|
|||
Klikni pro větší obrázek |
Klikni pro větší obrázek |
||
Hodnocení pneu |
|||
Alovka : | |||
Jedná se o tvrdší zesílenou pneumatiku na které ujedete při slušném zacházení zhruba 15.000km ( tvrdí to jezdci, kteří ji už dojezdili). | |||
Jízda za sucha naprosto perfektní. Jízda za mokra, rovněž velmi dobrá i v hlubší vodě. Testováno při 150km/hod i při průjezdu kalužemi bez zaváhání. Zatáčky za mokra neřežu co to dá, ale nezaznamenal jsem žádné zaváhání. Letos jsem jezdil hodně za mokra a deště a jsem velice spokojen. |
|||
Jízda na štěrku je naopak dost riskantní, dávám to za vinu vzorku, který je výhradně silniční. Po štěrku to chce velkou opatrnost, to platí i pro jiné nezpevněné povrchy. Rozjezd na mokré trávě do mírného kopce je naprosto nemyslitelný. Vzorek je zalepený okamžitě:-) |
|||
Druhým mínusem je, že guma při prudkém brždění už v malé rychlosti (cca 30 - 40 km/hod) jde prakticky hned do smyku. To se mi naopak na Bridgestounce Exedře nestávalo. Vyzkoušel jsem na různých asfaltech za sucha, a je to dříve než nové boty. |
|||
Jinak hodnotím známkou 2, hlavně za dobré vedení motocyklu po mokré vozovce, byl jsem příjemně překvapen, a že se jedná výhradně o silniční pneumatiku a drobné chlupy na jiných površích neberu v potaz. |
|||
Martin : | |||
Motorku jsem kupoval již s touhle pneu. Najel jsem na ní zatím 4720 km a hloubka vzorku je momentálně 5,2mm. Zatím v pohodě, i když jednou ustřelila a to za stálého deště v serpentinách z Dubé na Liběchov. Mašina byla ale osedlaná dvěma osůbkama o průměrné výšce 195cm:-). Taky za tou zatáčkou bylo auto v příkopu, tak možná bylo něco na silnici, nevím. Jsem rád, že jsme nespadli a že se nám to podařilo vybrat. Možná se na tom podepsalo i to mírné podhuštění(2,75 místo 2,9barů). Zatím drží, měnit nebudu. | |||