Praha

/////

 + 420 777 742168

 Dostal.N@seznam.cz

1969 s budoucí manželkou, odpočinkově na sjezdu clubu HD

rok 1970 HD WLC 750 s manželkou, vlastní 1. přestavba

rok 1970, na hlavě mám upravenou parapřilbu a brýle pro svařování plamenem s čirými skly. Nic lepšího nebylo.

rok 1971 dárek od kolegů v práci k mým 25 narozeninám
rok 1972 HD WLC 750 vlastní 2. přestavba

Přechod na motocykly ze země vycházejícího slunce,  Yamaha 650 DragStar s manželkou

v pořadí 2. Yamaha 1100 Dragstar.... současný motocykl HONDA F6C černá r.v.2002    první majitel  

   Stručná informace o mé osobě :

   První motocykl, na který jsem sedl v 17 ti letech byla Jawa pérák 250, potom už to bylo BMW R 2, jednoválec OHV s karbanem z roku 1936. Po absolvování vojny jsem se zmohl na první vlastní motocykl HD 750 WLC z roku 1942, který jsem koupil od 4. majitele (v Čechách) za 3 500,- Kč, což tehdy představovalo mé 3 platy. Abych ho mohl dát do pořádku, změnil jsem zaměstnání a profesi (přešel do kategorie D). Takže, když jsem měl odpolední směnu jako údržbář, strojní zámečník, věnoval jsem podstatnou část pracovní doby motocyklu. V roce 1970 byly v Praze pouze 2 podobné, svépomocně upravené choppery HD 750. Na mém motocyklu se nechal fotograficky spodobnit i Karel Gott na titulní stránku do časopisu Melodie. Neměl jsem z toho dobrý pocit, protože měl na sobě rajtky, kožené holinky a měl požadavek na mašinu navěsit co nejvíc reflektorů včetně přehození kůže z berana přes lavor, chyběl mu akorát bičík. Dostal jsem od něho stovku na benzin a plechovku teplého toniku.

   Přiznávám, že některými úpravami a výrobou na zakázku, např. ventilů a jejich vodítek, řetězových pastorků a rozet, olejových trubek, lavůrků atd., jsem sobě i rodině potajmu pozvedával  životní úroveň

   Nicméně jsem byl donucen v roce 1976 HD prodat, neboť byt, kde byl motocykl každou zimu ošetřován, obsadily vlastní 3 děti a bylo třeba koupit nějaké starší čtyřstopé vozidlo. Přesto jsem se v 80tých letech občas v rámci požadované údržby a oprav  k nějakému motocyklu dostal a tudíž  i ke svezení, ať už to byl Norton ES2, Matchles G80, Ariel, Praga BD 500  nebo NSU Bulus.

   Konečně v roce 1997, i díky podpoře svého nejmladšího syna, jsem koupil Dragstara 650 a po dalších dvou letech jsem přešel na vyšší obsah 1100. Až v roce 2002 jsem od Yamahy přestoupil k Hondě a pořídil Valkýrii, kterou mám do dnešního dne. Jsem s ní spokojen, pouze mám obavu, abych se jednou nepomátl z orgasmu, který prožívám, kdykoliv si na ní sednu a natočím motor.

  Norbert
         
       
       
       
             
       
     
     
     
         
         
     

Zpět do sekce F6C :

 
     
   

zpět na úplný začátek

   
    Chopper a cruiser