|
|
VT1300CS & VT1300CR |
25.10.2009 |
|
|
|
|
|
|
Otevřete li si evropské webové stránky
zástupců Hondy budete přinejmenším nepříjemně překvapeni prořídlou
nabídkou strojů v našem stylu která se prakticky smrskla na jediný
!!! momentálně nabízený model a tím je VT 750. Důvod proč tomu tak je
netřeba dlouho hledat...... |
|
Současný neuspokojivý stav se marketinkové
oddělení Hondy rozhodlo řešit dle mého osobního názoru dost
nešťastným způsobem a to klonováním modelu CX Fufy |
|
- klikni zde
- který jako jediný z plnokrevníku splňuje přísné evropské
emisní normy. |
|
Ponechme však emoce (nad ztrátou
jedinečnosti modelu Fury) stranou a pojďme se podívat alespoň
trochu blíže na připravované novinky VT1300CS & VT1300CR |
|
|
Zatímco agregát nebo chcete li motor zůstává pro oba nové modely prakticky
shodný (vychází z modelu Fury jehož dostupné údaje jsou myslím vcelku
uspokojivě popsány v předešlém článku
- klikni zde - )
"podstatné" změny se |
|
|
|
|
odehrály v oblasti
podvozku - potažmo designu. Pokud bych byl škarohlíd mohl bych tyto
změny publikovat nějak takto : mám zimní bundu (CS) vyndám z ní
zimní vložku a rázem budu mít : bundu na jaro (CR) Když z této
bundy odepnu rukávy : budu mít krásnou vestu (CX). No jo - no již
jsem se opět nechal unést emocemi, ale |
VT1300CS |
VT1300CR |
VT1300CX - Fury |
|
málo naplat stále nemohu překousnout to, že se
příchodem těchto modelů do značné míry vytrácí (ne li zaniká) |
jedinečnost původního modelu - Honda Fury |
|
VT1300CS
aneb cruiser snadno a rychle :
|
oproti výchozímu modelu Fury se nejpodstatnější změny odehrály v
oblastí podvozku - potažmo designu. Snížení a protažení rámu v oblastí hlavy
řízení je na první pohled patrné. Další podstatnou změnu doznala kola. Na
modelu CS byli použity zcela nové pětipaprskové ráfky menších rozměrů -
konkrétně 17" vpředu a 15" vzadu (oproti 21" / 18"). Pro styl cruiser
neodmyslitelné hluboké blatníky doplňuje na nádrži kaplička do níž je vsazen
panel s nezbytnými přístroji a kontrolkami (model Fury má přístrojový
panel umístěný mezi risrsety) |
Pokud pominu jiné zadní koncové světlo a zakrytí rámu v oblasti hlavy
řízení pak dle dostupných materiálu má být u modelu CS oproti Fury osazeno
pohodlnější sedlo. |
VT1300CR
aneb je libo custom ?
|
hodně podobná konstrukce rámu jako je tomu u modelu CS pouze s tím
rozdílem, že je tento o 4,72" kratší čehož bylo dosaženo změnou úhlu hlavy
řízení. Změnu rovněž doznalo uložení řidítek které umožňuje sportovnější
styl jízdy. Za zmínku zcela jistě stojí kola. Zatímco zadní je totožné s
modelem CS - přední 21" ráfek má s Fury shodný pouze rozměr. Přístroje
byli stejně jako u CéSka umístěny do nádrže. |
Co říci v závěru ? |
Na jakýkoli závěr je příliš brzo neboť je
velice mnoho neznámého - především to pro jaké teritorium jsou tyto stroje
určeny a tak si raději počkejme na další již konkrétnější |
oficiální informace. |