Moje máša : XVS 650A Drag Star - Classic

   Pro mou mášu jsme jeli s vozíkem celých 457 km a to jsme nevěděli jestli ji vezmem. Byla naražená na přední blatník (prý to předtím majitel neubrzdil před autem) jinak fotky byly luxusní a touha po máše obrovská. Řidičák smrděl novotou, před autoškolou na VS 800 viz. foto č 1 se konala jízda párkrát kolem bloku na jawce 05 viz. foto č 2 tudíž zkušební jízdu na kupované máše dával Yoskin. Prohlédnuto, projeto, odsouhlaseno, zaplaceno, naloženo na vozík, jedem zpět zase přes celou republiku domů. Cesta na máše se nedala, byl listopad 2006 a celkem hnusně...
     Po příjezdu máša putovala k Flíčkovi do Iron moto na "vstupní" prohlídku a hned jsem pořídila padací rám. Jedinou věc, kterou jsem plánovala od začátku byly pedály, prostě stupačky nechcu a hotovo! Co si vymyslím, to mám:-)
Standa vydražil na ebay (ještě raz dík ;-)) a jdeme montovat... ááá problém, na nových verzích, kde už byly pedálky standartně, je trošku do zadu posunutý stojánek. No Yoskin je šikovný, všechno půjde... viz. foto č 3  Jinak jsem
  dopředu úpravy moc neplánovala, prostě jsem byla ráda že mám vůbec mášu, ale kámoška rozhodla za mě. Otravovala se svezením. Já s 165 cm a muší váhou jsem byla ráda, že jsem odjezdila autoškolu s instruktorem za prdelí. Hodně mi pomáhal, dával nohy při stání na zem a tak... komisař si při zkouškách byl vědom toho, že jede prťavá holčina a že on je širší než vyšší a tak byl taky ohleduplný a tolerantní. Ta kámoška je taková hyperaktivní
foto č.1 foto č.2 foto č.3  
a když jsem si představila jak ji vezu, ona se vrtí, ječí nadšením, viděla jsem držkopád po dvaceti metrech... tomu jsem zabránila tím, že jsem shodila sedlo a opěrku spolujezdce a tak to vlastně všechno začalo...
Se sedlem šly dolů také brašny, ale něco na uložení drobností bylo potřeba. Objednala jsem si od Jardy z Kladna rolku na řidítka (na míru). Potom byl zadní blatník takový prázdný, nosiče na netu takový nudný, navrhnu si svůj...
viz. foto č 4 Co dál? Mám ráda tmavé barvy, oranžový blinkry mi na černé máše připadaly jako cirkusová světýlka, tak šup s nima do kelu, Ježíšek připravil kouřový blinkry ale zapoměl na hlavní zadní světlo... no třeba se taky dočkám:-) Ale pořád mášu hyzdil ten naražený přední blatník, mysleli jsme, že bude brnkačka koupit novej ale ejha, černý s linkou prostě nesehnatelný... trvalo dlouho, nápadů a možností několik a peněz stálo všechno kotel. Pak byla menší nehoda, kdy do mě kolega vrazil ze zadu a tím se - i když nepatrně - ohnul i zadní blatník. Tak nic, kašlu na linky, znaky, dáme všechny nedostatky vyklepat a hodíme celou krásku do novýho kabátku. Lak byl míchaný spešl pro mě, je to černá s takovou narezlou perletí, to prostě nejde ani vyfotit, to se musí omrknout na sluníčku :-) viz. foto č 5

foto č.4

   Drag Star je tichá motorka, potkala jsem už hodně idiotů na silnicích a pochopila jsem, že být slyšena je opravdu nutnost. Vybrala jsem výfuky Cobra viz. foto č 6, nevýhodou je že jsou jsou chromové, ale zvuk je tak akorát, montáž home made, jo - pravda - sem tam si při startování vystřelí... jinak bez nejmenšího problému, spotřeba zůstala stejná a táhne malinko lépe od spodu.

   Ze začátku jsme ještě hodili RZku na home made nerezový
foto č.5 rámeček, ale to hodlám v budoucnu ještě nějak vylepšit, no já naivně

foto č.6

čekala, že ty obry změní na maličké, jako mají naši SK sousedi, ale vypadá to že se nedočkám...:-( Dalším doplňkem jsou zrcátka, páč origo se mi příliš nelíbily, ale dlouho trvalo než jsem našla nepříliš malé, pěkné a neobyčejné.
Když už byl ten plamínek na blatníku, bude můj Drag celý plamenitý. Tedy i zrcátka
viz. foto č 7. Pak Sporťačka prodávala Draga a tak mi nabídla štítky na světlo a blinkry a krytku brzdovky (s plamínkama :-)) - ta čeká ještě na poličce na výměnu brzdové kapaliny. Plánuji ještě nové hefty, brzdovou a spojkovou páčku, kryt kardanu a nakonec možná i nějaký ten znak na nádrž.
   No a až tohle všechno budu mít tak si pořídím Viper Diablo viz. foto č 8, ten je v plamenech celý už z výrobního pásu :-D
foto č.7  XVS 650A - Moje hodnocení (jako ve škole)

úkon

známka

 

známka

 MOTOR VÝKON

3

 MOTOR PRUŽNOST

2

 ŘAZENÍ NEUTRÁLU

1

 OVLÁDÁNÍ PŘEPÍNAČÚ

2

 BRZDA PŘEDNÍ

2

 BRZDA ZADNÍ

2

 POHODLÍ NA SILNICI

1

 POHODLÍ V TERÉNU ( POLŇAČKA )

4

 JÍZDNÍ VLASTNOSTI RYCHLÁ JÍZDA

2

 JÍZDNÍ VLASTNOSTI POMALÁ JÍZDA

1

 ZRYCHLENÍ a SPOTŘEBA

2

 MAXIMÁLNÍ RYCHLOST

2

foto č.8

   Technický věci:
   Máša je r.v. 2000 kupovaná v roce 2006 s najetými  5500 km (?), původní pneu vydržely do 21.380 km, nyní jezdím na ME 880, na nich mám najeto zatím 3.500 km. Kromě výměny provozních kapalin, filtrů a svíček nebyl potřeba žádný zásah do čehokoli, máša je absolutně spolehlivá a nikdy nazradila !! 
   K jízdě na motorce a rada pro ženský:
   My ženy to máme složitější, jsme slabší, menší, křehčí... (až na vyjímky :-)) Moje začátky opravdu nebyly jednoduchý, někdy jsem myslela že to vzdám, ale touha byla silnější.........
Chce to jen jezdit, jezdit a jezdit. Ono to pak jde samo. Při manipulaci na místě pomůžou vyšší podrážky, je dobré si uvědomovat, kde parkujeme-zastavit si tak, abych nemusela pak vycouvávat do kopečka. A taky si hlídat svoje místo v garáži, páč když před vás zaparkuje mamlas vašeho drahého, tak si sama na druhý den nevyjedete - zatímco on ještě vydělává penízky na benzín v kanclíku ;-)

   Chci vzkázat ženskejm, ať se toho nebojí, a po případném prvním pádu, nedostatku... ať to nevzdávají... i "velcí" motorkáři občas spadnou (i po několika letech), odnesou si pár šrámů, motorka se opraví a jede se dál. To co si člověk zaviní sám není většinou taková hrůza, ale bohužel, podaří se... Horší je to s idiotama na cestách a tam se vám může stát cokoli (i horšího než modřiny) i v sedle ledvinek, tak se neošizujte o ten krásný pocit za řidítky ;-)
   AHOJ v sedle...
  Želva

YAMAHA
ilustrační foto : originální provedení

XVS 650 Drag Star - Classic

Technické parametry - TTD

Typ motoru / počet válců / uspořádání rozvodů čtyřdobý dvouválec do V - 70° OHC, 2 ventily
Vrtání x zdvih (mm) 81,0 x 63,0
Zdvihový objem (cm3) 649
Kompresní poměr 9 : 1
Max. výkon (k/ot./min) 40 / 6500 min-1
Točivý moment (Nm/ot./min) 51 / 3000
Plnění válců karburátor 2x Mikuni 28 mm
Chlazení vzduchem
Startér E
Počet rychlostí 5
Sekundární převod kardan
Délka / šířka / výška (mm) 2 450 / 930 /1 105
Rozvor (mm) 1 625
Přední pneumatika 130 / 90-16
Zadní pneumatika 170 / 80-15
Přední brzda K / 298mm / 2pístky
Zadní brzda B 200mm
Výška sedla (mm) 710
Objem nádrže (litrů) 16 z toho 3 litry rezerva
Suchá hmotnost (kg) 230
Max. rychlost (km/hod) 145

po zakoupení - před úpravama

a potém....

   

Spojení na autora článku :
Text : Želva

 
Foto : autor článku + archiv K1400 a Internet

732 678 086

   
Zpět do sekce : moje máša
 
Evadys (tqm.cz) 22.02.2010 04:48
Pěkný článek Želvi, koukám, že sis dala záležet. Palec nahoru, nebo dva.:-):-)
Vladimír (iol.cz) 22.02.2010 06:11
Želvo, hlubokosklon!!!!!!
Bizon (upc.cz) 22.02.2010 07:30
Hezky napsaný.
Zuzka (iol.cz) 22.02.2010 08:33
Želvík prostě UMÍ ;O) .... KRÁSA, PARÁDA,BOMBA...
Vlk (iol.cz) 22.02.2010 10:22
Hoj Želvíku pěkný článek :-)
wendys.w (78.90) 22.02.2010 10:27
asi moc sikovna zenska.....moc pekne
fafa (upc.cz) 22.02.2010 10:58
Nazdar želvi no já ti přeju aby si to už dodělala a hupsla do toho ďáblíka
Pargi (iol.cz) 22.02.2010 15:39
Početl jsem si . Hezký a ten závěr .No super.
Mušák (comhal.cz) 22.02.2010 15:44
Dobré počteníčko :) ..tak hezkou sezónu 2010 !
Dejna (iol.cz) 22.02.2010 16:46
Tvoje máša má teď nosánek pěkně nahoru, jak si to tu o ní pěkně napsala.Už jen čeká až na ni nasedneš :)
Vatek (internetbox.cz) 22.02.2010 19:05
Jojo,jak já rád říkám,krásná žena a krásná motorka = vražedná kombinace.Dost dobry Želvičko.
Jarouš (iol.cz) 23.02.2010 12:50
Ta hyperaktivní kámoška, to je Želvajs ta co má vlasyska až po prdél?:-) Jinak dobrý a ten obr.8, to je fajnofka:-)
Želva (158.16) 23.02.2010 16:48
Tak vám díky za chválu, to člověk zplodí, když se mu nechce žehlit;-) Jarouši, netuším koho myslíš (dvě moje kámošky s vlasama po prdél mají maraudera, tudíž nepotřebují povozit), ale tuhle hyperaktivistku určitě neznáš
Jurin (iol.cz) 23.02.2010 18:52
Hezky napsaný, jsem zvědav, co napíšeš, až se Ti nebude někdy chtít uklízet.
Dixie (tmcz.cz) 24.02.2010 11:05
Paráda. Vykašli se na domácí práce, jezdi a občas něco napiš :-)
Apollo69 (scnet.cz) 25.02.2010 13:36
Klobouk dolů
Sporťačka (jemnice.cz) 27.02.2010 00:14
Želvičko gratulace a žehlení předej někomu jinýmu :-))))
Buddy (iol.cz) 28.02.2010 08:29
Ahoj, pěknej článek, dobře si Joskin vybral. :-)))
kotyla (longnet.info) 07.03.2010 17:57
Moc pěkný.Já právě začínám jezdit na yamaha 650 XVS drag star a doufám že ji zvládnu.
Franta Rýmařov (Volt (easycm.cz) 15.03.2010 15:05
Na "holku" za řídítky je nádherný pohled!Tento stylisticky zdařilý článek může ty váhající popostrčit. Tak ať ti jízda přináší jen radost!
Pargi (iol.cz) 15.03.2010 21:40
Proč jsi tedy Želva,když jsi vždy o kousíček dál než chlapi ješitní? A přidám verš jeden. Nasedni kočko na prvního motýla,pak čepici vraz si do týla.
Leon67Pida ;o) (karneval.cz) 29.03.2010 09:45
hmmm, moc krásně napsané ;-), hluboce se skláním želvičko a přeji jen pohodovou jízdu a kilometry bez idiotů ;-)
Dědek (jmnet.cz) 10.10.2018 18:27
Hezký stroj. Také jsem pořídil. Ale plotny mi nevyhovují. Nezbyly Ti náhodou někde v garáži ty stupačky???
   

zpět na úplný začátek WEBu

   
    Chopper a cruiser