To bylo tak.........

     Někdy v průběhu léta, myslím Srpnu, volám Fáfovi, že je čas na malou vyjížďku. Fáfin proti tomu nic neměl a tak sraz byl u MacDonalda v Liboci, tuším za hodinu po inkriminovaném telefónu. Bydlím asi pět minut předpisovou jízdou od místa setkání, tak času bylo dost, ale znáte to, už jsem byl navlečenej v kůži, tak co doma. Co vám mám povídat. Přesto, že jsem se projel "kolem komína" jsem byl u Mekáče už o půl hodiny dřív v domění, že Fáfa dorazí dřív na kafe, cigáro a tak. Kafe i cigáro sice proběhlo, ale jen z mojí strany. Pět minut před dohodnutým časem už jsem nevydržel a Fáfu prozvonil. K mému údivu to zvednul (znáte to, nezvedá, tak jede) a že mu to nejede - vymlácená baterka! Dorazit k Fáfovi od rozpitýho kafe byla záležitost asi 10-ti minut. Myslím, že si odemne něco vyslechnul o údržbě baterky a tak :-), pak to zařídilo Fáfovo auto, kabely a hurá
do sedel. Jen Fafin tak spěchal, nebo co,že kabely špatně zavřel do brašny (tvrdil, že bez nich nikam nejede :-)) že  za nim vlály, jak ty jeho vlaječky a dóóóst dlouho mi trvalo, než se mi podařilo ho na to upozornit.
   Za zmíňku ještě stojí, že jsem cestou dostal tři pigára od zalítnuvší vosy za moje triko behem jednoho rozjezdu ze stopky. Jinak bylo vše jak se patří, svačinka, nealko pivo i cígo.

   Po nějaký době (asi po dvou měsících) Volal zase Fáfa - jedem? Moje odpověď byla jasná. Sraz byl tentokrát u Fafy. No a co čert nechtěl - navlas stejná situace, ale v obráceným gardu. Komplikovanější byla jen v tom, že mi musel Fáfa dojet k pumpě koupit kabely (někomu jsem je dal se slovy "nepotřeboval jsem je deset let, tak je nepotřebuju") Ovšem na svojí obranu musím uvést, že to nebyla vymlácená baterka, ale povolenej kontakt na ní, ale chovalo se to úúúplně stejně. :-(( Generál na Bukvicích mě poučil. Teď mě tak napadá, že mu ještě dlužím láhev Drsoně za sázku ohledně povolenýho kontaktu na baterce.....
   V této části Bobova článku si dovolím malou vsuvku. Povolený kontakt na akumulátoru je opravdu velice častá "závada" kterou mnozí připisují vlastnímu akumulátoru a tak
nezřídka dochází k tomu, že se mnění zcela funkční akumulátor a přitom stačilo mít v pořádku (řádně očištěné a utažené) kontakty. Mnohdy se tyto kontakty obáváte řádně utáhnout neboť se mylně domníváte, že ocelový šroub utahujete přímo do olověného kontaktu akumulátoru a z obavy o stržení závitu tento kontakt řádně neutáhnete. Je to však omyl neboť v olověném kontaktu je pouze otvor a za ním je v "U" profilu uložená ocelová matice do níž vlastní šroub kontaktu utahujete. Velice důležité rovněž je - mít pod hlavou šroubu kterým se utahuje kontakt vějířovou podložku - nejlépe antikorovou. Tato haléřová podložka dokáže předejít mnoha nepříjemným situacím nejen v tomto článku popisovaným.
      Poježdění bylo i tentokrát bez chyb. Dokonce i hmyz dal pokoj. Jen se ještě zmíním o posledních dvou fotkách. Zastavili jsme se v Horoměřicích a Fáfin si koupil SVAČINKU na odppoledne a aby mu nevyhládlo než to doveze domů (cca 20 min) tak si dal trošku zabíjačkovýho guláše.(podle jeho slov) Všichni kdo jedete k Riderovi na mašíka, POZOR, zvažte kdy chcete přijet!!! V každym případě dřív než Fáfa :-))
Text : Bob

   spojení na autora článku

Vložený text : Generál    

+420 776 100002
Foto : Bob a Fáfa    

ondra07

 

 

Zpět do sekce : napsal Život  

 
Petr Brno (karneval.cz) 18.02.2007 20:11
A to si Bobe představ , že se nestyděl ty zanedbaný nestartující a ještě k tomu přetvarovaný Vidle prodat kamarádovi . To je povaha ! Co ?
Fáfa (upc.cz) 20.02.2007 20:33
neboj hochu na každou sfiňu se někde vaří voda
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser