III. Úpravy k obrazu svému  

     Dneska Vám povím něco o tom jak jsem si upravil Mášu dle mích představ. Jak jste už možná četli dříve koupil jsem tu mojí kočku v ne zrovna perfektním stavu (zato jezdila perfektně, teda kromě toho prvního zážitku se startovacím čudlíkem, dodneška nic).
 

   Abych Vám to přiblížil, zkusím to popsat, bohužel z té doby nemám žádné fotografie. Motorka byla v naprosto jednoduché tovární úpravě, jen výfuky byli Láďáci (otevřený laufy směrem k nebi). Barva modrá a dost zašlá, navíc na blatnících dost HODNĚ strupatá a popraskaná – dost hrůza.

     Chromy zašlé a mdlé. Jak vidíte nebyl to rozhodně moc reprezentativní typ. Co s tím jsem věděl už od začátku: spousta doplňků a to hlavě plastových (dělám si srandu, ale lekli jste se co?), takže samozřejmě spousta chromovaných doplňků a hlavně barva.
O té bylo jasno, stoprocentně černé lakování a to včetně rámu, který byl taky původně modrý (nic proti modré – doufám že jsem neurazil majitele modrých strojů – ale není to barva pro mě), černá to neměla být ledajaká, ale taková ta těžká černá se spoustou laku, kterou můžete vidět na amerických autech z padesátých a šedesátých let. Ale všechno popořadě.
   První „šly“ zrcátka – ošklivé obdélníky bez ničeho za krásné ovály s logem LR&RL (live to ride & ride to live). Druhé přišlo na řadu světlo (po jedné krásné cestě v noci kdy jsme z důvodů nedostatečné nasvícení silnice museli jet asi tak kolem padesátky (spíš míň) jsem ho nejdříve zakryl štítkem, a posléze jsem vyměnil žárovku za silnější a stejně ještě přikoupil přídavné světlomety a k nim taky pěkné kšiltíky LR&RL – těď to panečku svítí jako kamión a já vidím perfektně i s černým plexi. Pravda je že pokud chci svítit i dálkovýma tak musím jet dost rychle jinak totiž nestíhá alternátor či co a přídavná světla zhasínají. Ale naco dálková, když to

už takhle svítí perfektně, ne? Chromované návleky na hadičky (ala sprchová hadice) byly samozřejmostí. „Bohuže“l

jsem začal chodit do jedné nejmenované prodejny značky Yamaha, kde mají ohromný výběr doplňků od Highwaye a tak následovaly nádherné ručikové hodinky na přístrojovou desku, puma (či co je to za kočku) na přední blatník a taky lem předního blatníku. Malí a prťavý blinkly nahradili velký a kulatý ala náboj (vepředu i s kšiltíkama J). Vzadu jsem je navíc musel přesunout  o trochu víc k vnitřku stroje. Velkou změnu dostál celý zadek stroje – moc se mi líbil pohled na krásné široké zadní kolo (už 180 R15) a tak zmizela SPZ a brzdové světlo. Oba komponenty jsem přemístil na bok na levou stranu a přes člověka co mi jí posléze komplet
nalakoval jsem nechal vyrobit boční držák i  s brzdovým světlem. Teď tak mám krásný výhled na pořádný „balón“. Pak už následovalo „jen“ přepákování a nové stupačky spolujezdce, jó a  rukojeti taky. Celou tvorbu jsem ukončil pořízením zakázkové opěrky i s nosičem. O takových prkotinkách (ale naprosto nádherných) jako jsou šroubky s lebkami a vrtulkami ani už nemluvím. Jakmile byla  Máša takhle vybavená, šlo se shánět lakýrníka (co bydlím já a v okolí dost

hroznej problém – zvlášť když měli odstrojovat mašinu a lakovat i rám a pakl jí zase skládat dohromady…). Nakonec jsem však kápnul na supr chlápka, kterej odvedl dokonalou práci a ještě si pohrál i s chromama a vyřešil i jinačí problémky. Je to dobrej motorkář a úžasnej dříč

a mechanik, kam chodím tam ho chválím a co na tom že jezdí na GSX. Když jsem pak uviděl Mášu prvně nalakovanou byl jsem hotovej, byla úžasná. Ostatně to jak se Vám líbí můžete

posoudit sami. Jak jezdí napíšu zase příště.
Zdar všichni
Patejl

XII. Jak se to stalo první díl článku

XII. Tak to bylo volné pokračování článku
 III. Úpravy k obrazu svému
Foto : Patejl   spojení na autora článku

Zpět do článků : moje "Máša" :   

 
 
Patejl (194.93) 02.09.2005 11:19
S lítostí v srdci Se smutkem v duši Nešťastný a utrápený musím Vám sdělit že jsem musel (hanba mi) tuhle mojí Lásku prodat. Již není více má, teď se z ní raduje již někdo jiný. Bylo to moje dílo. Bylo to moje dítě. Již není má
Generál (cservis.cz) 02.09.2005 13:49
Takřka okřídlená hláška : "nejhorší co může motorkáře potkat je to - když již nemá na svém stroji co vylepšovat ...." se prostě v tvém případě zcela naplnila ;-)
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser