|
|
30.10
až 01.11.2009 |
|
na tradiční akci : |
|
|
|
|
|
|
|
|
Vzhledem k tomu, že drtivá většina ví oč
se jedná (ti co nevědí se můžou mrknou na foto - dokumentaci z
předešlých ročníků jejichž přehled je umístěn v konci této pozvánky ) nebudu se zabývat podrobnostmi a upozorním v
této pozvánce pouze na to podstatné. |
|
Co vzít sebou : |
|
a) ká_čtrnáctkový
(ať jsme stylový)
hrnek Budeš jej potřebovat i v průběhu
dne. Kdo nemá bude si jej moci koupit na startu
b) kousek prkýnka
(podložka pod stojánek)
|
|
|
neboť je možné, že se bude v průběhu dne parkovat na
nezpevněném podkladu - tak ať někomu zcela zbytečně |
nezamíří mašina (vlivem zaboření stojánku) k
zemi. |
Písek - Bikers Crown |
c) odpovídající hotovost
- oběd je naplánován v krčmě která se nachází hned
vedle obchodu Bikers Crown a tak pokud někdo plánujete utrácet
nezapomeňte na hotovost. |
|
Itinerář
- úplnou trasou zařazovat nebudu neb mám připravených několik variant a
jakou konkrétní trasu pojedeme se rozhodnu až podle aktuálního počasí. Pokud
bude solidní počasí najedeme cca 200 km V případě nepříznivého počasí bude
jízda úměrně zkrácena. |
Pátek - vzhledem k tomu, že se touto dobou již
poměrně velice brzo stmívá nepředpokládám, že by jsem v páteční podvečer
dělali vyjížďku. Možná - v případě zájmu,
|
dojedeme v páteční podvečer na Shellku
do Týna natankovat.
|
|
Příjezd na ubytování (vzhledem k tomu že
většinou zde již každý byl) nechávám na individuálním zvážení. Měli by jste však přijet nejdéle v
21:00 aby jste ještě dostali večeři. Páteční večer v Dražickém pivovaru bude
zcela ve smyslu volné zábavy. |
Přesun na start sobotní akce z
Dražíče do Bechyně si upřesníme při pátečním posezení v Dražické knajpě. |
|
|
|
|
|
Dražíč -
ubytování |
pokoje |
a zde se
paří.... |
mapa. |
|
|
|
Ten kdo přijede až v sobotu - s tím, že bude
zůstávat do neděle musí přijet včas aby se nejdříve
|
ubytoval - pokud ovšem nechce vést vše sebou.
|
Sobotní start :
10:30 - "ostrý start" náměstí Bechyně. Je bezpodmínečně nutné přijet na start minimálně v
10:00 s plnou nádrží
- další možnost tankování bude až po cca 120km |
sobotní řazení |
Věci podstatné
pro ty kdož přijedou poprvé : |
|
1) Těm kteří
přijedou na podobnou akci poprvé doporučuji (samozřejmě v dobrém)
přečíst si pravidla jízdy v koloně neboť převážná
část tato akce se jede ve formaci
- klikni -
Prosím, aby jste
tuto zcela zásadní informaci nepodceňovali a v článku obzvláště pozorně
čtěte pasáže nazvané :
Uspořádání kolony,
Dorovnání výpadku v koloně a
Přechod na jízdu
v zástupu |
2) Velmi důležité je - aby jste
se po příjezdu na Bechyňské náměstí řadili jeden za druhým tak jak vidíte
- ZDE - |
To znamená že po vjezdu do náměstí
jeďte až dolu kde se na konci náměstí (před parkem) otočíte kolem
ostrůvku a pojedete proti kopci. Na úrovni posledně zaparkovaného zastavíte
a couvnete šikmo z kopce zadním kolem až do "žlábku" která
je mimo vozovku (zadní kolo se opře o obrubník). Přední kolo
bude otočené směrem k budoucímu odjezdu (tedy proti kopci - na snímku má
většina přední kolo špatně otočené) a částečně na komunikaci. |
O své pořadí v koloně se
v tento moment (parkování po příjezdu) vůbec nezajímejte neboť po
odjezdu z náměstí (kde bude celá řada přihlížejících a tak doufám, že
štábní kultura pofrčí naplno) vás zavedu na krátkou vzletovou
letištní
plochu (cca 3km jízdy od náměstí - ti kdož byli na akci Skrblíkův
pohár vědí) kde se "za pochodu" seřadíte tak jak
jízda v koloně vyžaduje. |
3) Na místo startu -
tedy na Bechyňské náměstí přijeďte skutečně včas - bude pro vás stejně jako
v minulých ročnících připraven šípkový čaj a štrúdl paní Generálové
|
|
|
|
Věci zcela zásadní !!!!! |
|
V letošní sezoně jsem byl
při několika akcí na pozici zadního střelce a musím přiznat, že jsem mnohdy
nevěřil vlastním očím
co ze sebe dokáže naše kolona (při určitých jízdních podmínkách)
vypotit a tak bych zde upozornil (z mnohých chyb) alespoň na tři (stále se
opakující) nepravosti z nichž by přinejmenším první dvě mohli přivodit
velký malér. |
1) Pokud naše kolona jede po
komunikaci která má středový dělící pruh - bývá vše OK, ale běda nám pokud
tato dělící čára chybí. Co dokážeme udělat z jinak velice solidní jedoucí |
|
2) Pokud naše kolona přejíždí nechránění
železniční přejezd chováme se vesměs velice nezodpovědně.
Na nechráněném přejezdu povětšinou přibrzdí pouze vedoucí jezdec a ostatní
jej pak následují aniž by se přesvědčil zda se stav na přejezdu nezměnil.
|
3) Stále se neumíme rozjet na zelenou. Jestliže
kolona zastaví na červené je náš rozjezd na zelenou (řečeno mírnými
slovy) velice neuspořádaný. Kolona se na zelenou musí rozjet jako jeden
muž a toho se dá dosáhnout jedině tak, že všichni - opakuji všichni budou
sledovat semafor nikoli záda jezdce před sebou a teprve poté co se tento
rozjede zmačknout spojku, zařadit ........
|
Proč na tyto nešváry naších kolon velice
důrazně upozorňuji je myslím nabíledni (obzvláště u prvních dvou
případů). Proto se prosím (nejen při této akci kdy se budeme velice
často pohybovat v zmíněných jízdních režimech) vyvarujte těchto zcela
zásadních chyb.
|
|
|
|
Pár fotek z historie této akce : |
|
|
|
|
2001 |
2002 |
2003 |
2004 |
|
|
|
|
2005 |
2006 |
2007 |
2008 |
|
Pro objednání ubytování použij prosím formulář
klikni na hrad : |
|
|
|
|
To je na
daný moment vše - pouze připomenu, že pokud by byla krajně nepříznivá
předpověď počasí pak tuto akci o týden odložíme. O konečném
potvrzení dnes uvedeného termínu - případně o přeložení akce bude
rozhodnuto nejpozději v pátek 30.10 v dopoledních hodinách
(maximálně v 11:00).
|
|
|
foto z přípravy této akce |
|
Když se vyskytnou
některé nové závažné skutečnosti bude tato pozvánky aktualizována. Pokud
by jste měli případný dotaz - využijte prosím možnosti vložení komentáře
pod tuto pozvánku. |
|
Aktualizace k 29.10 ve 21:30 hodin
|
|
Vzhledem k excelentní
předpovědi počasí na celí víkend potvrzuji s konečnou platností původně
naplánovaný termín - tedy : 30.10 až 01.11.2009 |
AHOJ v
sedlech |