Pavel* (karneval.cz) 25.04.2007 19:27 Máš pěknou a zajímavou motorku. V motokatalogu tuším rok 1999 nebo 2000 jsem četl test a tam psali stejné drobné výtky jako uvádíš i ty. Je to však především velmi zajímavý kousek s kusem historie, která má svoji cenu a budí zasloužený respekt. Pavel* Golem (jhcomp.cz) 01.05.2007 22:03 Mám ten samý kousek co ty. Plně souhlasým co píšeš . jediný co nemohu doted vychytat je optimálně zařadit v ten správný okamžik. Co ale vím nebo jsem slyšel na vlastní uši tak hledá pomalu každý.Já jsem k tomu už vyměnil zadní tlumiče. chanda (iol.cz) 10.07.2007 23:13 Zdravim, je normální, že u týhle motorky krátce po nastartování jde bílej kouř z vejfuků, když jí člověk trošku vytůruje? Nebo je něco špatně a moc to žere olej? Chtěl bych si tenhle stroj koupit. Je to ročník 92 za 105 tis.. Je to dobrá cena, nebo to jde v zimě markantně down. Díky za radu. Hany (bluetone.cz) 20.07.2007 19:37 Cena je v pohodě, u těhle mašin se to moc nehejbe...A ten kouř, hmm, moc normální to není, kolik to má najeto??? a nebo to ten předchozí majitel moc trápil???Mě to bere tak půl litru / 100km ažádnej takovejhle dejm jsem ještě neviděl Želva (55.16) 21.07.2007 13:19 Půl litru na 100km ???? To tlačíš nebo co??? :-D chanda (iol.cz) 23.07.2007 23:31 Tak jsem to koupil, za devade. Dejm je jenom při startu, než se to ohřeje, pak ani čmoudík. Golem říkal, a další mi to potvrdili, že je to normál. Tak zkrátka to nechám ohřát a pokoj. Olej budu sledovat, podle původního majitele to baští tak půlitra na tisíc. Uvidim, ozkoušim. Řešim teď jinej problém, prasklý dráty v zadnim kole. Leštil jsem to a zjistil, že je jeden ruplej a další volný. Dotáhl jsem je, a když jsem se vrátil z krátký projížďky, už z toho byly tři dráty v pr... Jak to tak počítám, doplnění drátů a centrování mě přijde minimálně litr. To bych ještě ustál, ale musim čekat čtrnáct dní, než ty dráty přijdou:o(( CAK (iol.cz) 27.07.2007 10:49 Zkus doplnit alespoń jednou místo toho půl litru oleje půl litru nafty.Krásně ti to uvolní pístní kroužky a bude zas chvíli klid. Bez obav, nafta maže krásně. Do auta ji můžeš nalít místo oleje úplně a normálně se dá jezdit, pokud to nevytáčíš do bezvědomí. A krásně to propláchne motor. Nejlíp je to udělat před výměnou . Man (iol.cz) 31.07.2007 19:23 1/2 litru nafty říkáš , a co na to spojka , nebude klouzat ? CAK (iol.cz) 01.08.2007 11:06 Mám dojem, že spojka je suchá ,ne? A poku není tak určitě by neměla běžet ve stejném oleji jak motor.Díval jsem se na microfische a moc to není patrné jestli je suchá. Spojka poběží nejspíš v převodovém oleji,který má úplně jiné vlastnosti jak motorák a tam se ta nafta stejně nedostane. Důležité je ,ať propláchne klikovou skříň a písty. chanda (iol.cz) 01.08.2007 12:52 Už si to u toho VNka zkoušel, jestli se s tou naftou popere? Nejsem žádnej expert, ale moc by se mi bez konkrétního příkladu do tohodle experimentu nechtělo. Generál (cservis.cz) 01.08.2007 17:23 TO : CAK - au ... au .... tak tohle info (hlavně v kontextu "mám dojem") fakt bolí :-( chanda (iol.cz) 03.08.2007 22:26 Já netušim, třeba to funguje, ale na svý motorce bych to radějc nezkoušel... Drag (t-com.sk) 01.02.2010 20:10 dostal som sa k tomuto webu len nedavno a neda mi nereagovat co napisal CAK , taakze podla mna , motorka akehokolvek typu ma spojenu prevodovku s motorom => taakze olej je spolocny /ak sa mylim opravte ma/ a to co popisujes plati len pre AUTIi a nie pre moto aspon z mojho pohladu. Doteraz som mal Jawu-CZ 350 "Californian" a teraz nedavno som sa dopracoval k Yamahe DragStar650 ;-) |
||
zpět na úplný začátek WEBu |
||
Chopper a cruiser |