|
Do sobotního rána se počasí umoudřilo
i když přicházející podzim byl vidět všude
f-7 a
f-8. Přesně o desáté
f-9
jsme šli do sedel a za krátko celá naše parta dorazila
na Červenou Lhotu
f-10 a
f-11 Na parkovišti - kde nás bylo více jak
návštěvníků zámku
f-10 jsme se poprvé
rozdělili na avizované skupiny A a B. Překvapilo mne a musím
říci mile, že v áčku bylo nejméně tolik lidí jako v béčku. Přestože se
říká - velká skupina nemůže jet rychle, dařilo se nám dodržovat
našponovaný itinerář. V Telči
f-12
až f-14
jsme byli dokonce o něco dříve a příjezd na oběd v
Majdaleně byl takřka na minutu podle plánu. Restaurace U Petříků
f-15
a
f-16
zvládla pro tolik hladových krků oběd vcelku rychle,
takže jsem mohl znovu vybídnout : "Do sedel". Je pravda, že po obědě
se obloha zatáhla což je vcelku dobře vidět na
f-15
ale nepromoky
f-17 za celou sobotu
nebyly potřeba
f-18. |
Jenom z toho důvodu,
že si všichni pozorně nepřečetli pozvánku a tím pádem si nevzali
cestovní pas (viz. smutný Martin
f-19), jelo po obědě
adrenalinovou variantu již pouze šest strojů
f-18.
|
O kofeinové trasy se vzhledem k neúčasti Kovíka, od počátku vzorně staral Proviantní
f-20. Bylo tedy
nemožné, aby je áčkaři při "příletu" do Čech nenašli
f-21. |
Po opětovném setkání obou skupin nedaleko
Českého Krumlova
f-21 až
f-24 zamířila celá
naše parta - kam? No kam jinam nežli do PÍVOVÁRU v Dražíči. A jaké že
to bylo večer? Obávám se, že kdo tam nebyl ten se to již nedozví
......... A kdo by to přeci jenom chtěl vědět - ten holt musí přijet
příští rok na "Sběr bukvic". |
|
|