|
|
na Jihočeskou |
|
|
|
anabázi aneb
Generál |
|
nás svolává |
|
|
|
|
Protože většina z vás již na této akci byla
připomenu v úvodu pouze několik podstatných věcí. |
|
Anabáze znamená ve volném překladu : těžký
až strastiplný pochod (putování) ........ a kdo již někdy na této
akci byl jistě mi dá za pravdu, že projet celou trasu nebývá nejlehčí neboť
za sobotu většinou najíždíme 300 i více km |
|
termín :
27 - 29.07 |
|
|
Nejinak tomu bude i letos a tak zvažte svůj
příjezd již v páteční podvečer, aby jste na sobotní start hlavní akce byli
zcela fit a ne zatíženi 200 km přepravou z domova. Ubytování je již tradičně
zajištěno v Dražíči - pokud má
někdo jiný požadavek - bude to řešit po vlastní linii. |
Místo pátečního setkání bude v Dražíči
a po ubytování a večeři je na páteční podvečer v případě příznivého počasí
naplánována kratší vyjížďka - cca 120km na jejímž závěru dotankujeme stroje
v Týně. Ale to již trochu předbíhám. |
Páteční jízda - v případě solidního
počasí je na pátek plánována vyjížďka z Dražíče přes Hlubokou do Č.
Budějovic na náměstí Přemysla Otakara II. Odjezd na tuto vyjížďku je v
19:00 Pokud tedy plánujete účast na této podvečerní vyjížďce udělejte si
dostatečnou časovou rezervu na ubytování a večeři neboť náš návrat do
Dražíče je naplánován okolo 21:30 Zbytek pátečního večera (po návratu) bude
již zcela ve smyslu volné zábavy. |
|
|
|
|
|
Dražíč -
ubytování místo
pátečního
setkání. |
pokoje |
a zde se
paří.. |
mapa pro
páteční příjezd. |
|
|
|
Ten kdo přijede až v sobotu - s tím, že bude
zůstávat do neděle musí přijet včas aby se nejdříve
|
ubytoval - pokud ovšem nechce vést vše sebou.
|
Sobotní start :
10:00 - "ostrý start" náměstí Bechyně. Je bezpodmínečně nutné přijet na start minimálně v 09:30
s plnou nádrží
- další možnost tankování bude až po cca 140km |
sobotní řazení |
Těm kteří
přijedou na podobnou akci poprvé doporučuji (samozřejmě v dobrém)
přečíst si |
|
pravidla jízdy v koloně neboť převážná
část tato akce se jede ve formaci
- klikni -
Prosím, aby jste
tuto zcela zásadní informaci nepodceňovali a v článku obzvláště pozorně
čtěte pasáže nazvané :
Uspořádání kolony,
Dorovnání výpadku v koloně a
Přechod na jízdu
v zástupu |
|
K
vlastnímu programu sobotní jízdy :
|
Dá se říci, že projedeme
podstatnou část CHKO v oblasti Čenkova pila. Modrava a Kvilda se zastávkou
na jednom velmi pěkném místě (viz úvodní foto). Oběd - spíše pozdní
oběd "spácháme" na Horské Kvildě a po obědě se již pomalu začneme spouštět z
hor do údolí. Na závěr celého dne tedy okolo 18:00 je při poslední zastávce
naplánována návštěva jednoho historického objektu. Samo sebou, že nikoli
pěšky - ale na strojích vjedeme až na 2nádvoří. Celý den bude tedy rozdělen
na několik etap
|
První etapa bude
spíše "rozcvičkou" cca 30km před velmi náročnou, ale vcelku nudnou druhou
etapou na jejímž konci se ocitneme v Sušici kde bude na Shellu dotankováno.
Bohužel to jinak vymyslet nejde.
|
|
Druhá etapa - přesun do hor - bude tedy nejdelší cca 110 km Další etapy budou již
nejen podstatně kratší ale také zajímavější. |
Třetí až pátou etapa si již opravdu užijeme krásnou jízdu
Šumavskou krajinou po převážně velmi kvalitním asfaltu s tím že na konci
čtvrté etapy bude již zmíněný oběd a na konci páté etapy bude podvečerní
káva |
Šestá etapa nás zavede na již zmíněný historický
objekt mezi 18:00 až 18:30
|
foto z přípravy akce |
Sedmá závěrečná
etapa povede zpět do Dražíče kde bychom měli být maximálně ve 20:00 |
Sobotní večer bude ve smyslu
volné zábavy v Dražíči. Případní zájemci se však mohou mrknout také do Bechyně kde se v tento
den jede tradiční :
Koloběžkové Grand Prix
(vlastní jízdu nemáme šanci stihnout - ale následnou "veselici"
která se většinou koná až do ranních hodin stihneme zcela jistě)
|
Věci podstatné : |
Velmi důležité je - aby jste
se po příjezdu na Bechyňské náměstí řadili jeden za druhým tak jak vidíte
- ZDE - |
To znamená že po vjezdu do náměstí
jeďte až dolu kde se na konci náměstí (před parkem) otočíte kolem
ostrůvku a pojedete proti kopci. Na úrovni posledně zaparkovaného zastavíte
a couvnete šikmo z kopce zadním kolem až do "žlábku" která
je mimo vozovku (zadní kolo se opře o obrubník). Přední kolo
bude otočené směrem k budoucímu odjezdu (tedy proti kopci - na snímku má
většina přední kolo špatně otočené) a částečně na komunikaci. |
O své pořadí v koloně se
v tento moment (parkování po příjezdu) vůbec nezajímejte neboť po
odjezdu z náměstí (kde bude celá řada přihlížejících a tak doufám, že
štábní kultura pofrčí naplno) vás zavedu na krátkou vzletovou
letištní
plochu (cca 3km jízdy od náměstí) kde se "za pochodu" seřadíte tak jak
jízda v koloně vyžaduje. |
Při tomto řazení bude do
kolony vždy po 15 - 20 strojích "nasazen" jezdec obeznámený s trasou a
tak při případném roztržení kolony by nemělo dojít ke zbloudění její části.
|
|
Bohužel se nevyhneme
několika semaforům a proto pouze připomenu, že je nezbytně nutné při
zastavení na červenou koukat na semafor a jakmile padne zelená tak se
rozjet. Jedině tak se může celá kolona rozjet jako jeden stroj - nekoukat
tedy na záda toho před vámi a teprve až se rozjede zařadit a rozjíždět se.
|
Možná se vám bude zdát, že
jsem mohl k jednotlivým etapám dodat podrobnější informace, |
ale věřte mi že by to bylo zcela zbytečné neboť A)
před každou trasou bude provedena
|
ilustrační foto
|
krátká "rozprava" při které vás vždy
seznámím se specifikou nadcházející etapy a upozorním na možná nebezpečí.
B) celková trasa anabáze není zcela pevná a bude upravována dle
počasí a aktuálního času tak abychom se dostali včas na historický objekt.
|
|
Pro objednání ubytování použij prosím formulář -
klikni na hrad : |
|
|
To
je na daný moment vše - na základě vašich připomínek můžeme ještě
vše upravit a tak pište, volejte, skajpujte - ale hlavně - přijeďte |
|
AHOJ v
sedlech |
|