VT1300CS & VT1300CR

25.10.2009

     Otevřete li si evropské webové stránky zástupců Hondy budete přinejmenším nepříjemně překvapeni prořídlou nabídkou strojů v našem stylu  která se prakticky smrskla na jediný !!! momentálně nabízený model a tím je VT 750. Důvod proč tomu tak je netřeba dlouho hledat......
     Současný neuspokojivý stav se marketinkové oddělení Hondy rozhodlo řešit dle mého osobního názoru dost nešťastným způsobem a to klonováním modelu CX Fufy
- klikni zde - který jako jediný z plnokrevníku splňuje přísné evropské emisní normy.
     Ponechme však emoce (nad ztrátou jedinečnosti modelu Fury) stranou a pojďme se podívat alespoň  trochu blíže na připravované novinky VT1300CS & VT1300CR
   Zatímco agregát nebo chcete li motor zůstává pro oba nové modely prakticky shodný (vychází z modelu Fury jehož dostupné údaje jsou myslím vcelku uspokojivě popsány v předešlém článku - klikni zde - ) "podstatné" změny se
  odehrály v oblasti podvozku - potažmo designu. Pokud bych byl škarohlíd mohl bych tyto změny publikovat nějak takto : mám zimní bundu (CS) vyndám z ní zimní vložku a rázem budu mít : bundu na jaro (CR) Když z této bundy odepnu rukávy : budu mít krásnou vestu (CX). No jo - no již jsem se opět nechal unést emocemi, ale
VT1300CS VT1300CR VT1300CX - Fury
málo naplat stále nemohu překousnout to, že se příchodem těchto modelů do značné míry vytrácí (ne li zaniká)
jedinečnost původního modelu - Honda Fury

   VT1300CS aneb cruiser snadno a rychle :
   oproti výchozímu modelu Fury se nejpodstatnější změny odehrály v oblastí podvozku - potažmo designu. Snížení a protažení rámu v oblastí hlavy řízení je na první pohled patrné. Další podstatnou změnu doznala kola. Na modelu CS byli použity zcela nové pětipaprskové ráfky menších rozměrů - konkrétně 17" vpředu a 15" vzadu (oproti 21" / 18"). Pro styl cruiser neodmyslitelné hluboké blatníky doplňuje na nádrži kaplička do níž je vsazen panel s nezbytnými přístroji a kontrolkami (model Fury má přístrojový panel umístěný mezi risrsety)
   Pokud pominu jiné zadní koncové světlo a zakrytí rámu v oblasti hlavy řízení pak dle dostupných materiálu má být u modelu CS oproti Fury osazeno pohodlnější sedlo.
   VT1300CR aneb je libo custom ?
   hodně podobná konstrukce rámu jako je tomu u modelu CS pouze s tím rozdílem, že je tento o 4,72" kratší čehož bylo dosaženo změnou úhlu hlavy řízení. Změnu rovněž doznalo uložení řidítek které umožňuje sportovnější styl jízdy. Za zmínku zcela jistě stojí kola. Zatímco zadní je totožné s modelem CS - přední 21" ráfek má s Fury shodný pouze rozměr. Přístroje byli stejně jako u CéSka umístěny do nádrže.
   Co říci v závěru ?
   Na jakýkoli závěr je příliš brzo neboť je velice mnoho neznámého - především to pro jaké teritorium jsou tyto stroje určeny a tak si raději počkejme na další již konkrétnější
oficiální informace.
 

 spojení na autora článku
Foto : Internet + archiv K1400  

   

volací SKYPE znak :

k1400cz

   +420 777 812288

Zpět do článků : Nové stroje

 

 

 

       
KOBRA (198.2) 27.10.2009 23:07
Ahoj kluci, tak já jsem nějak s těmi novými stroji pořád na váškách nebo jak to napsat. Mě se prostě s těch nových strojů něco pořád vytrácí. Já zůstanu u klasiky, karbec, vibrace atd. hodně železa. Jen nevím co si za čas pořídím. PS: mě se prostě nelíbí když přijdu ke klasice, otočím klíčkem a zabručí na mě stříkačka. Ach jo. Já vím vývoj je vývoj . Pořídím si Haryka a s tím i umřu. Zdar
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser