SOS CABLE KIT - pro Váš klid na cestách

28.05.2012

   Stalo se Vám někdy, že se Vaše motorka kvůli přetrženému plynovému lanku zastavila? Tato nepříjemnost je už nyní minulostí.
 

   Na trh byla uvedena unikátní patentovaná opravná sada SOS CABLE KIT, která zajistí pokračování v jízdě během necelých patnácti minut. Nemusíte volat odtahovou službu ani demontovat kapotáž, sedlo, palivovou nádrž či jiné komponenty, jako tomu je u dosud nabízených sad. Na provedení opravy Vám přitom nyní postačí pouze běžné motorkářské nářadí v podobě šroubováku, štípacích kleští (doporučujeme ostré boční štípací kleště vozit sebou ve výbavě) a imbusového klíče, který je součástí každé sady!

   Opravná sada s označením UNIVERSAL BIKE je koncipována jako univerzální, čemuž byly uzpůsobeny různé patice, redukční závitové vložky a dostatečně dlouhé lanko s dvojicí niplů. Souprava UNIVERSAL BIKE je vhodná k rychlé a netradiční opravě prasklého plynového lanka, a to bez rozebrání motocyklu. Současně umožňuje i tradiční klasickou opravu výměnou kompletního plynového lanka. Tato opravná sada se prodává za doporučenou maloobchodní cenu 384 Kč vč. DPH.

   V současné době, byla také na trh uvedena i levnější a méně vybavená varianta opravné sady označená jako CLASSIC BIKE. Také souprava CLASIC BIKE je vhodná k rychlé a
netradiční opravě prasklého plynového lanka bez rozebrání motocyklu. Díky unikátnímu

UNIVERSAL BIKE

řešení soupravy je vhodná pro motocykly, které mají vývodové kolínko z plynové přípustě,
opatřené závitem M7 nebo M8. Používá se při nejčastějším typu závady, kdy lanko praskne v plynové připusti (v heftu na řidítkách). Z této klasické sady je vypuštěno několik rozšiřujících komponentů, jakými jsou dlouhé lanko s oboustrannými niply, redukční závitové vložky, nipl s červíkem, či druhá miska na bovden. Doplněno bylo krátké lanko s niplem o potřebné délce 200 mm. Sada CLASSIC BIKE slouží k rychlé a okamžité opravě bez rozebrání motocyklu. Pokud jste si dříve zakoupili jinými výrobci nabízenou obyčejnou opravnou sadu lanek, tak tato sada poslouží jako doplněk sady CLASSIC BIKE pro případ tradiční opravy prasklého lanka

CLASSIC BIKE

jeho výměnou. Opravná sada CLASSIC BIKE bude nabízena za doporučenou maloobchodní
cenu 340 Kč vč. DPH

   Sady SOS CABLE KIT jsou dodávány v praktické plechové krabičce, kterou snadno schováte do kapsy či úložného prostoru motocyklu. Postup montáže přehledně vysvětluje přiložený tištěný návod. Více informací včetně videoklipu s montáží naleznete na webu výrobce tohoto kitu

Zpět do sekce články konkrétně :

 
anti Kapitán (iol.cz) 28.05.2012 17:21
http://www.louis.de/index.php?topic=artnr&artnr=10019100
anti Kapitán (iol.cz) 28.05.2012 17:22
http://www.bike-in.cz/opravna-sada-na-lanka/s-850761/ jo, jo, jo to je "výrobce", prodejní "síťař" a cena!!!
Čistič (iol.cz) 28.05.2012 18:45
musíš si nejdříve přečíst o co jde. tyto dvě věci se nedají vůbec srovnávat
Candy (vol.cz) 28.05.2012 19:00
ahoj Kapitáne,díky za tvůj opravný kit - je vidět že nemáš hlavu jen na helmu ale že ti to myslí. rozhodně budu na cestách klidnější. máš +
Kapitán (sys-data.com) 29.05.2012 08:06
Ahoj Candy, díky za uznání a budu rád za všechny motorkáře, kterým tato novinka pomůže v případě nouze. S ohledem na to, že nečekaně prasklé plynové lanko na cestách,trápí dlouhá desetiletí, statísíce motorkářů na celém světě, se sám divím, že doposud nebyl tento problém schopen nikdo na světě vyřešit. Doposud prodávané opravné sady, jsou vhodné jen pro motorky, které mají snadný přístup na druhý konec bowdenu. Ale i tak mám výhradu k použitému lanku. V těchto sadách, výrobci většinou používají levné a hlavně naprosto nevhodné tvrdé lanko stáčené. Lanko stáčené, tvoří cca. 6-8 tvrdých stočených drátů. Toto lanko vydírá teflonovou výstelku především v kolínku u plynové přípusti. V mé sadě, používám lanko splétné / 42 drátů /. Ale to samozřejmě není podstata patentovaného vynálezu. Ale především a to opakovaně oznamuji všem, kteří prozatím nepochopili podstatný rozdíl. Díky této sadě, je oprava provedena BEZ ROZEBRÁNÍ motorky a rychle !!! Tedy, je to odvozeno od poznatku, že téměř 100% poruch lanka, je u navijáku heftu. Ale připouštím, že jsou lidi, kteří ten rozdíl stejně nepochopí. Ale těm bohužel neumím pomoci. Je pořekadlo, blbej se narodil, blbej je a blbej také umře. Přeji všem, aby tato sada usnadnila v případě problému, snadnou a rychlou opravu. Kapitán P.S. Po vynálezu opravné sady na bezdušové pneumatiky, bylo a ještě je dost ,, anti Kapitánů " , kteří raději dávají po defektu, do pláště duši. Kromě zbytečné práce a ceny duše, do bezdušového pláště se duše montovat NESMÍ !!!
Kapitán (sys-data.com) 29.05.2012 08:24
Tak se opravdu směji hned po ránu, hlouposti anti Kapitána a jemu podobným. Tak jsem se podíval na uvedené odkazy anti Kapitána. Kromě toho, že se jedná o technicky zastaralé sady klasické ( jiné ani být nemohou ), tak výrobce používá na plyn, lanka levná tvrdá a nevhodná, tedy stáčená. Je vidět, že anti Kapitán, je opravdu technické nemehlo. O to nejde, každý jsme na něco jiného. Ale je zásada, čemu nerozumím, do toho nekecám. Přeji krásný den, Kapitán
anti Kapitán (iol.cz) 29.05.2012 12:11
No, Kapitáne, neřekl bych, že jsi se podíval na odkazy ted.Naopak podobná reakce, včetně tvé je i na morokáři.cz. Neřeším technickou "vyspělost" (typ lanka apod.) ale cenu.Jen konstatuji, že je "velká" oproti jiným výrobkům ???
Zed (mpsv.cz) 29.05.2012 12:46
no, anti Kapitán asi patří mezi ty, co je pro ně cena vším. hlavně, že to je levný, levný pivo, cigarety, hnusný levný jídlo, ale hlavně, že toho je dost...Levný lanko, který je k ničemu, je přeci taky lepší než smysluplná sada...
Petr (sedlcany.cz) 29.05.2012 13:06
Protože znám obě varianty,tak to mohu posoudit. Dojet pár kilometrů se nechá i na kousek provázku,kdysi jsem to vyzkoušel na péráku.Cena od louise je lepší, ale kdo ví co obnáší dostat se k tomu druhému konci lanka,tak mi dá zapravdu a přikloní se k té druhé, dražší variantě. Nepatřím k milionářům,ale buď mám na benzin a jezdím, nebo nemám na benzin a pak si nekupuji motorku.
Kapitán (sys-data.com) 29.05.2012 13:14
Ano, lidi jako Zed, to mají v hlavě srovnané. Jak to podat ani Kapitánům a jim podobným. Takovéto věci nevznikají proto, aby byl zákazník okraden a napálen. Vznikají proto, aby se lidem ulehčil život a v tomto případě, motorista ještě ušetří značné případné výdaje, v případě poruchy. Ne každý dokáže rozebrat motorku a že u některých to je velký problém i v zařízené dílně. Dostat se na druhou stranu bowdenu, vyměnit lanko a a znovu dát do hromady tak, by na okraji silnice při provozu kamionů, v dešti či večer, nic důležitého jsi neztratil. V tom případě následuje odtahovka, servis, ubytování posádky, zaplatit originální novou sadu plynových lanek a servisní úkon. A to všechno třeba v cizině. Na příklad u motorek jako HD,GW, BMW a mnoha dalších, tato vyjmenovaná legrace vyjde na 10 - 20 tisíc ! Těch naháčů, zase tolik není. Nemluvě o tom, že díky tomu vám ujede trajekt na pevninu či naopak. Tak to snad stojí za zvážení, vozit či nevozit tuto opravnou sadu. Jak jsem již někde psal, tato opravná sada vznikla právě proto, že mě lanko na cestách prasklo a opravná sada od firmy Vehill Anglie, kterou sem měl sebou,mě naprosto nenadchla. Kapitán
Zed (mpsv.cz) 29.05.2012 13:49
Mnozí lidé si ale toto všechno do kontextu nedají, je jim líto pár stokorun (cca 10 l benzinu) :-))) a kvůli tomu se radši vystaví riziku potenciálního problému. Já mezi ně nepatřím a radši si sadu koupím, ať mám klid...
Ondra (106.238) 29.05.2012 17:55
Dobrá práce Kapitáne. Už je objednáno . A je jasné že současné lanko přežije mášu , ale razím heslo Kdo je připraven není překvapen. Díky
anti Kapitán (iol.cz) 29.05.2012 18:19
Zede, prosím, jak jsi přišel na to, že "levnější" sada např.LOUIS je k ničemu?Osobní zkušenost?Řekl bych, že ne ale dobrá reklamní masírka Kapitána (Kapitáne děláš to dobře a netvrdím, že tvoje sada je špatná.Píšeš, že patřím k těm "levným" (pivo,cigarety, jídlo), ne o tom to není.Ale vrátím ti podobně, určitě máš doma spoustu Lenorů,Persilů,vložek s křidélky, tarifů od O2,T-mobilů,střechu Bramak, ty reklamy také nejsou o ceně ale o kvalitě, všichni nabízejí jen to nej... tak si to užij.
Chrami (K1400/MAXXL (vaslepsi.net) 29.05.2012 18:41
Čau motorkáři,než napíšu pár řádků k tématu musím říct, že v dobách kdy jsem byl ,,aktivním" v K1400 jsem osobně neznal a pořád ještě neznám Kapitána ani pravděpodobně zkušeného ridera antiKapitána :-) Asi před šesti lety mi při zpáteční cestě z Vilachu, asi 600km domu, na dálnici v Rakousku při výjezdu z tunelu z ničeho nic prasklo lanko plynu, sjel jsem ke svodidlům a říkám si, motorka nabalená na týden, na opravu nic nemám, je to v prdeli... Jelo nás víc ale pamatuju si hlavně Romana z Bechyně, který okamžitě rosvítil všechny světla a blinkry aby nás nesmetl nějaký kamion, (za to zaplatil vytřískanou baterkou) a hlavně Lubana, který se aktivně chopil řešení problému. Nářadí nic moc, možností stejně tak. Asi jediná šance v dané situaci byla zakončit prasklé lanko Romanovým náhradním nyplem a postupným odštipováním opleteného bovdenu na potřebnou délku... Na kraji dálnice u svodidel ve vedru jako kráva jsme strávili cca dvě hodiny a já pak celou cestu domů v nejistotě. Co bych tenkrát za takovou SOS sadu dal... Nebyla to náhoda, od té doby mi prasklo lanko za heftem ještě dvakrát, kdo nezažil na silnici daleko od domova - nepochopí. Závěr: za pár stovek, které umím za pár hodin i propít, mám v brašně krabičku jako od diabolek do vzduchovky a jistotu, že příště dokážu vyřešit tenhle problém i sám bez kámošů Romana a Lubana.
Kapitán (sys-data.com) 29.05.2012 21:31
Ahoj anti Kapitáne, je pravda, že reklama je kolem nás na všechno a firmy se předhánějí jak mohou. Ale tento výrobek, nemá na světě konkurenci. Protože ty původní opravné sady, jsou založeny na klasickém rozebrání stroje a výměně lanka. Ani to neřeší, vozit sebou originální kompletní plynové lanko s bowdenem, protože se rozebrání bohužel nevyhneš. Však Ty si tuto opravnou sadu, pořídíš ve vlastním zájmu také, tedy pokud máš motorku a jezdíš. Kapitán
Zed (dialtelecom.cz) 29.05.2012 22:20
-) anti Kapitán: Seš vedle jak ta jedle. Pereme v Arielu a vložky nosí asi tvoje ženská, moje ne. Ona totiž skoro nemenstruuje, takže můžeme souložit prakticky kdykoli. ;-) Střechu mám KM Beta, dal jsem jí už na druhej barák, tak doporučuji. Paušál samozřejmě mám, protože mě nebaví lítat pokaždý, když si chci zavolat do trafiky. Žijeme v konzumu, tak z toho nedělej velkou vědu. :-)
Karel (154.47) 30.05.2012 14:51
Nemá na světě konkurenci. Tvl to jsou keci :)
Čistič (iol.cz) 30.05.2012 15:13
tak dej odkaz
Miloš (chello.sk) 30.05.2012 17:18
aky je rozdiel medzi hentym a http://www.popron.sk/opravna-sada-na-lanka/s-850761/
Čistič (iol.cz) 30.05.2012 17:53
v této diskuzi jsem skončil howk, ale naposled toto nemůžeš srovnávat tak pa
Kapitán (sys-data.com) 30.05.2012 17:56
Ahoj Miloši, rozdíl je u mnoha motorek 2 - 10 hodin práce, toto Tebou nalezené zařízení namontovat. Po návratu znovu demontovat a namontovat jiné lanko s bowdenem, protože to je pouze prozatímní oprava, tou původní sadou. Pro ty kteří to nezvládnou vlastníma rukama, tak krát 300Kč nebo také 600Kč / hod. na hodinu. V cizině i krát 1200Kč ( v přepočtu ), na hodinu. Plus odvoz odtahovkou, do servisu. Vše bylo mnohokrát podrobně napsáno, ale bohužel nečteš !!!
Karel (154.47) 30.05.2012 18:43
Já už bych to dál neomílal, myslim, že to všichni chápou. Prostě je to ta nejlepší věc na světě, která nemá konkurenci a nejlepší na tom je, že se na tom dá podle ceny taky slušně nahrabat. Kapitáne jen tak dál :)
Kapitán (sys-data.com) 30.05.2012 19:31
Ahoj Karle, tak vidím, že také nemáš ani potuchy jak to chodí. Jak můžeš mluvit o ceně? Nemáš ani trochu tušení, jaké jsou vstupy a jaké jsou mé ceny výstupní. Zřejmě si toho v životě nic moc neudělal. Patříš zřejmě k těm, kteří ve své hlavě počítají cizí kalkulace, ale nemají žádné podklady k výpočtu. Poradím Ti, zkus také něco dělat Ty ! Tedy, pokud něco umíš. Kapitán
Zed (dialtelecom.cz) 30.05.2012 20:59
-)Karel: Kapitán si možná nahrabe, ale ty už máš vyhrabáno... Tolik zloby může vyplodit pouze zamindrákovanej chudák, kterej nemá ani koule ani mozek na to, aby vymyslel něco, co může někomu dalšímu pomáhat.Ještě tak třídní boj a budeš spokojenej, že?
Čistič (iol.cz) 30.05.2012 22:26
je to marný, je to marný, je to marný - ale internet není tak anonymní jak si mnozí myslí
Vatek (internetbox.cz) 31.05.2012 08:43
Chlapi Vy jste chuji jak stodola.Kapitám ,možná ne moc slavně vstoupil na tento web, ale je to kluk přemýšlivej a něco vymyslel.Jesti je to OK nebo Bad,to se pozná časem.A je to každym osobně jestli si to koupí nebo ne.A ostatním je po tym hovno.Nechceš nekupuj a basta.
Čistič (iol.cz) 31.05.2012 10:01
to je právě to. když o někom řeknu že je pičus tak to pro něco říkám a jsem to já, ale když o někom říkám že je pičus a schovávám se za karla a anti kapitána....................tak pak ani nevíš kdo je pičus
Jim (sil.at) 31.05.2012 19:06
Kluci, na které stroje je která sada a na které nee, nikde jsem se to nedočetl a v každé sadě je podle popisu něco jinýho( ta levnější má nějaký nipl navíc). Která se hodí třeba na VS1400 a na Kawa VN900. Díky za info.
Kapitán (sys-data.com) 01.06.2012 07:15
Jime, Universal Bike je na všechny stroje, které mají na vývodu heftu metrický závit, M6x0.75, M6x1,M7,M8. Na ostatní varianty plynového systému, je možné použít spojení na bowdenu průběžné viz. obrázek č. 2O návodu. Dále je možné provádět i opravu klasickou, v případě, že výjimečně dojde k poruše na spodní části lanka. U sady Klasic Bike, provedeš rychlou opravu, u nejčastější poruchy, kdy lanko praskne nahoře v heftu. Je to pro stroje, které mají závit na vývodu z heftu M7 a M8. Na provedení případné klasické opravy, kdy výjimečně praskne lanko dole, se předpokládá použití staré opravné sady,od jiných výrobců,kterou mnozí již mají. Tedy, tyto nové opravné sady vznikly proto, aby se vždy nemusela zbytečně rozebírat motorka, což je u některých motorek na silnici dokonce neproveditelné a u ostatních hodně nepříjemné. Tedy kromě některých naháčů. Tedy tato opravná sada odstraní mnoho zbytečné práce a šetří nemalé peníze, v případě že by se oprava musela řešit odvozem do servisu a opravou v něm. V zahraničí to dovede značně narušit rozpočet na dovolenou. Opravné sady především pro USA, budou doplněny ještě paticemi se závitem witvort. Jinak na rozdíl od původních opravných sad,od jiných výrobců, každá obsahuje podrobný návod s obrázky a na stránkách je montážní video. Toto video se bude ale nahrazovat dokonalejším, s jazykovými mutacemi, zrovna tak i celé stránky. Tak snad toto vysvětlení pomůže Tobě i ostatním. Naší snahou, je usnadnit motorkářům ,,život" i touto drobností. Kapitán
Jim (sil.at) 01.06.2012 14:25
Díky, jestli jsem to dobře pochopil, tak Klasik je na opravu přetržení u heftu se závitem M 7 či 8, což snad bude Introš i ta Kawa a univerzal je prostě univerzal.
Jim (sil.at) 01.06.2012 14:26
Jo a ještě jeden dotaz, Harici mají teda bez toho withwortu zatím smolíka, je to jen pro Yamasuki, což ?
Kapitán (sys-data.com) 01.06.2012 21:31
Jime, HD mohou udělat spojení na bowdenu, viz obrázek č. 20.
Miloš (chello.sk) 03.06.2012 20:31
Kapitane dik za informaciu ja som taky antitalent ze bych to neopravil ani s jednym :-D
Miloš (chello.sk) 03.06.2012 20:56
stejne sa mi to neda objednat je tam iba moznost ČR a pod vyberte inu zem nie je ziadna moznost u nas to zatial nikto nema je podivne ako sa obujete do cloveka ktory nieco vhodne nasiel a sa vam snazi poradit ja neviem ci to on vyraba alebo predava v tomto pripade je to absolutne jedno
Kapitán (sys-data.com) 03.06.2012 21:10
Ahoj Miloši, bude to možné objednat i na Slovensko a EU. Právě se na tom pracuje, protože nyní je zájemců více. Zájemci jsou i v USA, tak se tam také začíná dodávat. Jinak na vysvětlenou, tuto opravnou sadu jsem vynalezl,patentoval, vyrábím a dodávám.Důvod byl ten, že doposud dodávané opravné sady, nejsou vyhovující, musíš rozebrat motorku. Budu se snažit, o zavedení této opravné sady celosvětově. Tedy klidně si ji objednej a bude Ti dodána. Případně se spoj s několika kamarády a podělíte se o poštovné či přepravné. Kapitán
 
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser