|
V čem je jiný
: do paliva V-Power je přidáván prostředek Friction Modifier,
který má tu vlastnost, že snižuje tření pístu ve válci a zabraňuje tvorbě
usazenin na ventilech. Tento přípravek má rovněž rozpouštěcí schopnost,
takže již zanesený motor dokáže v krátké době vyčistit (viz obr
č.1, č.2, č.3) od usazenin a to nejen na ventilech,
ale v celém palivovém systému.
Výzkumy potvrzují, že
používání benzínu s vyšším oktanovým číslem, než jaké je předepsané, výkon
motoru samo o sobě nezvyšuje. Budeme - li
respektovat tento fakt pak nás jistě napadne, jak může tedy palivo
Shell V-Power se stejným oktanovým
číslem jako
Natural 95
poskytnout vyšší výkon.
Podrobné laboratorní a
silniční testy jednoznačně dokázaly souvislost mezi udržováním ventilů v
čistém stavu a efektivním zrychlením. Zjednodušeně řečeno V-POWER udržuje
ventily v naprosté čistotě, takže při plnění spalovacího prostoru pohonnou
směsí nedochází k turbulencím. Takto může být spalovací prostor v motoru
hladce a efektivně naplněn. Díky již zmíněné další vlastnosti
prostředku Friction Modifier - snižuje tření pístu ve
válci, ucítíte lepší zátah motoru již po prvním tankování,
ale nejvyššího výkonu
lze dosáhnout tehdy, jestliže budete pravidelně používáte právě V-POWERu
(viz obr č.4) |