Motto : "co dělat když ...." je otázka kterou klademe až po nějaké hodně špatné zkušenosti. Ptejte
  se raději : "co dělat aby ....."
   Polámaná křídla  
 

   
     Na podzim loňského roku se mi dostal na dílnu Introš který na zcela zběžný pohled vypadal vcelku solidně, ale skutečně pouze na první pohled. Hlavní důvod proč byl do dílny přistaven byl ten, že se s ním nedalo jet do zatáčky - takže zadání bylo jasné a vlastně již při první prohlídce příčina prapodivného chování stroje rovněž.
     Původně jsem zamýšlel o této opravě napsat článek v kterém bych trochu detailněji rozebral vlastní opravu avšak později bylo čím dál tím jasnější, že by rozsah prací  spíše nežli na článek o opravě - vydal na celou knih. Po celkové demontáži se totiž objevovali stále nové nepravosti které bylo nutné řešit. Nechci vás zde unavovat zbytečnostmi neb jednou větou to vystihl majitel když jsem mu mobilem sdělil zjištěné. Tato věta skutečně vystihuje vše a zcela určitě stojí za zapamatování :
" nu což, zabili jsme krávu - tak porazíme ještě tele....... "
   
   A tak tedy místo plků dnes zcela výjimečně zařazuji video které je sice do značné míry vypovídající avšak vypovídá skutečně pouze o "kabátu". Co vše bylo nutné doladit okolo "kabátu" si zkušení jistě dovedou představit a ti začínající si snad alespoň poslechnou pěknou skladbu jíž je video podkresleno.

   Ani v nejmenším však nechci říci že to byla práce nezajímavá - naopak. Jen ten začátek byl docela smutný neboť když jsem Introše prvně podrobněji prohlédl bylo mi všelijak - možná tak trochu jako když najdete orla s polámaným křídlem.
   O to však je radostnější když se podaří orla uzdravit a vy pak vidíte jak opět roztáhne

video - wmv 41,50KB

svá křídla a v plné síle vyletí

Aktualizace 25.02.2007

 
za svobodou....  
   Zařazením tohoto příspěvku jsem chtěl podkreslit na našich stránkách snadno dostupné informace o koupi jetého stroje neboť se kvapem blíží nová sezona a tak mělo být hlavně zařazené video jakýmsi pomyslným zdviženým prstem a varováním před ukvapeným nákupem. Tak trochu mně proto mrzí, že většinou jen "staří kozáci" toto správně pochopili. Je ovšem také pravda to - že jsem zde mohl nechat odkaz na stávají článek který je věnován problematice : koupě z druhé ruky - což touto aktualizací napravuji a věřím, že po přečtení tohoto staršího článku a následném shlédnutí zde zařazeného vide již bude jasné všem která bije.
   Ale zpět k vlastnímu videu - tedy k obsahu nikoli k hudbě která jej pouze podkresluje. Zařazením jsem chtěl poukázat na to že "kabát" sice prodává, ale velmi důležité, vlastně o moc důležitější - je to - co se pod tímto
kabátem skrývá. Tedy geometrií počínaje a el. instalací konče. Pokud někomu toto video nejde otevřít, zkuste si jej tedy stáhnout (uložit do svého PC) a otevřít potom přímo z
vašeho PC. Pokud ani to nepomůže pak bude asi nutné stáhnout si aktuální verzi
program pro přehrávání videa : Windows Media Player 10 - KLIKNI ZDE -

Související článek :

Máša z

druhé ruky

   Přeji šťastnou ruku při výběru stroje a snad již brzo
AHOJ v sedlech  
 

    zde je na mne spojení
foto : archiv K1400  

informace o bezplatném SKYPE volání naleznete zde - klikni -

volací SKYPE znak :

k1400cz

   +420 777 812288

pokud máš SKYPE stačí kliknout na symbol

 

 Zpět do sekce : co dědělat :

       
Palo Filip (t-com.sk) 21.02.2007 09:29
Generale skutocne kus pekne a poctivo odvedenej prace. Ak by som nosil klobuk tak jednoducho "smekam". Proste SUPER
Fáfa (upc.cz) 21.02.2007 10:22
však už jsem psal kdo umí ten umí
Bubák (contactel.net) 21.02.2007 12:56
Generále, bez komentáře.......... :-) ten co ho prodal by pár ,,komentářů,, potřeboval.
kocour (.kocour) 21.02.2007 13:00
Video pěkné to se musí nechat. Ta hudba ovšem trochu přiteplená, nevím jestli bych si takovou pustil ve svém stereu. Jo a proč tedy ten introš nechtěl do zatáček? Jsem to nějak nepochopil těch rozladěných blikátek a poškrábaného laku.
Bubák (contactel.net) 21.02.2007 18:14
kocoure, až budeš jezdit s náma tak to pochopíš...:-))
kocour (twistnet.eu) 21.02.2007 21:11
No nevím, moc nestraš, Chci si koupit taky introša 1400.
Bubák (contactel.net) 22.02.2007 10:29
TAK SI NENABĚHNI JAKO NÁŠ KAMARÁD Z HRANIC U AŠE. TEN JEHO INTROŠ DO TĚCH ZATÁČEK NEZATÁČEL ALE ZCELA LEGÁLNĚ PADAL.
kocour (.kocour) 22.02.2007 12:57
a jaká byla příčina toho padání? Vadná geometrie nebo co?
Palo (t-com.sk) 23.02.2007 08:15
Panove tak to by zauimalo aj mna? Ze by poskodena vidla.?! Kocoure nie si sam, co je nastraseny. Ja som vysnivaneho introsa 1400 kupil na konci minulej sezony /23.10.2006/ takze poriadne spoznavanie sa s touto masinou bude az teraz na jar. Len dufam ze mna necaka nieco take ako popisal General.
Rider (vol.cz) 24.02.2007 06:12
Pěkné = a veterány neděláš? dal bych ti dodělat mojeho PREMIER 350SV rv.1928 = já už na něj nemám čas. zbývá dodělat eletriku a zkompletovat = když tak se ozvi
Jirkam (rcn.com) 25.02.2007 04:27
Nejde mi to video otevřít. Jsem na něj zvědav, ale nevím si s tím rady. Kdo poradí?
Standa (paskov.cz) 25.02.2007 20:38
lepší je WM 11, Mirku :-)
Jirkam (rcn.com) 26.02.2007 04:54
Podařilo se mi to konečně otevřít a klobouk dolů !!!
Tonyy BA979AI (orange.sk) 26.07.2007 01:31
a stále nič o tom zatáčaní!!!!
Patrik (11.2) 26.07.2007 13:29
Já měl takovou JAWU 350 které to do zatáček taky nešlo a párkrát mě i s manželkou shodila, až po čase jsem se dozvěděl, že se na ni už jeden zabil, takže kdoví co s ní všechno bylo. Ps: I po 20 letech má manželka z těch pádů trauma takže mám problém ji dostat na tu svou novou Midnight star - ale i já musím znovu získávat seběvědomí při projíždění zatáček. Ahoj
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser