na Jihočeskou

  anabázi aneb Generál

 

nás svolává

     Protože většina z vás již na této akci byla připomenu v úvodu pouze několik podstatných věcí.
     Anabáze znamená ve volném překladu : těžký až strastiplný pochod (putování) ........ a kdo již někdy na této akci byl jistě mi dá za pravdu, že projet celou trasu nebývá nejlehčí neboť za sobotu většinou najíždíme 300 i více km

termín : 23 - 25.07

   Nejinak tomu bude i letos při příležitosti desátého výročí této akce a tak zvažte svůj příjezd již v páteční podvečer, aby jste na sobotní start hlavní akce byli zcela fit a ne zatíženi 200 km přepravou z domova. Ubytování je již tradičně zajištěno v Dražíči (máme rezervovaný celý barák). Pokud bude kapacita v Dražíči naplněna další ubytování bude zajištěno v nedalekých a vám též dobře známých Dobronicích (dole u splavu - obdobně jako při Prasobraní). Pokud má někdo stran ubytování jakýkoli jiný požadavek - bude to řešit po vlastní linii.

   Páteční jízda - v případě solidního počasí je na pátek plánována vyjížďka z Dražíče na soutok Lužnice s

Vltavou  -  klikni zde -  kde na nás bude u mola -  klikni zde -  čekat malý motorový člun (pro cca 12 až 14 lidí) s kterým podnikneme krátkou (cca 40 minutovou) vyjížďku. Vzhledem k tomu, že předpokládám větší zájem tak se tato jízda uskuteční opakovaně. Člun máme pronajatý na dvě hodiny a tak by se jízda nechala teoreticky zmáknout třikrát. Organizačně to zde nebudu rozebírat - bude stačit pokud se při vyjížďce budete držet pokynů a když tomu tak bude
prostředí na soutoku je nádherné.....
zcela jistě se nikdo neutopí a tak pouze připomínám, že kdo bude chtít jet - je nezbytně nutné aby byl v Dražíči na startu páteční vyjížďky v 18:15 hodin. Pokud se někdo z nejrůznějších důvodů nebude chtít účastnit jízdy člunem - není nejmenší problém - počká na nás ve velice příjemném prostředí viz. svrchu uvedená fota. Pro pořádek uvádím, že pronájem motorového člunu na dvě hodiny je dohodnut za 2.000 Kč takže jízdné bude rozpočteno dle toho kolik nás pojede - nemělo by to být více (spíše méně) jak 100 Kč na osobu a jízdu. Vlastní účast na podvečerní vyjížďce a potažmo plavbě je věcí rozhodnutí každého jednoho z vás.

Dražíč - ubytování místo  pátečního setkání.

pokoje

a zde se paří..

mapa pro páteční příjezd.

   Ten kdo přijede až v sobotu - s tím, že bude zůstávat do neděle musí přijet včas aby se nejdříve
ubytoval - pokud ovšem nechce vést vše sebou.
   Sobotní start : 10:00 - "ostrý start" náměstí Bechyně. Je bezpodmínečně nutné přijet na start minimálně v 09:30 s plnou nádrží - další možnost tankování bude až po cca 170 km

sobotní řazení

   Těm kteří přijedou na podobnou akci poprvé doporučuji (samozřejmě v dobrém) přečíst si

pravidla jízdy v koloně neboť převážná část tato akce se jede ve formaci - klikni -  Prosím, aby jste tuto zcela zásadní informaci nepodceňovali a v článku obzvláště pozorně čtěte pasáže nazvané : Uspořádání kolony, Dorovnání výpadku v koloně a Přechod na jízdu v zástupu

  K vlastnímu programu sobotní jízdy :

   nejen na daný moment (ale vlastně až do úplného začátku sobotní jízdy) je skutečně nereálné abych zde uvedl definitivní plán cesty neboť tato se bude dotvářet dle počasí a počtu zúčastněných. Proto prosím berte zde zařazenou mapku pouze jako jednu z mnoha možných variant našeho sobotního putování po jihočeském regionu.
   To co již nyní jasné je - je hlavní cíl našeho sobotního putování a tím cílem není nic menšího nežli Lipenská přehrada. Je mi jasné, že někteří mohou namítnou : Lipno se již jelo a budou mít částečně pravdu ovšem - za prvé : Lipno se neomrzí - za druhé : pojedeme po zcela

jiné trase nežli obvykle - za třetí což je podstatné : Lipno jsme doposavad vždy jeli pouze koňmo - tedy po přilehlých cestách. Letos k desátému výročí Jihočeské anabáze pro nás bude ve Frynburku přistaven parník (viz foto vpravo) který nám ukáže krásy Lipenské přehrady přímo z vodní hladiny. Samozřejmě je plně akceptováno pokud kdokoli z jakýkoli důvodů zůstane na břehu. Pro ty co pojedou však bude tato jízda skutečným zážitkem umocněným (po celou dobu jízdy) otevřeným barem v němž dle příslibu bude mimo obvyklého barového pití k dispozici též dostatek Birellu  Jízdné za jedenapůlhodinovou

plavbu bylo domluveno na : 200 Kč za osobu.

plnou parou...

   Parkování a oběd :
   hned po příjezdu do centra Frynburka nás čeká jedna z nejnáročnějších částí celého dne a tou bude zaparkování strojů na velmi malém prostoru a také v teoreticky velmi krátké době "spáchání" oběda. Předpokládám že do Frynburku přijedeme v cca 12:00 a tak na tuto "operaci" tedy zaparkování a oběd máme něco málo přes hodinu. Vzhledem k chronickému nedostatku parkovacích míst v centru Frymburka to bude docela oříšek a přestože budeme mít určité prostory rezervované neváhejte zaparkovat na jakémkoli volném a povoleném místě.

   Bezprostředně po zaparkování se prosím přemístěte do hotelu Maxant (viz. foto vlevo) kde je pro nás připraven oběd (vepřové nebo kuřecí řízky). Jestli je mezi vámi někdo kdo tento pokrm nemůže hlaste to velice hlasitě hned po příchodu obsluze. Pozor : v hotelu platí každý sám za sebe a bezprostředně po zaplacení je potřeba aby jste se volnou chůzí odebrali ke kotvišti kde na nás bude čekat zmíněný parník. Kávičku a další občerstvení prosím v hotelu neobjednávejte neb na tyto věci bude dostatečný časový prostor při plavbě - díky za pochopení. Odjezd parníku k okružní plavbě po Lipně se uskuteční v 13:30 hodin.

Kdo do této doby nebude na palubě - má prostě smůlu.

   Pokud by někdo chtěl vědět více informací o okružních plavbách po Lipně může - kliknout zde -

   Tankování - vzhledem k řečenému je asi každému jasné že v průběhu dne (přestože vyjedeme z Bechyně s plnou nádrží) bude nutné tankovat. Předběžně toto tankování plánuji v Českém Krumlově a to na dvou pumpách. Pro toto tankování se tedy rozdělíme do dvou skupin. Kdo již někdy byl na nějaké větší akci ví a zcela jistě mi dá za pravdu, že tento úkon je ve velké skupině lidí časově velice náročný a proto vás všechny důrazně žádám, aby jste z jedné pistole natankovali přinejmenším dvě a více mašin a důrazně vás žádám aby nikdo - opakuji nikdo při společném tankování neplatil kartou !!! neb tato platba úkon tankování velice prodlužuje. Díkes za pochopení.

  Hlavně těm kteří se této akce účastní poprvé

jsou určeny řádky viz níže. Prosím neberte je na lehkou váhu a čtěte opravdu pozorně - díkes.

   1 - věci podstatné :

   Velmi důležité je - aby jste se po příjezdu na Bechyňské náměstí řadili jeden za druhým tak jak vidíte - ZDE - To znamená že po vjezdu do náměstí jeďte až dolu kde se na konci náměstí (před parkem) otočíte kolem ostrůvku a pojedete proti kopci. Na úrovni posledně zaparkovaného zastavíte a couvnete šikmo z kopce zadním kolem až do "žlábku" která je mimo vozovku (zadní kolo se opře o obrubník). Přední kolo bude otočené směrem k budoucímu odjezdu (tedy proti kopci - na snímku má většina přední kolo špatně otočené) a částečně na komunikaci. Pokud dojde k situaci, že celá pravá strana silnice (jenž vede skrz náměstí) bude již obsazena začněte od spodu náměstí parkovat na druhé straně tak - aby nedošlo k zneprůjezdnění spodní části náměstí, silnice (jenž vede skrz náměstí) a jejích přípojek v kterémkoli směru!!!!

   2 - věci podstatné :

   O své pořadí v koloně se v tento moment (parkování po příjezdu) vůbec nezajímejte neboť po odjezdu z náměstí (kde bude celá řada přihlížejících a tak doufám, že štábní kultura pofrčí naplno) vás zavedu na krátkou vzletovou letištní plochu (cca 3km jízdy od náměstí) kde se "za pochodu" seřadíte tak jak jízda v koloně vyžaduje.

   Při tomto řazení bude do kolony vždy po 20 - 25 strojích "nasazen" jezdec obeznámený s trasou a tak při případném roztržení kolony by nemělo dojít ke zbloudění její části.

   Bohužel se nevyhneme několika semaforům a proto pouze připomenu, že je nezbytně nutné při zastavení na červenou koukat na semafor a jakmile padne zelená tak se rozjet. Jedině tak se může rozjet celá kolona jako jeden stroj - nekoukat tedy na záda toho před  vámi a teprve až se rozjede zařadit a rozjíždět se.

   3 - věci podstatné :

   Před startem do každé etapy bude provedena krátká "rozprava" při které vás vždy

ilustrační foto

seznámím se specifikou nadcházející etapy a upozorním na možná nebezpečí. Je nanejvýše žádoucí aby jste tyto rozpravy sledovali pozorně neboť v průběhu dne může dojít k zásadním změnám které nebudou odpovídat zde nastíněnému itineráři.

Jak tomu bylo v létech minulých
  Jihočeská anabáze 2009 - soubor je sestaven v Power Point a měl by se sám přehrát po kliknutí na odkaz. Objem je 14,50 MB  (načtení tedy může trvat déle). Je více nežli žádoucí pouštět tento soubor se zvukem....

léto - Anabáze

podzim - Bukvice

      2009       2009
2008 2008
  2007   2007
2006 2006
  2005   2005
    2004     2004
      2003       2003
     

2002

     

2002

     

2001

     

2001

  Bukvice 2009 - pro tento odkaz platí vše jako u předešlého Objem souboru je 16,03 MB.........

   Ubytování - dle doručených písemných objednávek - nejprve v Dražíči a po vyčerpání kapacity v Dobronicích. Pro objednání ubytování použij prosím formulář - klikni na hrad :

   To je na daný moment vše - v případě nutnosti může být tato pozvánka aktualizována.

AHOJ v sedlech

 

    zde je na mne spojení
Foto : archiv K1400  

informace o bezplatném SKYPE

volací SKYPE znak :

k1400cz

   +420 777 812288

volání naleznete zde - klikni -

pokud máš SKYPE stačí kliknout na symbol

 

 Zpět do sekce : naše akce...

       
Čistič (zelinet.cz) 19.07.2010 07:54
pravidla jízdy v koloně čtěte velmi pozorně páč se nechce určitě nikdo nechce vymáznout. Velmi důležité je se dívat do zpětného zrcátka, zvláště když tam nikoho nevidíme a nejsme poslední v koloně tak jim ujedeme aby nevěděli kudy kam
alda (iol.cz) 19.07.2010 10:12
počítám, že celá anabáze bude v takové pohodě jako minimálně v roce předchozím - parník super nápad Generále za jedna :-) Alda už se těším !!!!!
PEPINO TNV (169.27) 20.07.2010 09:53
Sakra,Míro,tys to rozjel.Anabáze???? vypadá to spíše na PAROPLAVBU!! Zdarec.
Čistič (zelinet.cz) 24.07.2010 07:45
a jako vždy, pravidla jízdy v kolně jsu nám cizí což mě už nepřekvapuje, ale překvapuje mě proč lidé, kteří nechtějí v koloně jezdit se tam serou. A proč VZNIKNELI MEZERA MEZI JEZDCI TAK TEN ZA /ZA/ KTERÝM VZNIKLA ZBRZDÍ TAK ABY MEZERU ODSTRANIL A TAK TO POKAČUJE AŽ K VEDOUCÍMU JEZDCI. Nevím co je k tomu k nepochopení.
Čistič (zelinet.cz) 24.07.2010 07:46
To, že umíte jezdit na těhle motykách předvádějte holkám na vsi a ne v koloně kde ohrožujete ty druhé
kldr (wlnet.cz) 24.07.2010 20:20
Ještě že nás chvílema svlažil vlahý deštík - jinak by jsme v tom parnu pochcípali
Jirka (neotech.cz) 05.08.2010 13:07
Ahoj, narazil jsme na vaše stránky, výbroné články a zajímavé informace, smekám. Mám do pléna dotaz - mám možnost koupit HD Electru, r.v. 2006 v provedení Screaming Eagle. Cena velmi zajímavá,možná až příliš. Mám podezření, že motorka byla bouraná, nenarazil jste na ní nékdo někde? Černé lakování s žlutými plameny, decentní airbrush na nádrži, žlutá palubka, méla by to být 1900 se 6ti kvaltem, výfuky Rinehart. Co si myslíte o spolehlivosti úpravy Screaming Eagle? Díky za každý postřeh.
Pargi (iol.cz) 05.08.2010 16:16
Jirko hoď dotaz do fora k příslušnému korýtku- tématu. Třeba téma "zkušenosti "čau.
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser