|
|
|
|
|
|
f-1 |
f-2 |
f-3 |
f-4 |
f-5 |
f-6 |
|
Luštěnice - US car :
vzhledem k sobotnímu počasí se Polis již
začal smiřovat s tím, že na tuto vyjížďku nikdo nepřijede. Nakonec vše
dopadlo tak, že se nás sice nesjelo hodně, ale ani málo. Na seřadišti
v Praze se však opozdil odjezd US aut zaparko - vaných v bývalém
kravíně
f-1, takže jsme se
rozhodli udělat z Prahy do Luštěnic doprovod pouze Martinovy
(na těchto stránkách : Naše ksichty / Suzuki / VS 1400
/ Martin) a jeho pětilitrovému Mustangu z roku 1969.
f-2
až
f-5.
Do Luštěnic
f-6 přijel i Martin
s PAVikem a Enny
f-7 až
f-10.
Po prohlédnutí některých strojů
f-12
až
f-18
a shlédnutí "tréninku" na jízdu zručnosti jsme
usoudili, že nám bude bezpečněji v Pekelných dolech
f-11,
kam jsme se tedy vydali. |
|
|
f-7 |
f-8 |
|
|
f-9 |
f-10 |
|
|
|
|
|
|
f-11 |
f-12 |
f-13 |
f-14 |
f-15 |
f-16 |
|
Postu vedoucího kolony se pro tento přesun ujal
Martin a Enny
f-19.
Cestou do dolů zabodoval Milán, který nejenže za jízdy
- ve stovce, dokázal bravurně vylovit "digitál" ze svých brašen, ale
rovněž pořídit tyto
f-19 až
f-22
skvělé fotky. Po občerstvení v Pekelných dolech
f-11
jsme se rozhodli, že pokud již den začal v kravíně -
poslední zastávka bude též v kravíně - tentokrát však u Českého Dubu.
Cestou se však Jitce rozbila páčka spojky a tak jsme museli plán
změnit - naštěstí, neboť jak jsme se od Leoše (který neváhal na
vyjížďku přijet z Brna) dozvěděli - kravín byl uzavřen. Co sděluje
f-24 Milán Vogimu (f-21
a
f-23)? Nevím.
Možná to, že má Polis novou kočku
f-25.
Za celý den jsme jeli v dešti pouhých cca 10km, já jsem
3x tankoval
f-26 a všichni jsme
zažili spoustu zajímavého. |
|
|
f-19 |
f-17 |
|
|
f-20 |
f-18 |
|
|
|
|
|
|
f-21 |
f-22 |
f-23 |
f-24 |
f-25 |
f-26 |
Zpět do sekce :
Vyjížďka : |
|
|
|
|