musí zastavit.
Vzhledem k chystajícímu se
pařáku, zamířili jsme rovnou do hor. Ovšem tam byla chvilkami docela i
kosa - takže kdo vyrazil v tričku vzal za vděk alespoň bundě od nepromoku
f-7. Se stoupajícím
časem však začalo být parno i v horách
f-8
a
f-11. Liptovská Mara
nám poskytla zajímavý úkaz
f-9. Zatím co mi
jsme seděli v absolutně parné restauraci nad přehradou (300m vzdálené)
se nakrátko rozpršelo. Bohužel, místo duhy kterou jsem se snažil
vyfotit,
je na snímku pouze černá čára. Velké starosti jsme působili Slovenským
pumpařům
f-12. Nejen proto,
že jsme vždy "okupovali" na dosti dlouho všechny stojany, ale hlavně s
kouřením. Na Slovensku jsou zřejmě podstatně více ukáznění řidiči -
takže naše kouření kousek od stojanů na ně působilo úděsně. Radim
f-10
se zhostil úlohy vedoucího jezdce na vítečnou -
takže jsme mohli pořídit i takové snímky které se vidí jen na
reklamních plakátech Marlboro
f-13
a úvodní foto. Po jakých cestách
nás Radim skvěle vedl dokazuje i snímek
f-14. Se setměním
jsme dorazili zpět na chatu kde jsem vyfotil
f-15
"zásahové" vozidlo zmíněné chaty. Na večerní sezení si
Helenka
f-16
vybrala "parťáka" sama, takže jsme "utřeli nudli". |
|