II. Tak to bylo  

 

   Jak jsem k Máše přišel jste už asi víte. Takže Vám povím něco o své první jízdě.

  Jelikož nikdo nevěděl že jsem si Mášu pořídil, bylo jasnou volbou jet se s ní předvést. No jo, jenže komu? Rozhodování bylo těžké ale nakonec zbylo jediné jméno z mého seznamu, čítající jména dvě (to druhé byl bývalí kamarád Pepíček kterého jsem neviděl od doby co jsem mu asi v sedmi letech vyrazil nějakej přední zub – už tenkrát jsem byl „motorkář-kolař“ a tu perfektní myšku co jsem tenkrát zvládl…- nějakej zub, pche, vždyť to byl stejně jen mlíčňák, ale jeho maminka řekla na mé další pokusy o přátelskou vyjížďku ne...)  No
nebudu Vás napínat, vyhrála to moje mamča a tak jsem se rozhodl se jí převést pěkně v sobotu kolem oběda.
   V sobotu ráno jsem vyrazil na svou první opravdovou Jízdu. Nahodil jsem velestroj (těch

ilustrační foto

deset minut života o které jsem přišel vinou sytiče vem čert) a pak asi ještě dvakrát než přestal chcípat (dalších deset minut) a po zahřátí motoru (dalších deset minut) a časové ztrátě půl hodiny jsem vyjel na cestu. Mašina jela skvěle a tak jsem jakožto pravej profík asi po pěti minutách a trojím probliknutí z kolemjedoucí plechovky (to koukaj na frajera na motorce…) vypnul pravý blink

   A už jsem si to jel po Strakonickej, nájezd na Barrandovský most., jejda najednou kdesevzala tusevzala  kolona plechovek, s urputným vrávoráním ze strany na stranu jsem jí

v klidu a smogu přečkal (frajer jsem byl ale abych si hned troufnul jí projíždět, tak takovej zase ne – to dneska je to jiný kafe…). Motorka jela – je to držák Sjel jsem z dálnice a zajel do uličky vedle mého bývalého domova (plán byl pozvat jí na parkoviště a oslnit). Inu zastavil jsem, vypnul Mášu abych se dopředu neprozradil a jal se telefonovat, po krátkém udiveném rozhovoru co chci na parkovišti souhlasila že přijde.

   Počkal jsem asi  tři minuty (to správné načasování je v takovýchhle případech potřeba), nasadil přilbu, zapnul vestu a zmáčkl startér. A ono nic! Co je sakra pomyslel jsem si  a zkusil to znovu. Nic. To budou pojistky řek jsem si. Nebyly. Sakra. Motorka stále nestartuje ani nevydá hlásku a přitom světla svítí – je to mrcha..Všechno je jak má být a motorka nejede, já stojím ulici od místa neuskutečněné show a odpovídám na jeden a ten samej telefonát dokola – kdy už přijedeš? Zdrcen a s nenávistí (prý je od lásky je krůček k nenávisti) hledím na nepojízdnou Mášu a volám odtahovou službu. Perfektní první jízda. Odtah mě stál 1600,- Kaček a pak ještě dalších 400 při přepravě do servisu. Tam mi po opravě řekli že to bylo jenom startovacím čudlíkem, kde něco odešlo….Grrrr.. To něco stálo i s opravou jenom necelý dvě stovky, ale ta doprava…Grr Grr. První vyjížďka dopadla hrozně, ale neodradilo mě to. Navíc od té doby nic nekykslo. Dodneška na to vzpomínám a kupodivu se směju, ale tenkrát….

   Z toho plyne ponaučení že první kyks se stane, je jen otázkou kdy, důležité je nenechat se tím rozhodit a říci si že to brzo stejně zase pojede. (pesimista by ještě dodal že až do druhého kyksu…)   

  Patejl

XII. Jak se to stalo první díl článku

XII. Tak to bylo
 III. Úpravy k obrazu svému
Foto : archiv K1400   spojení na autora článku

Zpět do článků : napsal Život :   

 
 
McFly (vupsv.cz) 11.08.2005 10:11
:-))
Rooks (cvut.cz) 15.06.2006 16:31
Hehe :o)
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser