak nechápu.Já dělám u české pošty takže jsem také státní zaměstnanec tak s motoklubem jezdit nemohu?
Martina (upcbroadband.cz) 16.07.2012 20:31
To záleží na tom, jestli to Kulda myslel vážně! Pokud ano, jsou i slova kamarádů pod ním pravdivá, pokud si dělal prču, tak ty pod ním na to jen vtipně reagovali ...........už je ti to jasnější, Hurone :-D ???
KLDR (wlnet.cz) 16.07.2012 22:14
Hurone, ono bejvá nejlepší se zajet přesvědčit na vlastní oči - na net se totiž napíše ohromná hromada pí.ovin a většinou to bejvá tak "trochu" úplně jinak :-))
Bobekk1400 (otavanet.cz) 17.07.2012 09:42
....no a vooooo tom to je :-))
Jurin (iol.cz) 17.07.2012 12:38
To vypadá na docela solidní gang, volné sdružení, ale jak je špatná štábní kultura parkování, nebo zmatkuješ v koloně, dostaneš hned po kulích, paráda, tak to když se nezůčastním od pátku, tak se v sobotu cestou někde přidám.
Mlaďas (178.11) 17.07.2012 15:48
Jó a bacha na ten novej druh PHM u tý benzíny,neb ten se natankuje do moto !!!!!!
kytara (upcbroadband.cz) 17.07.2012 23:57
Tak, a z těchto stránek radši pryč, člověk by hned mohl přijít k úrazu..... jdu se radši zaměřit na elektrokolo či el-kolobrndu..... :-((
Supp (220.250) 18.07.2012 10:06
For Huron.Přečti si na netu,,Svět MC" a budeš v obraze.Ale jen tak narychlo, pro pošťáky a nádražáky to neplatí.
Profesor (jnj.com) 19.07.2012 09:41
tohle nejsou kamarádi pro mě, radši si zalezu do knihovny... ošklivý motorkáři!!!
PEPINO (cservis.cz) 19.07.2012 15:58
Ty, Suppe, je taky státní zaměstnanec ten, co béře podporu v nezaměstnanosti, načerno maká u soukromníka a po večerech doplňuje na cizí méno zboží v supérmarketu aby měl na benzin a mohl si popojezdit členem tohoto gangůů??
MLhos (chello.sk) 20.07.2012 10:45
PEPINO kludne mozes pojazdit aj s Bandidos z Chanova :-D kym nepridu na to ze sedis na zeleze :-D
Banny (223.209) 23.07.2012 11:20
:-) Tahle diskuze nemá chybu :-)
Mára (158.129) 23.07.2012 21:56
Teď trochu vážně, přes vše co jsem se dočetl bych se rád přidal. Jen nejsem členem K1400 a nikdy v koloně nejel a nevím zda to není troufalý.
KLDR (wlnet.cz) 23.07.2012 23:09
Moje úplně první jízda s K1400 byla zrovna Anabáze. Vegetil jsem si s ledvinkou za Čističem (a železnou trubkou jsem nedostal) - pokud chceš jet tak si ale ty pravidla opravdu přečti a hlavně dodržuj, jinak si tu trubku někdo hbitě najde.
Čistič (iol.cz) 24.07.2012 06:24
Máro, všechno je jednou poprvé. na náměstí mě kontaktuj. A tady nikdo není členem k 1400, tady máš xicht a jezdíš kdy se ti chce
Mára (158.129) 24.07.2012 20:31
Čističi díky, rád tě vyhledám a rád se s Vámi projedu.
Veverčák (upcbroadband.cz) 25.07.2012 09:10
Tak já teda nevim jestli pojedu :o( To jsou děsně tvrdý pravidla. Jedu poprvé a hned dostat trubkou, hmm no nevim. Čističi můžu tě taky vyhledat? o:))
čistič (iol.cz) 25.07.2012 10:19
hledej šmudlo
Kovik (iol.cz) 26.07.2012 07:48
:DDDDDDDDDDDDDD
Kulda (iol.cz) 26.07.2012 18:45
To Čistič...a ty jsi tady taky nějaký "kápo" a jak to, že v K1400 není nikdo členem.Co ti s nášivkou jak vidím na fotkách? Takže chápu-li to správně opět něčí "obarvený" pseudoklub-neklub?
KLDR (wlnet.cz) 26.07.2012 19:39
K1400 nemá barvy ani o ně nestojí - není to totiž MC, ale volný "sdružení", kam si chodí zajezdit občas i "barevní". Tady si každej v podstatě dělá co chce. Akorát občas dostane tou trubkou, když už je hodně natvrdlej.
Pargi (iol.cz) 26.07.2012 20:35
To Kulda .Už jen přezdívky ti mohly napovědět kdo jakou má funkci :-D. Čistič - ten čístí nejen vzduch a atmosféru :-D .Profesor ten zhodnotí rizika. Kytara je umělec, ikdyž někdy hodí cigánský géčko na koncertě pro nás (soryy kamaráde ) :-D ). A já su člen neboli xicht - tzn. že si máme co říci neboť se známe povětšinou . Prosím tě ber s nadasáskou některé věty.Ty kámo víš co ? Přijeď na nějakou akci K 1400 a pochopíš vše s jistotou. Například . Nášivka na místě správném je příslušnost ke skupině lidí kam patřít chceš . Další pravidla nášivková ostatních moto klubů je na místě respektovat.A než se opět pustíš do hodnocení příslušnosti k různým skupinám lidí , tak jenom podle písmenek poznáš produkt výměny látkové tedy houno . čau . Když tak brkni . číslo v xichtech.
Kovik (iol.cz) 26.07.2012 23:05
to Kulda: hlavně jezdi...
kytara (upcbroadband.cz) 27.07.2012 03:27
to Pargi: ... a ty čo máš proti cigánskym géčkam, si volaaký rásista, či čo??? :-D
Jim (sil.at) 27.07.2012 07:26
za mejch mladej let to bylo kovbojský G ale to už je dááávno
Pargi (mvcr.cz) 27.07.2012 09:00
Jime za tvých mladých let se teprve kytyra vyvíjela z gotické lyry . Anonym.
čistič (zelinet.cz) 27.07.2012 11:26
kuldo, ty jsi ale kulda nebo zase nějaká dobrá duše
Kulda (iol.cz) 27.07.2012 18:14
To Pargi...podle přezdívek poznám prd, ale podle (mvcr.cz) mám jasno :-)
Jim (sil.at) 27.07.2012 19:03
nečil pargi nebo ti připomenu tu druhou vlajku o:)))))))))))))))))))
čistič (zelinet.cz) 28.07.2012 06:57
a teď co je horší, jestli je někdo mvcr nebo někdo kdo se naváží do všeho a do všech a podle přezdívek ví prd
čistič (zelinet.cz) 28.07.2012 07:03
dospělý je člověk, který už ví, že proti blbům nic nezmůže
Kulda (iol.cz) 28.07.2012 15:09
To čistič...neoriginální, opsáno z facebooku :-(
čistič (zelinet.cz) 28.07.2012 17:28
nikde jsem nepsal že jsem to vymyslel
Jim (sil.at) 28.07.2012 17:58
ba ba, jsou dva druhy lidí, ti co jsou ve fakeknize a ti, co si přečetli její pravidla, no a ten citát je mj. v té bibli dneška taky opsaný, je v originále od Gabriela Lauba, ale Františku je to marný, je to marný, je to marný, kdoví jestli má vůbec motorku o:))
Jim (sil.at) 28.07.2012 18:11
no a celý je to od p.Lauba jen pro úplnost takhle : "Nikdy se nehádej s tupcem, klesneš tím na jeho úroveň a tam tě on vždycky porazí, protože je v tom zkušenější.", Dospělý je člověk, který už ví, že proti blbům nic nezmůže.
Pargi (iol.cz) 29.07.2012 15:57
"mvcr. Mám jasno".:-D . To se dá přirovnat k objevení Ameriky.Hlavně jezdi. iol.cz mám taky jasno :-D nebo nejzdi.
Čistič (iol.cz) 29.07.2012 16:23
tady na SEVERU v pražákově je taky jasno
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser