|
|
Rocket III |
Classic |
|
|
|
|
|
|
Pod pojmem modifikace základního modelu si
můžeme představit ledacos a v drtivé většině nejen fy. vyrábějící motocykly
dříve nebo později skutečně využívají skeletu úspěšného modelu k rozšíření
své nabídky. Nejinak se tomu stalo u teprve nedávno uvedeného stroje Rocket III
o němž naleznete na našich stránkách recenzi
- klikni - |
|
U nově na trh uváděného Rocket III
Classic viz. foto : 3
nedošlo prakticky k žádným výrazným změnám v oblasti tech.
parametrů a dat oproti Rocket III
viz. foto :7
až
10
proto tuto pasáž (viz. "živý" odkaz) vynecháme a představíme si
rovnou odlišnosti - které alespoň dle mínění výrobního závodu mají tuto
novinku "pasovat"
do kategorie : classic, kterážto jak většinou jistě víte má svá specifika.
|
|
Dříve však nežli se podíváme v čemže je nový
classic oproti svému základnímu modelu odlišný měli bychom si říci,
že i tento základní model dozná pro sezonu 2006 určité změny |
|
|
(vesměs pouze "kosmetické") z nichž asi
nejvýraznější je lakování motoru do černé barvy viz. foto č.1
a trochu |
|
pohodlnější sedlo pro tandemistu viz. foto č.2.
Tyto provedené změny ponechám bez komentáře - avšak nad čím se
pozastavím to jsou kola (upozorňoval jsem na to již u loňského modelu
a tajně
doufal, že tento nedodělek bude pro příští sezonu minulostí neb je to
velký nejen designový pohlavek). Bohužel ani pro sezonu 2006 |
|
foto č.2 |
|
nedošlo u základního modelu Rocket III
ke změně a tak vše zůstává při starém : zatímco je na předku namontován zcela nelogicky
"balon" zadní kolo se pyšní nízkoprofilovým obutím. Možná se
to někomu bude zdát jako malicherné ovšem pouze do té doby nežli si na
vlastní kůži vyzkoušíte záludnost bantamového efektu. Nesmyslnost tohoto osazení je
podtržena tím, že model Rocket III
Classic je osazen shodně - přestože třída classic má mít
(vzhledem |
foto č.1 |
k předurčení) naopak kompletní obutí do
"balonů" .. ach -
jo... to to bolí
|
|
Tímto krátkým výčtem jsme si tedy představili změny základního modelu Rocket III
a nyní se pojďme podívat v čem se od něho liší Rocket III
Classic. |
|
|
|
|
|
|
foto č.3 |
foto č.4 |
|
|
|
|
|
|
foto č.5 |
foto č.6 |
|
|
|
Již při prvním letmém pohledu zjistíte, že
tato modifikace viz. foto č.3
až 5
dostala jiné koncovky výfuku, opět o málo pohodlnější (pro třídu
classic však silně nepohodlné), tentokrát
jednodílné sedlo viz. foto č.4, na místo
stupaček pohodlné pedály (v třídě classic takřka povinné - avšak zde
jsou osazeny pouze u řidiče) viz. foto č.5
a jiné zakončení předního blatníku viz. foto č.6 |
Cože? Že jste tímto výčtem
zklamáni? Mohu vás ujistit, že nebudete jediní neboť ten kdo má alespoň
základní přehled
v členění stylu chopper &
cruiser jisto jistě očekával další prvky které jsou pro označení
classic typické. Bohužel, výčet který jsem zde uvedl je kompletní - tedy
snad až na jednu věc a tou je barevné provedení. Zatímco základní model se v
roce 2006 bude nabízet v jednobarevném provedení viz. foto č.7
až
10 pro model Rocket III
Classic jsou |
|
|
|
|
|
|
|
foto č.7 |
foto č.8 |
|
|
|
|
|
|
foto č.9 |
foto č.10 |
|
|
|
připraveny dvě barevné kombinace viz. foto č.11.
No - a to je již opravdu vše |
co se mi o této "novince"
podařilo z oficiálních zdrojů získat. |
Nevím jak na vás,
ale na mně tento stroj rozhodně nezapůsobil coby nový model, ale
jen a pouze jako prznění stávajícího. |
Nechci tím v
žádném případě však říci, že by alternativa classic
případně tourer neměla vzniknout - naopak, ovšem pokud se
tak děje přímo ve výrobním závodě dalo by se očekávat - že se tak
stane na profi úrovni - nikoli - katalogovým dovybavením.
|
|
|
foto č.11 |
|
|
foto č.12 |
foto č.13 |
|
Nechtělo se mi však věřit, že by Rocket III
unikl pozornosti (přestože je vyráběn teprve krátce) nejrůznějších
výrobců doplňků a tak jsem ještě trochu zapátral - ovšem to co jsem našel viz. foto č.12
mně rovněž příliš nenaplnilo nadšením. Zkrátka - ze základního typu
- model classic nevznikne tím, že na něho navěsíme byť značkové doplňky
a |
|
vrátím samostatným příspěvkem neboť zde by jsme se již
dostali opravdu |
|
Související články : |
hodně mimo téma. |
|
|
|
Rocket III - klikni - |
spojení na autora článku |
Foto : archiv K1400 |
|
|
|
|
informace o bezplatném
SKYPE
|
|
volací SKYPE znak : |
k1400cz |
+420 777
812288 |
volání naleznete zde
- klikni - |
|
|
|
|
|
Zpět do článků :
Nové stroje |
|
|
|
|
|
|