uzuki Boulevard řada - 109

     
 

   Následujíc úspěšné uvedení na trh modelu M109R Intruder (naše M1800R), Suzuki oznámila, že plánuje výrobu modelů C109, M109RN a M109RZ k doplnění celé řady Boulevard. Na srazu prodejců Suzuki v roce 2007 firma oznámila, že vyprodukuje další tři varianty tohoto modelu, jež budou používat stejný motor a pohonné ústrojí. První z následujících modelů řady Boulevard bude M109RZ, limitovaná verze modelu M109R lišící se hlavně ´závodním´pruhem po celé délce motocyklu. Pruh taktéž nahradí chrom zdobící tělo světlometu na základní verzi.

     Přestože Suzuki plánuje přidání dalších modelů do řady Boulevard oficiálně oznámit v červnu 2007, prototypy plánovaných modelů představila již na avízovaném setkání prodejců v Las Vegas. Model M109RN (přičemž ´N´ zde znamená ´naháč´) představuje modifikaci základního .

M109R bez notoricky známého krytu světlometu.

   Nejvíce odlišný bude model C109. Tato variace představuje naprosté přepracování M109R v duchu C50 nebo C90 (tedy našich známých VL800 a VL1500) s klasickým americkým designem. Bude mít zadní kyvnou vidlici v hardtailovém stylu a konvenční přední vidlici s kryty. Vzhled motocyklu bude mnohem více klasický bez aerodynamickcýh tvarů modelů M. Verze C naopak přinese plošinové stupačky, široké blatníky a jen málo z kapotáže původního modelu M109R.

   Je velmi pravděpodobné, že po C109 bude následovat i model C109T, tedy cé stodevítka M 109R
C109 M 109RN
vybavená štítem a brašnami. Vlajkový cruiser společnosti si zřejmě vyslouží tvrdé plastové kufry spíše než méně praktické kožené brašny (!!!) dodáváné na ostatní T-modely řady Boulevard.

   Suzuki neměla žádné bližší specifikace, ceny nebo dokonce fotky nových stodevítkových modelů, přestože jsme byli ujišťováni, že některé stroje se objeví již v blízké budoucnosti. Do té doby se mohou čtenáři podle fotek ze srazu prodejců jen dohadovat, co jim budoucnost od Suzuki přinese.

   Poznámka admina :
   Jedná se o převzatý článek a informace v něm nejsou oficiální. Rovněž zařazené fotografie nemusí později odpovídat skutečnosti obzvláště pak té která bude realizovaná (obchodovaná) v zemích EU. Jakmile budou bližší informace o těchto modelech bude zpracován již konkrétní článek pro sekci : recenze kde mimo jiné naleznete již dříve zařazený článek o základním modelu - M 109R -
   Pro články které nám bude z dostupných zahraničních zdrojů překládat Profesor bude zařazeno tlačítko : překlady Již dnes je připraven ke zpracování obsáhlý srovnávací test strojů v našem stylu - takže je určitě nač se těšit.
Volný překlad textu : Profesor
Ilustrační foto : archiv k1400    

Zpět do článků překlady :   

   
 

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cookie - headers already sent by (output started at /home/html/dumholubi.cz/public_html/domains/k1400.cz/www/clanky/preklady/suzuki/109/2007.php:92) in /home/html/dumholubi.cz/public_html/domains/k1400.cz/www/seznam/au.php on line 3

Warning: session_start() [function.session-start]: Cannot send session cache limiter - headers already sent (output started at /home/html/dumholubi.cz/public_html/domains/k1400.cz/www/clanky/preklady/suzuki/109/2007.php:92) in /home/html/dumholubi.cz/public_html/domains/k1400.cz/www/seznam/au.php on line 3
Pavel* (karneval.cz) 09.04.2007 12:37
Vzhledem k tomu, že se tento článek objevil na www.motorcyclecruiser.com už počátkem podzimu 2006 a dnes už je jaro 2007, a o těchto modelech stále není nikde jiná informace, souhlasím s poznámkou admina. Věřím však, že Suzuki nám něco nového přeci jenom brzy poodhalí. Už je na čase. Pavel*
Véna (egap.cz) 10.04.2007 15:28
Ta C 109 je opravdu úchvatná, ta kola, ty trombóny, lidi já mám (zase po létech) orgasmus.
Charles (axa-assistance.cz) 11.04.2007 09:16
Tak Vám nevím? Nějak se mi zdá, že se ty tvary dnešních cruiserů mění směrem, který není úplně moje krevní skupina. Zlatá klasika alá 60-léta.
Véna (egap.cz) 11.04.2007 14:53
No, mě se zdá, že právě ta C 109 ty tvary má, jinach bych byl bez orgasmu. Šedesátý léta, to je moje.
Profesor (vol.cz) 11.04.2007 14:56
Upřímně řečeno mně se to céčko taky líbí. V podstatě je to moje Volsie, které někdo malinko přifoukl motor, asi o litřík:o))) Kdyby se trošku nastrojila neměla by chybu.
Pavel* (karneval.cz) 11.04.2007 21:37
Charlesi, souhlasím s Tebou. Ale důležité bude, až ji uvidíme ve skutečnosti. Někdy si připadám, že nejsem v normě, když se mi pořád nejvíc líbí Suzuki VL 1500 C a přitom dneska máme taková lákadla jako VN 2000, Midnightstar, VTX, C109, apod. které by se mi vlastně měly líbit víc (alespoň dle představy jejich výrobců) Pavel*
Petr Brno (karneval.cz) 12.04.2007 00:19
Protože 100%ně souhlasím s předešlými příspěvky , přidám se se svou troškou do mlýna . Problém vidím v tom , že výrobci už neví jak se navzájem v té naší klasice od sebe odlišit a tak vymýšlí kraviny a začínají tu klasiku někde opouštět . Problém vidím ve stupidně modernizovaném zadním blatníku ( začal s tím asi Varior ) a v idiotském předním světle . Kdyby i ta M109R měla vzadu pořádný blatník a klasický světlo ( ať už s tlustým nebo tenkým rámečkem ) , byla by to krásná motorka . Bohužel ty dva detaily to pořádně zku...ily .
Charles (axa-assistance.cz) 12.04.2007 13:26
Díky za názory a přidávám ještě jednu dorbnost, která mi leží na srdci. Strašně se rozmáhá použití "plastů". Když jsem se rozhodoval o mašině, tak jsem byl v Hondě, okukoval VTX1300 i 1800 (sice to nejsou úplně šedesátý léta) a byl jsem celej vedle, když jsem začal proklepávat blatníky, kryty motoru. Celý to bylo z plastu. FUJ. Nakonec jsem vybral KAWU VN1600 a to jsou i šedesátý léta i pořádný kus železa bez plastů. Nějak se nám ale ta nabídka zužuje.
Profesor (vol.cz) 12.04.2007 14:59
Myslím, že je neúnosné dělat pořád jeden a ten samý tvar motorek, ale jelikož základním znakem našeho stylu je klasika, měly by ty úpravy být dělány s citem. Plasty jsou sice nešvar, jenže vykupují to, že i dnešní ´malé´motorky mohou být velké. M109R se mi nelíbí i se na ní blbě sedí, je to mixáž mezi cruiserem, naháčem a customem. C109 podlě me vypadá sympaticky, ale každej top vidí jinak, že Petře:o)
Pavel* (karneval.cz) 19.04.2007 20:10
"Malé" cruisery mohou být díky plastům jen JAKO velké a nikoli opravdu velké (charismatické, dospělé, apod.). Plasty především vytváří větší zisky jejich výrobcům. Chromovaný plastový světlomet nebo blatník je atrapa a to je fakt. Je to jako se silikonovýma prsama. Jde hlavně o prodej. Tam kde jde o peníze vítězí ti, co dovedou více oblbnout - mají lepší prodejní strategii. Primárně nejde o snížení hmotnosti, větší zrychlení, apod. Např. když se oddělá přední plastový blatník Hondy Shadow 750 je tam držák tohoto blatníku, který je z více než půlcentimetrového plechu a váží víc než by vážil celý plechový blatník. Kdyby se na kovadlině rozklepal, tak by z toho ten blatník byl....
Véna (egap.cz) 24.04.2007 11:17
Pavle, neřekl bych že plastové reflektory jsou atrapa ... svítěj naprosto stejně a nereznou. Též plastové blatníky mají jen výhody proti klasickejm železnejm. Konec konců, podíl plastů je vysoký i v luxusnícxh autech, prostě je to výhodné pro všechny strany. Pouze takový starý blázni jako já maj rádi všechno ze železa, kardan, pomaloběžnej málo výkonej motor a tak. A vůbec jim nevadí, že ta jejich motka váží o 50 kilo víc než by normálně měla. Což je můj případ.
Pavel* (karneval.cz) 25.04.2007 19:51
Véno, zcela logicky a správně vyzdvihuješ výhody plastů proti železu. O.K. Já se ale dívám na fakta. Sám máš svůj nejnovější cruiser s minimem plastů.
karlos (vivo.cz) 12.03.2011 22:11
To Charles:je to sice offtopic po takové době,ale můžeš tady prosím napsat kde jsi viděl VTX 1800 s plastovýma blatníkama?Třináctka co vím je má,ale na osmnáctce je to poctivý železo...když už Ti to tak leželo na srdci:-)
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser