Hodnocení práce provedené v servisu

 Yamaha - Kolín :
  hodnotí : Lachtan - XVS1100 A 
   Záruční servis - děsná neochota. Nikomu nedoporučuji. Lépe si vše opravit sám. Například velký problém vyměnit jeden šroubek u tlumítka v Laďáku práce na 10 min. A to je laďák v záruce. 
  hodnotí : Luban - XVS1100 A 
   Odstranění závady na laďáku koupeného v prodejně Yamaha Kolín
   Při žádosti o pomoc odstranění závady na výfuku jsem pochodil, tak že největší problém byl ten, že je výfuk rozpálený.V servisu jsem byl v 17:00hod. Otvíračka byla do 19:00hod.Klidně jsem chtěl počkat než výfuk vychladne.Nicméně jsem dostal odpověď, že by při opravě mohl vzniknout problém a nestihlo by se to.Dostal jsem radu nad zlato a To ať jedu stím a přijedu druhý den ráno.Tak jsem radu od profíka poslechl a cestou domů po 12km se štroubek co jsem chtěl vyměnit uvolnil a za jízda jsem přišel o tlumič ve výfuku.Naštěstí jsem ho asi po dvou hodinách našel v příkopu.Oprava mi trvala asi 20min.Novej závit v tlumiči a mezitím výfuk vychladl.Dodavatel Yamaha Kolín mi posléze odpověděl, že jsem si neměl kupovat ten nejlevnější výfuk.Stál jenom 10 000Kč.Vydržel 2000km bez závady.*Tak nevím jestli jsou toto standartní služby a nebo jsem mněl pouze smůlu na servis.

 MOTO centrum Olešná 39 - Pelhřimov :
  hodnotí : Borek - VZ 800 Marauder
   Kompletní prohlídka, pneu, náplně, oprava el.inst.(z neznámých důvodů lítaly pojistky-nepravidelně), Seřízení cplt.

Super přístup, věnovali se mému Nájezdníkovi i po zavírací době, včetně ochoty se zajištěním technika na sobotu!! Vše v kvalitě! Hodnotím tento servis - 1 -

 Iron Moto - Staré Město :
  hodnotí : Petr - VL 1500 Intruder

   Na doporučení Jary Kobzinka (VN 1600) jsem se obrátil na pana Flíčka , majitele Iron Moto (www.iron-moto.cz) ve Starém Městě s žádostí o zcivilizování korodovaných hliníkových součástek na mé VL 1500 . Páčky s nádobkama, přepínače na řidítkách, přední kluzáky a litá kola. Motorku si sám vyzvedl u mně v Brně ve stavu který ukazuje foto 1 a 2. Dohodnutý termín byl 1 měsíc. Za 14 dní mi volal, že to mám hotové. Druhý den jsem si motorku vyzvedával ve stavu který ukazuje foto 3 a 4. Jestli někde dovedou zázraky, tak v Iron Motu určitě. Hodnocení servisu  - 1 -

foto č.1 foto č.2 foto č.3 foto č.4
 Moto Pavelka - Dvůr Králové :
  hodnotí : Mirek - VS 1400 Intruder
   Blinkry blikaly a zase neblikaly atd. Autorizovaný servis rok 2004 SUZUKI ve Dvoře Králové. Popisuji : příjezd na objednávku v 16 hod.- uvítání "no ale teď máme oběd ", čekání - "tak co s tím máte ?" sděluji svoji diagnózu "asi vadný přerušovač nebliká nebo jen zřídka". "Tak si počkejte" ,po 1,5 hod : dotaz odborníka nad odstrojenou motorkou (mou láskou) "nevíš kde ten přerušovač je ?" odpovídám - "asi pod sedlem" odpověď odborníka " hm " tak ho prostříkl silikonem - výsledek bliká neomylně platím 550,-Kč a odjíždím s vizitkou a s žádostí řekni všude jak jsme dobrý. Na první odbočce zapnu vítězoslavně blinkr, rád že nemusím ukazovat a nic. Zpátky už jsem nejel. Oprava doma - vyzkoušení jiného přerušovače - výsledek tím to není. Byla to úplná blbina - procvaklej drát na přívodu k přepínači. Nic méně do tohoto servisu již jistě nepojedu. Na můj vkus jsou moc ?profi?!!§§§
 Jonasmoto - Výčap u Třebíče :
  hodnotí : Petr - VL 1500 Intruder

   Protože jsem svou VL koupil v poměrně zanedbaném stavu , kde se na hliníkových ( viz test IRON MOTO ) a chromovaných součástkách začínají dělat bublinky , obrátil jsem se na firmu JONAS MOTO pana Jonáše , která inzeruje chromování i hliníkových součástí . Začátkem prosince 2005 , po telefonické domluvě , jsem odvezl asi 10 dílů své motorky do Výčap u Třebíče . Následovala domluva , že to bude hotový za měsíc a že cenu mi zavolá . Druhý den tam veze jako dodatek díly Jara ( XVS 1100 ) .Později v lednu 2006 nám dochází , že domluva nějak nevyšla , a volám já . Odpověď : Nevolal jsem , protože to ještě není , bude to za týden . O ceně ani slovo . Pak se to asi 2 x opakuje jako podle kopíráku . Začínám být nervózní protože na motorce mě čeká asi 14 dní práce ( nerezy ) na které je namontování zmíněných součástek nutností . Nastává změna . Pondělí 13,2, nikdo nebere telefon . Druhý den se to opakuje . Zato ve středu 15,2, mi přijde SMS : DOBRY DEN DILY NA CHROMOVANI BUDOU HOTOVE V PONDELI . POKUD TO NEUDELA TAK TO OD NEJ ODVAZIM . JONAS . V úterý jedu natěšený do Výčap , abych se dočkal odpovědi : Já jsem tam nebyl . Poté , co už dávám najevo svoji nevrlost , mi pan Jonáš definitivně slibuje , že do konce týdne jede do Brna a že to přiveze . S vědomím toho , že týden končí nedělí , volám v pondělí a poprvé v životě vyhrožuju násilím . Dávám ultimátum do úterý . Dnes večer , ve středu prvního března mi Jara volá , že to má doma . Má to doma přesně v tom stavu , v jakém jsme to před třemi měsíci do JONASMOTO vezli . Stálo nás to oba pár desítek telefonů a 400 zbytečně ujetých kilometrů . O nervech nemluvě . Zítra si beru dovolenou a budu objíždět chromárny v blízkém i dalekém okolí a škemrat . Začátek sezony buď nestihneme , nebo to letos odjedeme se škaredým chromem. Takže jako hodnocení servisu bych dal ty pětky hned tři. Ale tři pětky ( 555 ), je kvalitní šampus. Takže dávám pouze - 5. I s vědomím toho, že jiné, stejně hodnocené servisy, by se mohly urazit. Petr Brno

 Triskel s.r.o. - Břeclav  :
  hodnotí : Bakus - LS 650 F Savage

   Jelikož jsem LS 650 SAVAGE pořídil na jaře a chtěl jsem pro jistotu vyměnit olej a filtr plus nechat si provést seřízení, rozhodl jsem se pro tento servis. Mám to celkem blízko 16 km, a inzerují jej jako značkový servis SUZUKI. Problémy nastaly při objednání. Poprvé jsem přijel před měsícem (byla ještě dobrá kosa) jenom se objednat. Bylo mi řečeno není potřeba se objednat, ale je potřeba nechat motorku v servisu celý den kvůli seřízení ventilů, což chápu. Můj další příjezd byl cca po týdnu a bylo mi řečeno, že to nemyslím vážně, že mi to během tří dnů neudělají, že se oteplilo a že toho mají moc přezouvání gum na autech, a motorky, což chápu. Objednal jsem se tedy na doporučení technika až „po svátcích“. Po třetí jsem tedy přijel ve středu 19.4. ráno. K mému překvapení mi technik oznámil, že někdo zavolal, že tu SAVAGE na středu ruší, což nechápu a ani tomu nevěřím. Technik mi sdělil, že po hlase nemůže každého poznat, což chápu. Nicméně jsme se domluvili, že během dvou tří dnů by se to dalo udělat, takže jsem si zároveň objednal i opravu gufer předních tlumičů. Technik mi oznámil, že neví zda budou skladem, což opět chápu. A že se budou muset objednat a že možná přijdou v pátek nebo po neděli (ND SUZUKI DO DVOU DNÍ zní slogan fy.) což chápu. Ve čtvrtek ráno jsem zavolal technikovi, jak to dopadli s guferama, sdělil mi, že je museli objednat. Takže jsem mu řekl, že pokud nepřijdou do pátku takže si motorku odvezu jen s ostatními provedenými úkony a gufera necháme na příští týden. Na to mi sdělil informaci, že tam má 4 mašiny v krabicích, ale snad to stihnou.

   Nyní finále : Stihli to, práce byla podle mne provedena dobře i v očekávané ceně. Zde konečně spokojenost. Gufera se namontují opět po svátcích 11.5.2006 (začnu je nenávidět, ty svátky) a je jedno co chápu nebo nechápu. Takže dám na šavli obvaz a dám si horší gatě a vydržím, hlavně když vydrží počasí.
   PS: Mé zkušenosti mohou být zkreslené jelikož o auto se mi stará malý soukromý možná i neznačkový servis pana Podrazila (zájemcům adresu sdělím) a tam to funguje k všeobecné spokojenosti. Moto bohužel nedělá.
   pokračování :  gufera předních šavlí
   Oprava probíhá na pokračování, takže i moje hodnocení je na pokračování. Tentokrát musím s radostí říct, že jsem byl spokojen. Dvojku dávám jen z důvodu, že si mechanik neodpustil při příjezdu v 10:30 (byly domluva před polednem) konstatovat, že on si napsal čas v 9:00. Nicméně oprava proběhla a za 3 hod 15 min mi mechanik volal, že je hotovo. Příjemně mne překvapila i cena : Gufera, olej, a práce 300kč/hod celkem 1240 Kč s DPH ( účtovány byly 2 hodiny práce) Takže chce to někdy víc trpělivosti, jinak myslím, že celkově mohu tento servis doporučit.

Na závěr ještě srovnání :

   Fanouš, který má tu samou motorku (spíš měl, protože v pátek mu ve Strážnici nedala přednost řidička, která ho údajně neviděla, takže je trochu potlučený , motorka víc) opravovat si nechal přesně stejný úkony udělat v servisu Hondy MOTOMO Břeclav, kde byl přístup perfektní, i termín byl kratší je v ceně byl rozdíl a zdá se nám, že dost velký. Pro porovnání : provedené úkony; seřízení ventilů; seřízení dekompresoru; výměna oleje; výměna olej filtru; celková předsezónní kontrola; výměna gufer šavlí
   Cena celkem s daní : Triskel - cca 3200 Kč Motomo - cca 4500 Kč Triskel navíc použil dražší olej cca o 200 Kč takže je vlastně ten rozdíl ještě větší.
 

Bakus

 Audomedia - Příbram  :
  hodnotí : Samick - GV 250
   Do servisu jsem dorazil po tel. domluvě. Šlo hlavně o seřízení směsi a kontrolu stavu baterie. Mašina hůř startovala. Jelikož měl technik ještě dodělat další stroj, dohodli jsme se že se stavím zítra. Dorazil jsem tedy druhý den a jal se dotazovat jak to vypadá. Ještě dokončoval nějaké úkony tak jsem si chvíli počkal. Ale vyplatilo se. Kromě seřízení směsi, výměny svíček, proměření a otestování baterie, dotažení výfuk. kolen, kontroly oleje, doladění spojky a sytiče, seřízení světel, namazání řetězu a celkového promazání motoru a přilehlých důležitostí, jsem dostal spoustu dobrých rad. Samozřejmostí pro servis bylo uschovat mi helmu a další věci jako plachtu atd. Přeci jen tahat se s tím busem je blbost. Cestou domů jsem opravdu uznal, že provedl dobrou práci. Máša jela jako nová. Ráno jsem nastartoval bez problémů. Za ochotu, bezvadnou práci a spolupráci dávám tomuto servisu za 1. Sice jsem čekal do druhého dne, ale jak je mi známo v nedalekém servisu na Dobříši trvá vše mnohem déle. Perličkou na konec byla cena. Za 5 hodin práce a nějaký materiál si vzal pouze 910 Kč. Uvádím jen, že pouze za prohlídku moto jsem v dobříšském servisu zaplatil 1500,- za hodiny. Zlaté české ručičky nevymřeli a slušnost se dá kombinovat i s přijatelnou cenou. Chválím.
 Moravamotors - Valašské Meziříčí  :
  hodnotí : Radek - VT 750C
   Pravidelný servis po 24.000 km, motor seřízen , výměna řetězu, spokojen se servisem , ochotný personál , malé minus - nedotažený šroub stojanu a nesepsání zakázky při přebírání moto do servisu.
 RacingTeam - Zvole  :
  hodnotí : Holly - XVS 650
   Dlouho jsem zvažoval, jestli jestli si mám nechat udělat servisní prohlídku v nějakém Yamaha servisu nebo se na to mám vykašlat a nechat někde akorát seřídit ventily. Ale protože mám servisku a na doporučení ve fóru, jsem do toho šel. Když jsem moto přivezl, probrali jsme co všechno se bude kontrolovat, dostal jsem i pár rad a odcházel sem domů pěšky. Večer mi volali, že moto je hotovo a zítra si pro něj můžu přijít. Ještě se omluvili, že to nestihly ve stejný den. Cena mě mile překvapila 1600,- Proběhlo seřízení ventilů, synchronizace karburátorů, kontrola výpletů, výměna oleje v kardanu, kontrola hlavového uložení (měl jsem pocit že něco není v pořádku), kontrola a pročištení vzduchového filtru... Olej mi doporučili vyměnit až na jaře. U karburátorů našli steřelé gumy, takže až pojedu na výměnu oleje, stačí zavolat týden dopředu a oni to objednají a vymění zároveň s oleje. Takže mé hodnocení jednoznačně 1+
 Poznámka k hodnocení servisu - Zvole  :
   Olej - pokud má být měněn, tedy jestliže má již ujeté jeho životností stanovené km (u našich strojů to bývá většinou po ujetí 6.000km) nebo pokud je ve stroji již jeden rok (nehledě na ujeté km) mění se zásadně před odstavením stroje z provozu - nikoli tedy na jaře !!!!
     
zpět do sekce :

testujeme servis
   
   

zpět na úplný začátek

   
    Chopper a cruiser